List of Articles Open Access Article Abstract Page Full-Text 1 - لزوم ایجاد نظام اخلاق حرفه ای در تبلیغات بازرگانی علی اکبر فرهنگی بیتا شاه منصوری Open Access Article Abstract Page Full-Text 2 - بررسی شیوه های تبلیغات سیاسی در فضای مجازی از نظر دانشجویان ارتباطات محمد سلطانی فر افسانه مظفری شهناز هاشمی سمانه هداوندخانی Open Access Article Abstract Page Full-Text 3 - بررسی تأثیر رسانه بر سرمایه اجتماعی حسن گیوریان Open Access Article Abstract Page Full-Text 4 - تاثیر رسانه ای جنبش دانشجویی دهه 60 بر شکل گیری اجلاس انسان و محیط زیست استهکلم 1972 سید عباس پورهاشمی عارف واحد ناوان نازنین بازغی Open Access Article Abstract Page Full-Text 5 - عوامل موثر برمیزان استفاده دانشجویان منطقه نُه از نشریات دانشجویی فاطمه دانشور حسینی Open Access Article Abstract Page Full-Text 6 - بررسی تاثیر خصوصیات ادراک شده ازتوصیه کننده تبلیغات افواهی (ارتباط گفتاری) بر انتخاب برند محصولات تکنولوژی ارتباطی هما درودی Open Access Article Abstract Page Full-Text 7 - بررسی ضرورت آموزش سواد رسانه ای کودکان و نوجوانان از نگاه متخصصان آموزش و پرورش شهر تهران حوریه دهقان شاد سید محمد محمودی کوکنده Open Access Article Abstract Page Full-Text 8 - میزان تاثیر گذاری تبلیغات تجاری تلویزیون بر مصرف گرایی مخاطبان لیلا نیرومند Open Access Article Abstract Page Full-Text 9 - مسئولیت مدنی رسانه های تصویری « نسبت به پخش برنامه های برون مرزی» وحیده ترزمی نژاد باباک ایرانتاج Open Access Article Abstract Page Full-Text 10 - بررسی وضعیت پویانمایی داخلی ایران از دید کارشناسان حوزه مؤسسات پویانمایی فاطمه السادات ارشاد سید محمد دادگران Open Access Article Abstract Page Full-Text 11 - بررسی دیپلماسی رسانه ای ایران در افغانستان پس از سقوط طالبان صدیقه ببران هاتف پوررشیدی Open Access Article Abstract Page Full-Text 12 - همگرایی رسانه محمود صفری بی بی سادات میر اسماعیلی Open Access Article Abstract Page Full-Text 13 - نظریه شبکه و کاربرد آن در خانواده ابتسام رضوی دینانی طاهره آذری Open Access Article Abstract Page Full-Text 14 - نقش رسانه بر محیط زیست سالم الهه علی عسگری