List of Articles Open Access Article Abstract Page Full-Text 1 - بررسی تعدیل کنندگی نگرش نسبت به تبلیغات در روابط تصویر برند اصلی و وفاداری به برند بر توسعه برند شهناز نایب زاده اکرم اقبالی یاسین رادمنش 20.1001.1.22520104.1397.10.38.1.8 Open Access Article Abstract Page Full-Text 2 - طراحی مدل بازاریابی پزشکی با استفاده ازروش تحلیل مضمون علی قربانی سارا امیرحصاری 20.1001.1.22520104.1397.10.38.2.9 Open Access Article Abstract Page Full-Text 3 - رتبه بندی شرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکرد ترکیبی تحلیل رابطه ای خاکستری و تاپسیس در فضای فازی شهودی علی اصغر انواری رستمی علی رستمی سجاد جلالی احمدرضا ناظمی سجزیی 20.1001.1.22520104.1397.10.38.3.0 Open Access Article Abstract Page Full-Text 4 - بررسی اثر نا اطمینانی نرخ ارز بر شاخص قیمت سهام و میزان سرمایهگذاری در بورس اوراق بهادار تهران (با استفاده از مدلهای GARCH و VAR) محمدحسین رنجبر میر فیض فلاح شمس روح اله رضا زاده 20.1001.1.22520104.1397.10.38.4.1 Open Access Article Abstract Page Full-Text 5 - ارائه رویکردی مبتنی بر تصمیم گیری چند معیاره فازی به منظور ارزیابی و رتبه بندی کارکنان امیر علایی قاسم فرج پورخاناپشتانی 20.1001.1.22520104.1397.10.38.5.2 Open Access Article Abstract Page Full-Text 6 - بررسی روابط ساختاری میان مدیریت کیفیت جامع، مدیریت زنجیره تامین و عملکرد سازمانی (مطاله موردی: کارخانه مانیزان کرمانشاه) حسن مهرمنش اللهیار قاسمی 20.1001.1.22520104.1397.10.38.6.3 Open Access Article Abstract Page Full-Text 7 - تاثیر دین در تحقق بازاریابی سبز ناصر یزدانی فاطمه گلی 20.1001.1.22520104.1397.10.38.7.4