فهرست مقالات علی رضا  صالحی


  • مقاله

    1 - طراحی الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در شبکه‌ های اجتماعی مجازی مبتنی بر بازاریابی مرتبط با علت یا سببی (با تاکید بر مدیریت سبز درچارچوب مسئولیت ‌های اجتماعی) با رویکرد کیفی بر اساس نظریه داده بنیاد
    مدیریت سبز , مقالات زودآیند

    امروزه در حوزه ارایه خدمات (بانکی) با توجه به مشابهت ویژگی محصولات، رقابت بسیار زیادی وجود دارد، لذا سازمان‌ ها برای ایجاد مزیت رقابتی به رویکرد جدید مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی که فلسفه آن استفاده از قابلیت‌ رسانه‌ های اجتماعی برای جذب و نگهداشت مش چکیده کامل

    امروزه در حوزه ارایه خدمات (بانکی) با توجه به مشابهت ویژگی محصولات، رقابت بسیار زیادی وجود دارد، لذا سازمان‌ ها برای ایجاد مزیت رقابتی به رویکرد جدید مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی که فلسفه آن استفاده از قابلیت‌ رسانه‌ های اجتماعی برای جذب و نگهداشت مشتریان می ‌باشد، روی آورده ‌اند. همچنین با کمک ابزارهای بازاریابی مرتبط با علت و با تاکید بر بازاریابی سبز در چارچوب مسئولیت های اجتماعی، بانک می ‌تواند با بالا بردن اعتبار نام و نشان تجاری خود تعامل‌ با مشتریان، با هدف افزایش وفاداری ایشان را به بهترین شکل ممکن ارتقا دهد. هدف این پژوهش تبیین و طراحی الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در شبکه‌ های اجتماعی مبتنی بر بازاریابی سببی با تاکید بر مدیریت سبز درچارچوب مسئولیت های اجتماعی بر رویکرد کیفی مبتنی بر نظریه داده‌ بنیاد است. این پژوهش با استفاده از روش پژوهش کیفی و بر اساس نظریه داده ‌بنیاد انجام گرفت. از روش گلوله برفی برای گزینش کارشناسان صاحب نظر استفاده شد. نتیجه تجزیه و تحلیل اطلاعات در قالب شش‌ مقوله شرایط علّی، پدیده محوری، شرایط زمینه ‌ای، راهبرد ها، شرایط مداخله‌ گر و پیامد ها و در قالب ۱۹ زیر مقوله و ۷۷ شاخص به دست آمد. نتایج این مقاله می ‌تواند برای بهره‌ وری پویا در بانک سینا مفید بوده و زمینه خوبی را برای دیگر پژوهش‌گران به وجود آورد.

    پرونده مقاله