فهرست مقالات عطیه خجسته خسرو


  • مقاله

    1 - تاثیر نقش پاسخگویی سازمانی،مشتری گرایی و استراتژی نوآوری بر سیستم اطلاعاتی بازاریابی در شرکت های خدمت محور
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 4 , سال 14 , پاییز 1401
    زمینه:پاسخگویی‌انتظاری‌است که افرادازسازمان‌ها دارند وآن را به عنوان ابزاری برای کنترل قدرت و بهتر انجام شده کارها می‌دانند، چراکه اگر سازمان‌ها پاسخگو نباشند، فساد و استبداد در سازمان حاکم خواهد شد.هدف: بررسی تاثیر نقش پاسخگویی سازمانی، مشتری گرایی و استراتژی نو آوری ب چکیده کامل
    زمینه:پاسخگویی‌انتظاری‌است که افرادازسازمان‌ها دارند وآن را به عنوان ابزاری برای کنترل قدرت و بهتر انجام شده کارها می‌دانند، چراکه اگر سازمان‌ها پاسخگو نباشند، فساد و استبداد در سازمان حاکم خواهد شد.هدف: بررسی تاثیر نقش پاسخگویی سازمانی، مشتری گرایی و استراتژی نو آوری بر سیستم اطلاعاتی بازاریابی در شرکت های خدمت محور.روش:از لحاظ هدف کاربردی بود.ابزار جمع آوری داده ؛ پرسشنامه و جامعه‌ی آماری با روش نمونه گیری تصادفی ساده برآورد شد.یافته ها:نتایج حاصل از آزمون فرضیات نشان داد که متغیرهای پاسخگویی سازمانی، نوآوری در محصولات و خدمات شرکت و مشتری مداری بر متغیر سیستم اطلاعاتی بازاریابی تأثیر معنادار و مثبتی دارد که پاسخگویی سازمانی تاثیر بیشتری بر سیستم اطلاعاتی بازاریابی دارد.نتیجه گیری:تأثیر معنادار متغیر پاسخگویی سازمانی باعث می‌شود مجریان، مسئولیت آنچه را که انجام می‌دهند و خدماتی را که ارایه می‌دهند بر عهده گرفته، کیفیت کار خود را تضمین نمایند و همواره در پی بهبودکارکردهاومأموریت‌های خویش باشند.کلمات کلیدی: پاسخگویی سازمانی،مشتری‌گرایی،استراتژی نو آوری،سیستم اطلاعاتی بازاریابی . پرونده مقاله