• Home
  • About Us
  • Contact Us
  • Register
  • Log in
  • Order
Advanced
  • Home
  • Periods
  • Vol. 2
  • Issue2 Vol.2
  • 2
    Issue 2 Vol. 2 Summer 1392

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • List of Articles


      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        1 - تاثیر تأمین مالی بلند مدت بر بازده‌ی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
        زهرا امیر حسینی رضا داغانی
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        2 - بررسی مقایسه‌ای رویکرد الگوریتم ژنتیک با رویکرد شبکه عصبی مصنوعی با استفاده از نسبت‌های مالی در پیش‌بینی بازده سهام
        زاداله فتحی سیده حمیده سجادی
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        3 - بررسی مقایسه ای رابطه ی بین نسخه های کیوتوبین و ارزش افزوده اقتصادی پالایش شده در ارزیابی عملکرد شرکت های داروئی و غذائی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
        عباس طالب بیدختی معصومه ساعد پناه
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        4 - بررسی عوامل سازمانی مرتبط با درخواست بازنشستگی پیش از موعد (مطالعه موردی: معلمان مقطع ابتدایی شهرستان بندر ترکمن)
        حسینعلی بهرامزاده پرویز سعیدی زهرا شاهرودی
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        5 - ارزیابی کارایی معاونت های دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب با رویکرد ترکیبی کارت امتیازی متوازن و تحلیل پوششی داده ها
        کیامرث هفشجانی الهام حسامی
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        6 - تأثیر خانواده و ارتباطات دهان به دهان الکترونیکی بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده
        نرگس دل افروز مهرداد گودرزوند چگینی حسین علیخان گرگانی
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        7 - بررسی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در ایجاد مزیتی رقابتی پایدار برای شرکتهای IT در شرکتهای IT زنجان
        مهرداد علیپور محمد حلاج محمدی موسی اجاقلو
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        8 - بررسی عوامل موثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب نام تجاری
        نصر اله خلیلی محمد علی سلامی
  • Home Page
  • Site Map
  • Contact Us
  • Home
  • Site Map
  • Islamic Azad University
  • Contact Us

The rights to this website are owned by the Raimag Press Management System.
Copyright © 2021-2025

Home| Login| About Us| Contact Us|
[فارسی] [العربية] [fa] [ar]
  • IAU
  • Login