فهرست مقالات فائزه ناطقی مقاله 1 - تبیین مولفه های اثربخشی مدارس دوره ابتدایی بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش 20.1001.1.27171329.1402.17.1.8.7 حدیقه عباسی مژگان محمدی نائینی فائزه ناطقی رهبری و مدیریت آموزشی , شماره 63 , سال 17 , بهار 1402 مقاله 2 - مهارتهای شهروندی مغفول در برنامه درسی دوره ابتدایی ایران محمود بداقیان فائزه ناطقی پژوهش در برنامه ریزی درسی , شماره 2 , سال 13 , تابستان 1395 مقاله 3 - تبیین سطح مغفول برنامه درسی تجربهشده درس روشها و فنون تدریس فائزه ناطقی یحیی معروفی شهریار حیدری پژوهش در برنامه ریزی درسی , شماره 5 , سال 14 , زمستان 1396 مقاله 4 - طراحی الگوی ارزشیابی برنامۀ درسی شیمی دورۀ متوسطه ایران فائزه ناطقی علیرضا یوسفی محمدحسین یارمحمدیان پژوهش در برنامه ریزی درسی , شماره 5 , سال 5 , زمستان 1387 مقاله 5 - تاریخنگاری تحول دانش معلمان طی چهار دهه اخیر 10.30486/jsre.2019.668023 نسرین نصرتی مصطفی قادری فائزه ناطقی پژوهش در برنامه ریزی درسی , شماره 4 , سال 16 , پاییز 1398 مقاله 6 - میزان برخورداری دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان سنندج از دانش روشها و فنون تدریس و شناسایی عوامل مؤثر بر آن 10.30486/jsre.2021.551402.0 شهریار حیدری فائزه ناطقی یحیی معروفی پژوهش در برنامه ریزی درسی , شماره 2 , سال 18 , تابستان 1400 مقاله 7 - Identification and Explanation of the Current Status of Evaluating Physical Education Curriculum of the Primary Schools to Present and Validate an Optimal Model 20.1001.1.00000000.2021.2.1.6.1 Amin Sheikhi Aram Faezeh Nateghi Ezatullah Shah Mansouri Curriculum Research Journal , شماره 3 , سال 2 , بهار 1400 مقاله 8 - ارزیابی وضعیت برنامه درسی دوره کارشناسی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان از منظر جامعه محوری (الگوی هاردن) 10.30495/jinev.2023.1995394.2931 الهام حسینی نسب مهناز جلالوندی فائزه ناطقی آموزش و ارزشیابی , شماره 3 , سال 16 , پاییز 1402 مقاله 9 - ارائه الگوی معتبر برای برنامه درسی مبتنی بر توجه به همه خرده فرهنگها در نظام برنامه درسی ایران نعمت اله عزیزی فائزه ناطقی ایوب روحی مهناز جلالوندی پژوهشهای برنامهریزی درسی و آموزشی , شماره 1 , سال 1 , زمستان 1390 مقاله 10 - اعتباریابی و طراحی الگوی تربیت اقتصادی – حرفهای دانشآموزان دوره اول متوسطه ایوب ویسه فائزه ناطقی محمد هاشم رضایی پژوهشهای برنامهریزی درسی و آموزشی , شماره 1 , سال 12 , تابستان 1401