فهرست مقالات ناهید  محمود پور


  • مقاله

    1 - خط‌مشی افزایش وفاداری مشتری: رمزی نوین درگشودن تأثیر بازی‌سازی بر برنامه‌های نوین وفاداری (موردمطالعه آژانس‌های مسافرتی استان البرز)
    رویکردهای نو در مدیریت دولتی , شماره 1 , سال 1 , تابستان 1403
    پژوهش حاضر به بررسی تأثیر بازی‌سازی بر ارتقای وفاداری مشتریان و رابطه بین راهبردهای بازی‌سازی و نتایج وفاداری مانند خریدهای تکراری، معرفی‌ها و تبلیغات برند می‌پردازد. این پژوهش با داده‌های کمی و روش همبستگی، نوآورانه است زیرا تأثیر بازی‌سازی در صنعت خدمات مسافرتی و در ا چکیده کامل
    پژوهش حاضر به بررسی تأثیر بازی‌سازی بر ارتقای وفاداری مشتریان و رابطه بین راهبردهای بازی‌سازی و نتایج وفاداری مانند خریدهای تکراری، معرفی‌ها و تبلیغات برند می‌پردازد. این پژوهش با داده‌های کمی و روش همبستگی، نوآورانه است زیرا تأثیر بازی‌سازی در صنعت خدمات مسافرتی و در استان البرز را که تاکنون کمتر موردمطالعه قرار گرفته، بررسی می‌کند. اطلاعات از طریق پرسش‌نامه‌ای که توسط مدیران فروش و خدمات پس از فروش آژانس‌های مسافرتی استان البرز تأیید شده، جمع‌آوری شده است. جامعه آماری شامل مشتریان آژانس‌های مسافرتی استان البرز و نمونه 384 نفری به‌صورت تصادفی انتخاب شده‌اند. این تحقیق نشان می‌دهد که بازی‌سازی در برنامه‌های وفاداری می‌تواند ارتباطات پایدار با مشتریان ایجاد کرده و به افزایش درآمد بازار کمک کند. نوآوری این پژوهش در بررسی یک روش نوین بازاریابی و تأثیر آن در یک منطقه خاص جغرافیایی است که می‌تواند راهگشای تحقیقات آینده در صنعت خدمات مسافرتی باشد.بازی‌سازی افزایش وفاداری مشتریان و بهبود تجربه کاربری و رشد شرکت‌ها را تسهیل می‌کند. پژوهش حاضر اهمیت بازی‌سازی در برنامه‌های وفاداری را تأکید می‌کند و به شرکت‌ها توصیه می‌کند که این استراتژی را اجرای کنند. نتایج این تحقیق به شرکت‌ها کمک می‌کند تا استراتژی‌های مناسبی برای بهبود برنامه‌های وفاداری خود تدوین کنند و به افزایش فروش و سودآوری بیشتر دست یابند. پرونده مقاله