List of Articles Open Access Article Abstract Page Full-Text 1 - تاثیر شایستگی های تجارت اجتماعی بر تمایل رفتار خرید زنان مسلمان (مطالعه موردی: کاربران طیف زن در شبکه های اجتماعی) عباس خدادادی سید مصطفی شاکریان مریم معظمی گودرزی امیر ابراهیم پور آزادبنی 20.1001.1.22520104.1398.11.42.1.3 Open Access Article Abstract Page Full-Text 2 - بررسی نقش شدت کارآفرینی و گرایش استراتژیک بر ایجاد قابلیتهای رقابتپذیری و عملکرد صادراتی رضا روستایی زهرا شیرازیان 20.1001.1.22520104.1398.11.42.2.4 Open Access Article Abstract Page Full-Text 3 - ارزیابی عملکرد شعب بانک مسکن با رویکرد تلفیقی DEMATEL و DEA (مطالعه موردی : در منطقه غرب تهران) ساناز عزیزی عارفه فدوی اصغری 20.1001.1.22520104.1398.11.42.3.5 Open Access Article Abstract Page Full-Text 4 - طراحی مدل فرهنگ مدیریت فرآیند کسب وکار بر عملکرد مالی در سیستم بانکداری مریم غیاث آبادی فراهانی پیمان غفاری آشتیانی علی صفایی اصل علی محمد عیدی وندی 20.1001.1.22520104.1398.11.42.4.6 Open Access Article Abstract Page Full-Text 5 - بررسی تاثیر مستندات برند، آوازه ی برند و هویت برند بر رضایتمندی و وفاداری مشتری از برند(مطالعه موردی : بانک دی) مصطفی عبدی نادره السادات نجفی زاده 20.1001.1.22520104.1398.11.42.5.7 Open Access Article Abstract Page Full-Text 6 - نقش تعدیلکننده اعتماد در پذیرش تجارت الکترونیکی بنگاهبهبنگاه(B2B) ( مطالعه موردی: شرکت اینترنتی پارس سنتر) احمدعلی بیانی هدش سیدمحمود هاشمی مجتبی معظمی 20.1001.1.22520104.1398.11.42.6.8 Open Access Article Abstract Page Full-Text 7 - مقایسه کارایی مدل میانگین- واریانس و نظریه ارزش فرین در بهینه سازی سبد سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار تهران افسانه سینا میرفیض فلاح 20.1001.1.22520104.1398.11.42.7.9 Open Access Article Abstract Page Full-Text 8 - بررسی تاثیر ارزش ادراکشده برند، درگیری مصرفکننده و رضایت مشتری بر وفاداری مشتری در صنعت بیمه (مطالعه موردی: مشتریان بیمه سامان) جمشید صالحی صدقیانی فاطمه قاسم زاده گوری شایان بختیاری 20.1001.1.22520104.1398.11.42.8.0 Open Access Article Abstract Page Full-Text 9 - فروش آنلاین کالاهای لوکس: بررسی اثرات دسترسی آنلاین و نمایش قیمت (مطالعه موردی : مشتریان شرکت نوین چرم) حسین نوروزی محمد صفری شاهرخ بیگی محمد رضا رخیده 20.1001.1.22520104.1398.11.42.9.1 Open Access Article Abstract Page Full-Text 10 - بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک بر رقابت پذیری بانک ها (مطالعه موردی: بانک های اقتصاد نوین،پاسارگاد،تجارت و ملت) سیده فائزه طباطبایی جعفری ناصر یزدانی مصطفی قاضی زاده 20.1001.1.22520104.1398.11.42.10.2 Open Access Article Abstract Page Full-Text 11 - تاثیر بکارگیری تحلیل های مبتنی بر وب بر سنجش عملکرد و بهینه سازی بازاریابی دیجیتال (مطالعه موردی: شرکت های دیجیتال محور در تهران) مجید فانی سید مهدی جلالی شادان وهاب زاده 20.1001.1.22520104.1398.11.42.11.3