• Home
  • About Us
  • Contact Us
  • Register
  • Log in
  • Order
Advanced
  • Home
  • Periods
  • Vol. 9
  • Issue34 Vol.9
  • 34
    Issue 34 Vol. 9 Winter 1396

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • List of Articles


      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        1 - رابطه احساس تنهایی و بلوغ عاطفی با سازگاری اجتماعی دانش آموزان
        وحیده باباخانی کیوان سامانی پور
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        2 - ناجی یا استعمارگر؟ بررسی شیوه های اعمال قدرت استعمارگران در رمان های سووشون اثر سیمین دانشور و گذری به هند اثر ادوارد مورگان فورستر
        ایوب دبیری زهرا حق شناس
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        3 - ارتباط بین تعارض میان فردی و روابط سازمانی کارمندان ادارات تربیت بدنی استان البرز
        حجت حاتمی ابراهیم رنگرز مسعود آرش مهر
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        4 - شناسایی و رتبه بندی مولفه های اثربخش مربیگری تعاملی در بین مربیان ورزشی
        ابریشم رشیدزاده دوان محمد عطایی سید مهدی الوانی ناصر حمیدی
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        5 - رابطه مثبت اندیشی و عملکرد خانواده با رضایت زناشویی زنان شاغل
        سمیه کاظمی ابهریان جعفر پویا منش
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        6 - اثربخشی آموزش قبل از ازدواج بر ملاکهای همسرگزینی دانش آموزان دختردبیرستانی
        عذرا کاظمی محمد قمری
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        7 - اثربخشی درمان روانسازه درمانی هیجان مدار بر کیفیت زندگی زوجین
        میترا نیکآمال
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        8 - پیش بینی سلامت سازمانی معلمان توسط سلامت اجتماعی در شهر آبیک
        سمیه هاشمی فاطمه پرسته قمبوانی رمضان جهانیان
  • Home Page
  • Site Map
  • Contact Us
  • Home
  • Site Map
  • Islamic Azad University
  • Contact Us

The rights to this website are owned by the Raimag Press Management System.
Copyright © 2021-2025

Home| Login| About Us| Contact Us|
[فارسی] [العربية] [fa] [ar]
  • IAU
  • Login