فهرست مقالات mohamman esfidani مقاله 1 - فرایند خطمشیگذاری مبتنی بر موضعسازی در حوزه خردهفروشی بازار ایران 10.30495/ijpa.2022.68392.10962 شادی حسینی سید ابوالقاسم میرا محمد رحیم اسفیدانی خط مشیگذاری عمومی در مدیریت , شماره 4 , سال 13 , پاییز 1401 مقاله 2 - بررسی جایگاه بازارگرایی در تبلیغات محصولات غذایی ایران، رویکردی کیفی محمد رحیم اسفیدانی عماد رحمانیان مدیریت بازاریابی , شماره 32 , سال 11 , پاییز 1395 مقاله 3 - روایت مصرفکنندگان از مصرف، دریچهای به ذهن مصرفکنندگان رویکرد مرور نظاممند ادبیات روایت محمد رحیم اسفیدانی داتیس خواجهئیان محمود محمدیان عماد رحمانیان مدیریت بازاریابی , شماره 48 , سال 15 , پاییز 1399 مقاله 4 - طراحی مدل نوین سبک زندگی ایرانی- اسلامی با روش گرندد تئوری محمد اسماعیلی جوشقانی محمد رحیم اسفیدانی محمد علی شاه حسینی ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی , شماره 5 , سال 9 , زمستان 1398 مقاله 5 - ارزیابی عوامل انگیزاننده کلیک کاربران بر تبلیغات بنری در رسانههای اجتماعی (مورد مطالعه: آگهیهای پوشاک در اینستاگرام) 20.1001.1.22285067.1402.29.89.1.2 مهسا بقایی داتیس خواجه ئیان محمد رحیم اسفیدانی پژوهش های مدیریت راهبردی , شماره 2 , سال 29 , تابستان 1402