فهرست مقالات جواد متولی طاهر


  • مقاله

    1 - مدل سطح بندی عوامل موثر بر بازاریابی کارآفرینانه با رویکرد نوآوری سبز در سازمان‌های خدماتی (مطالعه موردی: سازمان تامین اجتماعی)
    مدیریت سبز , شماره 11 , سال 4 , تابستان 1403
    هدف پژوهش حاضر سطح بندی عوامل موثر بر بازاریابی کارآفرینانه با رویکرد نوآوری سبز در سازمان‌های خدماتی بود. تحقیق حاضر از لحاظ هدف، کاربردی و بر اساس روش، توصیفی- پیمایشی می‌باشد. در گام اول عوامل مؤثر بر بازاریابی کارآفرینانه با رویکرد نوآوری سبز از طریق مصاحبه با 11 نف چکیده کامل
    هدف پژوهش حاضر سطح بندی عوامل موثر بر بازاریابی کارآفرینانه با رویکرد نوآوری سبز در سازمان‌های خدماتی بود. تحقیق حاضر از لحاظ هدف، کاربردی و بر اساس روش، توصیفی- پیمایشی می‌باشد. در گام اول عوامل مؤثر بر بازاریابی کارآفرینانه با رویکرد نوآوری سبز از طریق مصاحبه با 11 نفر از خبرگان دانشگاهی و سازمانی، شناسایی شدند. خروجی این مرحله 16 مؤلفه در قالب 4 بعد بود. سپس در گام دوم برای سطح بندی از روش مدل‌سازی ساختاری تفسیری با نرم‌افزار اکسل استفاده شد. نتایج نشان داد این مدل دارای 4 سطح می‌باشد که بعد مشتری‌گرایی در سطح اول و بعد ارزش‌گرایی در سطح دوم و بعد نوآوری‌گرایی در سطح سوم و بعد کارآفرینی‌گرایی در سطح چهارم قرار دارند و بعد مشتری‌گرایی در خوشه وابسته، ابعاد نوآوری‌گرایی و ارزش‌گرایی در خوشه خودمختار و بعد کارآفرینی‌گرایی در خوشه مستقل قرار گرفته‌اند. نتایج نشان داد این مدل دارای 4 سطح می‌باشد که بعد مشتری‌گرایی در سطح اول و بعد ارزش‌گرایی در سطح دوم و بعد نوآوری‌گرایی در سطح سوم و بعد کارآفرینی‌گرایی در سطح چهارم قرار دارند و بعد مشتری‌گرایی در خوشه وابسته، ابعاد نوآوری‌گرایی و ارزش‌گرایی در خوشه خودمختار و بعد کارآفرینی‌گرایی در خوشه مستقل قرار گرفته‌اند. پرونده مقاله