• Home
  • About Us
  • Contact Us
  • Register
  • Log in
  • Order
Advanced
  • Home
  • Periods
  • Vol. 11
  • Issue42 Vol.11
  • 42
    Issue 42 Vol. 11 Summer 1398

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • List of Articles


      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        1 - تاثیر شایستگی های تجارت اجتماعی بر تمایل رفتار خرید زنان مسلمان (مطالعه موردی: کاربران طیف زن در شبکه های اجتماعی)
        عباس خدادادی سید مصطفی شاکریان مریم معظمی گودرزی امیر ابراهیم پور آزادبنی
        20.1001.1.22520104.1398.11.42.1.3
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        2 - بررسی نقش شدت کارآفرینی و گرایش استراتژیک بر ایجاد قابلیت‌های رقابت‌پذیری و عملکرد صادراتی
        رضا روستایی زهرا شیرازیان
        20.1001.1.22520104.1398.11.42.2.4
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        3 - ارزیابی عملکرد شعب بانک مسکن با رویکرد تلفیقی DEMATEL و DEA (مطالعه موردی : در منطقه غرب تهران)
        ساناز عزیزی عارفه فدوی اصغری
        20.1001.1.22520104.1398.11.42.3.5
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        4 - طراحی مدل فرهنگ مدیریت فرآیند کسب وکار بر عملکرد مالی در سیستم بانکداری
        مریم غیاث آبادی فراهانی پیمان غفاری آشتیانی علی صفایی اصل علی محمد عیدی وندی
        20.1001.1.22520104.1398.11.42.4.6
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        5 - بررسی تاثیر مستندات برند، آوازه ی برند و هویت برند بر رضایتمندی و وفاداری مشتری از برند(مطالعه موردی : بانک دی)
        مصطفی عبدی نادره السادات نجفی زاده
        20.1001.1.22520104.1398.11.42.5.7
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        6 - نقش تعدیل‌کننده اعتماد در پذیرش تجارت الکترونیکی بنگاه‌به‌بنگاه(B2B) ( مطالعه موردی: شرکت اینترنتی پارس سنتر)
        احمدعلی بیانی هدش سیدمحمود هاشمی مجتبی معظمی
        20.1001.1.22520104.1398.11.42.6.8
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        7 - مقایسه کارایی مدل میانگین- واریانس و نظریه ارزش فرین در بهینه سازی سبد سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار تهران
        افسانه سینا میرفیض فلاح
        20.1001.1.22520104.1398.11.42.7.9
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        8 - بررسی تاثیر ارزش ادراک‌شده برند، درگیری مصرف‌کننده و رضایت مشتری بر وفاداری مشتری در صنعت بیمه (مطالعه موردی: مشتریان بیمه سامان)
        جمشید صالحی صدقیانی فاطمه قاسم زاده گوری شایان بختیاری
        20.1001.1.22520104.1398.11.42.8.0
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        9 - فروش آنلاین کالاهای لوکس: بررسی اثرات دسترسی آنلاین و نمایش قیمت (مطالعه موردی : مشتریان شرکت نوین چرم)
        حسین نوروزی محمد صفری شاهرخ بیگی محمد رضا رخیده
        20.1001.1.22520104.1398.11.42.9.1
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        10 - بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک بر رقابت پذیری بانک ها (مطالعه موردی: بانک های اقتصاد نوین،پاسارگاد،تجارت و ملت)
        سیده فائزه طباطبایی جعفری ناصر یزدانی مصطفی قاضی زاده
        20.1001.1.22520104.1398.11.42.10.2
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        11 - تاثیر بکارگیری تحلیل های مبتنی بر وب بر سنجش عملکرد و بهینه سازی بازاریابی دیجیتال (مطالعه موردی: شرکت های دیجیتال محور در تهران)
        مجید فانی سید مهدی جلالی شادان وهاب زاده
        20.1001.1.22520104.1398.11.42.11.3
  • Home Page
  • Site Map
  • Contact Us
  • Home
  • Site Map
  • Islamic Azad University
  • Contact Us

The rights to this website are owned by the Raimag Press Management System.
Copyright © 2021-2025

Home| Login| About Us| Contact Us|
[فارسی] [العربية] [fa] [ar]
  • IAU
  • Login