• درباره سند
  • خدمات سند
    • نویسندگان
    • برای نویسندگان
    • سردبیر
    • برای سردبیران
    • داور
    • برای داوران
  • نشریات سند
  • درخواست سامانه
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • Fatemeh Behjat

    فهرست مقالات Fatemeh Behjat


  • مقاله

    1 - Iranian EFL Teachers’ Perceptions of Professional Development, Creativity and Reflectivity
    Mehdi Abbasi Fatemeh Behjat Mohammad Sadegh Bagheri
    Journal of Studies in Learning and Teaching English , شماره 2 , سال 12 , بهار 2023

  • مقاله

    2 - E-Learning in the Context of English Language Teaching and Learning: An Exploratory Sequential Mixed Methods Approach
    Peyman Nouraey Mohammad Bavali Fatemeh Behjat
    Journal of Studies in Learning and Teaching English , شماره 5 , سال 12 , پاییز 2023

  • مقاله

    3 - A Systematic Review of E-Learning in the Context of Iran: Where Does English Language Teaching Stand?
    Peyman Nouraey Mohammad Bavali Fatemeh Behjat
    Journal of Studies in Learning and Teaching English , شماره 5 , سال 12 , تابستان 2023

  • مقاله

    4 - The Impact of Divergent and Convergent Tasks on Iranian EFL Students’ Reading Comprehension Success
    Seyyed Amin Azimi Fatemeh Behjat Ali Asghar Kargar
    Journal of Studies in Learning and Teaching English , شماره 2 , سال 5 , زمستان 2016

  • مقاله

    5 - Investigating the Use of Games and Flash Cards in Teaching Spatial and Temporal Prepositions to Iranian Pre-Intermediate EFL Learners
    Mansoureh Nikroo Fatemeh Behjat Arash Zareian
    Journal of Studies in Learning and Teaching English , شماره 5 , سال 5 , بهار 2016

  • مقاله

    6 - Inductive vs. Deductive Grammar Instruction and the Grammatical Performance of EFL Learners
    فاطمه بهجت
    Journal of English Language Pedagogy and Practice , شماره 1 , سال 1 , بهار 2008

  • مقاله

    7 - E-Tools to Assist EFL Learners' Writing Skill: Wikis, Weblogs, and Podcasts
    فاطمه بهجت مرتضی یمینی
    Journal of English Language Pedagogy and Practice , شماره 1 , سال 4 , تابستان 2010

  • مقاله

    8 - The Role of Games in Teaching English Numbers to Iranian EFL Learners at the Elementary Level
    Farzaneh Zardoshti فاطمه بهجت محمد رستم پور
    Journal of English Language Pedagogy and Practice , شماره 1 , سال 7 , زمستان 2014

  • مقاله

    9 - Relationship between Professional Identity and Reflectivity: A Case of Iranian EFL Teachers
    pouria Aghaei Mohammad Bavali Fatemeh Behjat
    International Journal of Foreign Language Teaching and Research , شماره 2 , سال 9 , تابستان 2021

  • مقاله

    10 - Alleviating Iranian EFL Students’ Speaking Anxiety: Mobile-assisted instruction vs. traditional instruction
    Farideh Ataeifar Firooz Sadighi Mohammad sadegh bagheri Fatemeh Behjat
    International Journal of Foreign Language Teaching and Research , شماره 2 , سال 8 , بهار 2020

  • مقاله

    11 - The Effect of Teaching Critical Thinking Strategies on Students’ Academic Writing, Critical Thinking Ability, and Critical Thinking Dispositions
    Ali Taghinezhad Mohammad Javad Riasati Fatemeh Behjat
    International Journal of Foreign Language Teaching and Research , شماره 1 , سال 7 , بهار 2019

  • مقاله

    12 - How Does Explicit and Implicit Instruction of Formal Meta-discourse Markers Affect Learners’ Oral Proficiency?
    Mohammad Ebrahim Moghaddasi Mohammad Bavali Fatemeh Behjat
    International Journal of Foreign Language Teaching and Research , شماره 1 , سال 8 , بهار 2020

  • مقاله

    13 - The Effects of Three Forms of Reading-based Tasks on Iranian Intermediate and Advanced EFL Learners’ Vocabulary Uptake <br> DOR: 20.1001.1.23223898.2021.9.37.7.5
    10.52547/JFL.9.37.105
    Mojtaba Kamali Fatemeh Behjat mohammadsadegh Bagheri
    International Journal of Foreign Language Teaching and Research , شماره 5 , سال 9 , زمستان 2021

  • مقاله

    14 - How does Explicit and Implicit Instruction of Formal Meta-discourse Markers Affect Learners’ Writing Skills?
    20.1001.1.20088590.2020.10.3.5.4
    10.30495/ttlt.2020.678755
    محمد مقدسی محمد بوالی Fatemeh Behjat
    Journal of Language and Translation , شماره 4 , سال 10 , تابستان 2020

  • مقاله

    15 - Comparing EFL Language Teachers and Students’ Perceptions of Teacher’s Interpersonal Behavior: A Case Study in an Online Iranian Context
    Emad Omidpour Mohammad Bavali Fatemeh Behjat
    Journal of Studies in Learning and Teaching English , شماره 28 , سال 13 , زمستان 2024

  • مقاله

    16 - The Effectiveness of Reactive and Preemptive Focus on Form VS. Focus on Forms in Teaching Grammar Tenses
    Shahla Heidarzade Fatemeh Behjat Ehsan Hadipour
    Journal of Studies in Learning and Teaching English , شماره 30 , سال 13 , تابستان 2024

  • مقاله

    17 - The Role of Creative and Reflective Thinking in EFL Teachers’ Professional Ability
    Mehdi Abbasi Fatemeh Behjat Mohammad Sadegh Bagheri
    Journal of Studies in Learning and Teaching English , شماره 5 , سال 12 , تابستان 2023

  • مقاله

    18 - Reactive and Preemptive Focus on Form VS. Focus on Forms Instruction: Iranian EFL Junior High School Learners’ Vocabulary Knowledge
    Shahla Heidarzade Fatemeh Behjat Ehsan Hadipourfard
    Journal of Studies in Learning and Teaching English , شماره 31 , سال 13 , پاییز 2024

سکوی نشر دانش


سند یا سکوی نشر دانش ،سامانه ای جهت مدیریت حوزه علمی و پژوهشی نشریات دانشگاه آزاد می باشد

پیوندهای سایت


  • دانشگاه آزاد اسلامی
  • فهرست نشریات معتبر وزارت عتف
  • فهرست نشریات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

مراکز مرتبط


  • پایگاه دفتر مقام معظم رهبری
  • نهاد ریاست جمهوری
  • وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
  • وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی
  • مرکز ارتباطات مردمی(سامد)

پشتیبانی


  • تلفن : 02122222222
  • ایمیل : journals@iau.ac.ir

صفحات رسمی



  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • دانشگاه آزاد اسلامی
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • دانشگاه آزاد اسلامی
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود