List of Articles Open Access Article Abstract Page Full-Text 1 - شناسایی اجزای DNA برند در آموزش عالی (مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی) ناصر آزاد آزاده فاطمی فر خدیجه قائم مقامی فراهانی 20.1001.1.22520104.1397.10.37.1.6 Open Access Article Abstract Page Full-Text 2 - بررسی دلایل مقاومت کارکنان در مقابل سیستم های مدیریت دانش (مطالعه موردی: گمرکات استان آذربایجان شرقی) غفار تاری علی خدایی 20.1001.1.22520104.1397.10.37.2.7 Open Access Article Abstract Page Full-Text 3 - شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر توانمندسازی سازمانی استانداری خوزستان محمود دانیالی ده حوض ابراهیم عساکره 20.1001.1.22520104.1397.10.37.3.8 Open Access Article Abstract Page Full-Text 4 - بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان خدمات الکترونیکی بیمه (مورد مطالعه: بیمه سرمد) فرزانه عشاقی محمد ذاکری 20.1001.1.22520104.1397.10.37.4.9 Open Access Article Abstract Page Full-Text 5 - بررسی تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر بهبود عملکرد تولید با هدف ارتقاء سطح رضایت مشتری حامد شاکریان فرشته اسدالهیان 20.1001.1.22520104.1397.10.37.5.0 Open Access Article Abstract Page Full-Text 6 - تاثیر ارزش ویژه برند و اعتماد به برند های ورزشی بر تصمیم گیری خرید مشتریان کالاهای ورزشی در سطح اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی محمد رحیم نجف زاده اکبر عبدالحسین زاده لعیا مختاری محمد بابازاده 20.1001.1.22520104.1397.10.37.6.1 Open Access Article Abstract Page Full-Text 7 - ارزیابی عملکرد شرکتهای داروسازی پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکرد ترکیبی تحلیل پوششی داده ها و داده کاوی علیرضا علی نژاد جواد خلیلی 20.1001.1.22520104.1397.10.37.7.2