List of Articles Open Access Article Abstract Page Full-Text 1 - سنجش و رتبهبندی عوامل مؤثر بر کارآفرینی سازمانی با استفاده از مدل MADM سید جلیل میرمیران سمیه دژیار 20.1001.1.22520104.1393.6.24.1.2 Open Access Article Abstract Page Full-Text 2 - شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر مدیریت زنجیره تأمین سبز در صنعت فراساحل با رویکرد فرآیند تحلیل شبکهای (ANP) (مورد مطالعه: شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی ایران) جلال حقیقت منفرد فاطمه کریمی 20.1001.1.22520104.1393.6.24.2.3 Open Access Article Abstract Page Full-Text 3 - بررسی تاثیر اجرای فنی و سازمانی مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری بر جذب مشتری (مطالعه موردی: بیمه ایران شهر تهران) مهرداد حسن زاده دوگوری لیلا سیدرضوی 20.1001.1.22520104.1393.6.24.3.4 Open Access Article Abstract Page Full-Text 4 - بررسی رابطه بین نسبت درآمدهای عملیاتی بانک ها با بازده و ریسک آنها طی سال های 1387 الی 1391 بهروز قاسمی مهتاب علامه 20.1001.1.22520104.1393.6.24.4.5 Open Access Article Abstract Page Full-Text 5 - بررسی تاثیر سرمایه فکری سازمانی بر بهره وری دانش در سازمان های رسانه ای (مطالعه موردی: معاونت رسانه های مجازی سازمان صدا و سیما) جمشید صالحی صدقیانی مریم اخوان خرازیان مریم احمدی طاهری امیر حاتمی 20.1001.1.22520104.1393.6.24.5.6 Open Access Article Abstract Page Full-Text 6 - ارائه مدل بازاریابی احکام اسلامی مبتنی بر اصول بازاریابی اجتماعی: رویکرد نظریه داده بنیاد عباس صالح اردستانی محمدرضا صادقی مقدم سید یاسر مهدی ابوترابی فرد 20.1001.1.22520104.1393.6.24.6.7 Open Access Article Abstract Page Full-Text 7 - نقش خلاقیت و نوآوری در تحول و تغییر سازمانی نصرت الله شادنوش 20.1001.1.22520104.1393.6.24.7.8