فهرست مقالات میلاد مرادی دیزگرانی


  • مقاله

    1 - بررسی تأثیر لذت محتوا و لذت روابط اجتماعی در شبکه اینستاگرام بر قصد خرید مشتری؛ تبیین نقش واسطه‌ای تشدید مشتری
    مدیریت بازاریابی , شماره 46 , سال 15 , بهار 1399
    شبکه اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی با محوریت اشتراک‌گذاری عکس و فیلم، پدیده‌ای نوظهور و تأثیرگذار بر رفتار خرید کاربران است که در حوزه بازاریابی و رفتار خرید مشتری کمتر مورد بررسی قرار گرفته است. هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر لذت محتوا و لذت روابط اجتماعی در شبکه این چکیده کامل
    شبکه اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی با محوریت اشتراک‌گذاری عکس و فیلم، پدیده‌ای نوظهور و تأثیرگذار بر رفتار خرید کاربران است که در حوزه بازاریابی و رفتار خرید مشتری کمتر مورد بررسی قرار گرفته است. هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر لذت محتوا و لذت روابط اجتماعی در شبکه اینستاگرام بر قصد خرید مشتری؛ تبیین نقش واسطه‌ای تشدید مشتری می‌باشد. این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از لحاظ روش، توصیفی پیمایشی است. جامعه آماری تحقیق شامل کلیه دانشجویان دوره‌های روزانه و شبانه دانشگاه رازی کرمانشاه به تعداد 13161 نفر می‌باشد. حجم نمونه بر اساس فرمول کوکران 374 نفر محاسبه ‌شده است. روش نمونه‌گیری در دسترس و ابزار گردآوری داده‌ها پرسش‌نامه استاندارد می‌باشد. جهت بررسی پایایی پرسش‌نامه از ضریب آلفای کرونباخ و پایایی ترکیبی استفاده شده است. برای تأیید روایی پرسش‌نامه نیز از روایی همگرا و روایی واگرا استفاده شد. تحلیل‌های آماری به وسیله نرم‌افزار SMART-PLS انجام گرفت. یافته‌ها حاکی از آن است که ارزش لذت‌جویانه، هم‌نوایی و نفوذ اطلاعاتی بر تشدید مشتری در شبکه اینستاگرام تأثیر مثبت و معناداری دارند. همچنین تشدید مشتری در شبکه اینستاگرام بر قصد خرید مشتری تأثیر مثبت و معناداری دارد. پرونده مقاله

  • مقاله

    2 - تحلیل نقش استراتژیک دانشگاه‌ها و مراکز علمی در توسعة خوشه‌های صنعتی؛ مطالعة موردی خوشة صنعتی پلی‌اتیلن کرمانشاه
    مدیریت توسعه و تحول , شماره 2 , سال 9 , تابستان 1396
    خوشة صنعتی ترکیب منسجمی از متخصصین، سرمایة مخاطره پذیر، شرکت‌های با تکنولوژی برتر و زیرساخت‌های فیزیکی مناسب است که در مجاورت دانشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و مراکز تحقیقاتی و در یک محدودة جغرافیایی مشخص با یک مدیریت بازار محور، کالاها و خدمات دانش‌محور را تولید می‌ک چکیده کامل
    خوشة صنعتی ترکیب منسجمی از متخصصین، سرمایة مخاطره پذیر، شرکت‌های با تکنولوژی برتر و زیرساخت‌های فیزیکی مناسب است که در مجاورت دانشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و مراکز تحقیقاتی و در یک محدودة جغرافیایی مشخص با یک مدیریت بازار محور، کالاها و خدمات دانش‌محور را تولید می‌کند. در پژوهش حاضر سعی بر آن است که به بررسی مهم‌ترین نقش‌ دانشگاه‌ها و مراکز علمی در توسعة خوشة‌ صنعتی پلی‌اتیلن کرمانشاه پرداخته شود. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از لحاظ روش، توصیفی پیمایشی است. جامعة آماری پژوهش شامل مدیران شرکت‌های فعال در خوشة صنعتی و اعضای هیئت علمی رشته های مرتبط به خوشۀ صنعتی پلی اتیلن در دانشگاه‌های استان کرمانشاه می باشد که کل جامعة آماری به ‌عنوان نمونه در نظر گرفته ‌شده است. همچنین ابزار گردآوری داده ها پرسشنامة محقق ساخته می باشد. تحلیل های آماری به‌وسیلة نرم افزارهای SPSSو AMOS انجام گرفت. یافته ها حاکی از آن است که دانشگاه‌ها و مراکز علمی به‌واسطة‌ تربیت نیروی کار باکیفیت، تجاری‌سازی تکنولوژی و ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعة خوشة صنعتی پلی‌اتیلن کرمانشاه تأثیرگذار هستند. پرونده مقاله