List of Articles Open Access Article Abstract Page Full-Text 1 - تدوین راهبرد بانکهای نوظهور در صنعت بانکداری ایران: مطالعه موردی بانک پاسارگاد سحر شریفی محمد عبدالشاه ونوس رحمتی گواری 20.1001.1.22520104.1395.8.31.1.0 Open Access Article Abstract Page Full-Text 2 - بررسی عوامل مؤثر بر خرید کالاهای دارای برند خصوصی (مورد مطالعه: نام تجاری اتکا) بهروز قاسمی فاطمه آخوندی 20.1001.1.22520104.1395.8.31.2.1 Open Access Article Abstract Page Full-Text 3 - عصر اطلاعات و مدیریت سلامی بهروز رشیدی محمد سهرابی 20.1001.1.22520104.1395.8.31.3.2 Open Access Article Abstract Page Full-Text 4 - ارائه مدلی برای تبیین عوامل مؤثر بر قصد رأی دادن شهروندان علی نویسی احسانه محمدنژادنامقی نصرت الله شادنوش 20.1001.1.22520104.1395.8.31.4.3 Open Access Article Abstract Page Full-Text 5 - ارزیابی عملکرد بهکارگیری سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM) در شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران (مورد مطالعه: بانک سینا) علیرضا صالحی میر فیض فلاح شمس قاسمعلی بازایی 20.1001.1.22520104.1395.8.31.5.4 Open Access Article Abstract Page Full-Text 6 - بررسی رابطه بین کیفیت وبسایت و قصد خرید مجدد مشتریان موردمطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا نیلوفر کیا مهدی کریمی زند 20.1001.1.22520104.1395.8.31.6.5 Open Access Article Abstract Page Full-Text 7 - بررسی تأثیر ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر ترجیح نام تجاری (مورد مطالعه: مشتریان هتلهای آزادی و استقلال تهران) زهرا غلامی ناصر یزدانی مصطفی قاضی زاده 20.1001.1.22520104.1395.8.31.7.6