فهرست مقالات محمد بهادری نژاد مقاله 1 - شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر ایجاد قصد رفتار بازاریابی ویروسی در مشتریان با رویکرد تصمیمگیری چندمعیاره (تحلیل سلسله مراتبی فازی) 10.30495/jomm.2022.65004.1899 ناصر سیف اللهی محمد بهادری نژاد مدیریت بازاریابی , شماره 56 , سال 17 , پاییز 1401 مقاله 2 - ارائه مدلی برای توسعه بازاریابی پایدار با استفاده از بازاریابی دیجیتال 10.30495/jomm.2023.71947.2021 محمد باشکوه محمد بهادری نژاد نوید شفیعی مدیریت بازاریابی , شماره 58 , سال 18 , بهار 1402