• Home
  • About Us
  • Contact Us
  • Register
  • Log in
  • Order
Advanced
  • Home
  • Periods
  • Vol. 10
  • Issue39 Vol.10
  • 39
    Issue 39 Vol. 10 Autumn 1397

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • List of Articles


      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        1 - بررسی تاثیر تبلیغات رسانه تلویزیونی بر قصد خرید مجدد مشتریان با میانجی گری متغییرهای رفتار شناختی
        هادی شفیعی حسن صفرنیا علی ملاحسینی
        20.1001.1.22520104.1397.10.39.1.0
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        2 - بررسی ارتباط سبک های تصمیم گیری مصرف کنندگان با خرید نوشیدنی های گازدار (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای رفاه استان گیلان)
        هرمز مهرانی منصوره صادقی
        20.1001.1.22520104.1397.10.39.2.1
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        3 - عوامل موثر بر پذیرش تبلیغ اینترنتی در دیدگاه مدیران تولیدی های لوازم ورزشی در کسب و کارهای کوچک و متوسط دراستان آذربایجان شرقی
        ابوالفضل نشاطی اکبر عبدالحسین زاده لعیا مختاری
        20.1001.1.22520104.1397.10.39.3.2
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        4 - ارائه یک روش ترکیبی از ANP و VIKORدر زنجیره تامین سبز تحت محیط خاکستری جهت اولویت بندی مشتریان (مورد مطالعه: شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس)
        علیرضا علی نژاد جواد خلیلی
        20.1001.1.22520104.1397.10.39.4.3
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        5 - بررسی تاثیر مدیریت استعداد در به کارگیری و جذب نخبگان و اثرات آن بر کاهش مهاجرت نخبگان در کشور
        ُسید مصطفی مقیمی
        20.1001.1.22520104.1397.10.39.5.4
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        6 - شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر پیاده‌سازی موفق مدیریت دانش مبتنی بر استراتژی‌های شخصی‌سازی و کدگذاری به روش تحلیل عاملی تاییدی
        رقیه نوری سید ذبیح اله هاشمی
        20.1001.1.22520104.1397.10.39.6.5
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        7 - ارزیابی کارایی سود در زنجیره تامین سه مرحله ای با خروجی های برگشت داده شده با تکنیک تحلیل پوششی داده ها
        زهره مقدس شادان صدیق بهزادی محسن واعظ محمد علوی ششتمد
        20.1001.1.22520104.1397.10.39.7.6
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        8 - شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات اینترنتی شرکت مخابرات (مطالعه‌ای بر مشتریان مخابرات شهرستان سبزوار)
        مجید هلالی فرد حسین وظیفه دوست
        20.1001.1.22520104.1397.10.39.8.7
  • Home Page
  • Site Map
  • Contact Us
  • Home
  • Site Map
  • Islamic Azad University
  • Contact Us

The rights to this website are owned by the Raimag Press Management System.
Copyright © 2021-2025

Home| Login| About Us| Contact Us|
[فارسی] [العربية] [fa] [ar]
  • IAU
  • Login