فهرس المقالات محمد بهادری نژاد المقاله 1 - شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر ایجاد قصد رفتار بازاریابی ویروسی در مشتریان با رویکرد تصمیمگیری چندمعیاره (تحلیل سلسله مراتبی فازی) 10.30495/jomm.2022.65004.1899 ناصر سیف اللهی محمد بهادری نژاد مدیریت بازاریابی , العدد 56 , السنة 17 , پاییز 1401 المقاله 2 - ارائه مدلی برای توسعه بازاریابی پایدار با استفاده از بازاریابی دیجیتال 10.30495/jomm.2023.71947.2021 محمد باشکوه محمد بهادری نژاد نوید شفیعی مدیریت بازاریابی , العدد 58 , السنة 18 , بهار 1402