• Home
  • About Us
  • Contact Us
  • Register
  • Log in
  • Order
Advanced
  • Home
  • Periods
  • Vol. 5
  • Issue15 Vol.5
  • 15
    Issue 15 Vol. 5 Spring 1392

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • List of Articles


      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        1 - بررسی اثربخشی برنامه ی درسی علوم به شیو هی آموزش محور با برنامه ی درسی علوم به شیوه پژوهش محور در دور هی ابتدایی
        سیروس اسدیان افسانه حبیبی آذر
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        2 - پیش بینی پیشرفت تحصیلی براساس مؤلف ههای سازگاری در دانش آموزان
        محمدرضا تمنائی فر اعظم منصوری نیک
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        3 - تأثیر کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات بر توانمند سازی شغلی دبیران شهرستان بوشهر
        آذر جمالی پریسا ایران نژاد رمضان جهانیان
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        4 - بررسی وضعیت هوش اخلاقی و ابعاد و مؤلف ههای آن در دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه خوارزمی)
        رمضان جهانیان ایرج ساعی ارسی مونا طیبا
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        5 - پیش بینی افسردگی و اضطراب بر اساس مفهوم خدا در دانشجویان
        باقر غباری بناب علی اکبر حدادی کوهسار
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        6 - رابطه سلامت عمومی و حمایت اجتماعی ادراک شده با رضایت از زندگی در سالمندان
        زینب فردی نژاد حسن احدی
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        7 - رابطه سب کهای فرزندپروری والدین و کمال گرایی با اضطراب اجتماعی دانش آموزان تیزهوش
        معصومه قاسمی پور کردمحله سعیده بزازیان
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        8 - تاریخ علم هرمنوتیک و نقش ویلهلم دیلتای در بسط و تفصیل آن
        روح اله نوری
  • Home Page
  • Site Map
  • Contact Us
  • Home
  • Site Map
  • Islamic Azad University
  • Contact Us

The rights to this website are owned by the Raimag Press Management System.
Copyright © 2021-2025

Home| Login| About Us| Contact Us|
[فارسی] [العربية] [fa] [ar]
  • IAU
  • Login