فهرست مقالات فاطمه بهنام فيض آبادي


  • مقاله

    1 - تاثیر تایید کننده‌های مشهور برندهای بین‌المللی بر عشق به برند از طریق تعاملات آنلاین برند: بررسی نقش نگرش به برند (مشتریان برند مک در ایران)
    بازاریابی خدمات عمومی , شماره 2 , سال 2 , تابستان 1403
    از محبوب‌ترین استراتژی‌هایی که توسط تبلیغ‌کنندگان استفاده می‌شود استفاده از تأییدکنندگان مشهور است. اعتبار تایید کننده مشهور بر تعامل و ارتباط مصرف‌کنندگان در فضای مجازی موثر است دارد. لذا هدف این پژوهش بررسی تاثیر اعتبار تأیید کننده مشهور بر تعامل با برند و عشق به برند چکیده کامل
    از محبوب‌ترین استراتژی‌هایی که توسط تبلیغ‌کنندگان استفاده می‌شود استفاده از تأییدکنندگان مشهور است. اعتبار تایید کننده مشهور بر تعامل و ارتباط مصرف‌کنندگان در فضای مجازی موثر است دارد. لذا هدف این پژوهش بررسی تاثیر اعتبار تأیید کننده مشهور بر تعامل با برند و عشق به برند با نقش تعدیلگر نگرش به برند بوده است. این پژوهش از حیث هدف کاربردی و از حیث روش اجرا، پیمایشی است. جامعه آماری کلیه¬ مصرف‌کنندگان برند مک در فضای مجازی می‌باشد که تعداد آن‌ها نامشخص و نامحدود بوده است؛ بر اساس جدول مورگان، 384 نمونه به روش غیر تصادفی در دسترس در نظر گرفته شده‌است. ابزار جمع‌آوری داده‌ها پرسشنامه‌ استاندارد NikHashemi et al., (2023) بوده‌است. جهت سنجش روایی صوری از نظر خبرگان و روایی همگرا و واگرا و تحلیل عاملی استفاده شده‌است و برای پایایی از آلفای کرونباخ و پایایی مرکب استفاده شد. تجزیه‌وتحلیل داده‌ها با نرم‌افزار پی ال اس 3 انجام شده است. نتایج نشان داد اعتبار تأیید کننده مشهور بر عشق به برند تاثیر مستقیم داشته است. همچنین تاثیر غیر مستقیم اعتبار تأییدکننده مشهور بر عشق به برند از طریق نقش میانجی تعامل با برند نیز تایید شد. تعامل با برند بر عشق به برند نیز تاثیر معناداری داشت. همچنین نتایج حاکی از تاثیر اعتبار تایید کننده مشهور بر تعامل با برند بود و نگرش به برند این تاثیرگذاری را تعدیل می‌کرد. پرونده مقاله