List of Articles Open Access Article Abstract Page Full-Text 1 - بررسی تاثیر تبلیغات رسانه تلویزیونی بر قصد خرید مجدد مشتریان با میانجی گری متغییرهای رفتار شناختی هادی شفیعی حسن صفرنیا علی ملاحسینی 20.1001.1.22520104.1397.10.39.1.0 Open Access Article Abstract Page Full-Text 2 - بررسی ارتباط سبک های تصمیم گیری مصرف کنندگان با خرید نوشیدنی های گازدار (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای رفاه استان گیلان) هرمز مهرانی منصوره صادقی 20.1001.1.22520104.1397.10.39.2.1 Open Access Article Abstract Page Full-Text 3 - عوامل موثر بر پذیرش تبلیغ اینترنتی در دیدگاه مدیران تولیدی های لوازم ورزشی در کسب و کارهای کوچک و متوسط دراستان آذربایجان شرقی ابوالفضل نشاطی اکبر عبدالحسین زاده لعیا مختاری 20.1001.1.22520104.1397.10.39.3.2 Open Access Article Abstract Page Full-Text 4 - ارائه یک روش ترکیبی از ANP و VIKORدر زنجیره تامین سبز تحت محیط خاکستری جهت اولویت بندی مشتریان (مورد مطالعه: شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس) علیرضا علی نژاد جواد خلیلی 20.1001.1.22520104.1397.10.39.4.3 Open Access Article Abstract Page Full-Text 5 - بررسی تاثیر مدیریت استعداد در به کارگیری و جذب نخبگان و اثرات آن بر کاهش مهاجرت نخبگان در کشور ُسید مصطفی مقیمی 20.1001.1.22520104.1397.10.39.5.4 Open Access Article Abstract Page Full-Text 6 - شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر پیادهسازی موفق مدیریت دانش مبتنی بر استراتژیهای شخصیسازی و کدگذاری به روش تحلیل عاملی تاییدی رقیه نوری سید ذبیح اله هاشمی 20.1001.1.22520104.1397.10.39.6.5 Open Access Article Abstract Page Full-Text 7 - ارزیابی کارایی سود در زنجیره تامین سه مرحله ای با خروجی های برگشت داده شده با تکنیک تحلیل پوششی داده ها زهره مقدس شادان صدیق بهزادی محسن واعظ محمد علوی ششتمد 20.1001.1.22520104.1397.10.39.7.6 Open Access Article Abstract Page Full-Text 8 - شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات اینترنتی شرکت مخابرات (مطالعهای بر مشتریان مخابرات شهرستان سبزوار) مجید هلالی فرد حسین وظیفه دوست 20.1001.1.22520104.1397.10.39.8.7