فهرست مقالات محمد جعفر مهدیان مقاله 1 - بررسی رابطه بین کیفیت خدمات الکترونیک و رضایت مشتریان بانک ملت استان لرستان حسن رنگریز محمد جعفر مهدیان سمیه زارع علمی مدیریت توسعه و تحول , شماره 4 , سال 4 , پاییز 1391 مقاله 2 - بررسی مهارتهای اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد بروجرد در شناخت تفاوتها و استفاده از پایگاههای اطلاعاتی استنادی و تمام متن الکترونیکی در کتابخانههای دیجیتال شهرام شهبازی محمد جعفر مهدیان معصومه مهدیان دانش شناسی , شماره 1 , سال 6 , بهار 1392 مقاله 3 - بررسی رابطه سبک های مدیریت تعارض (مصالحه، اجتناب، رقابتی) با تاب آوری در مدیران آموزشی دبیرستان های دوره اول شهر کرمانشاه با توجه به جنسیت در سال تحصیلی 94-95 20.1001.1.20081138.1395.11.3.6.8 پریسا محمدی محمد جعفر مهدیان نوآوری های مدیریت آموزشی , شماره 1 , سال 11 , بهار 1395