List of articles (by subject)
-
Open Access Article
1 - راهبردهای ضد بازاریابی و ارزش محصولات صنایع غذایی از دیدگاه مشتریان
شادی ادیبی فرد مهدی مهرآور -
Open Access Article
2 - شناسایی و اولویت بندی اقدامات استراتژیک بازاریابی در سازمانهای غیرانتفاعی (مطالعه موردی: کمیته امداد امام خمینی استان هرمزگان)
امیرمسعود سالکی اسماعیل حسن پور -
Open Access Article
3 - شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رفتار خرید سبز (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم)
مرضیه دهقانی اسماعیل حسن پور سیف اله رهنما -
Open Access Article
4 - شناسایی و اولویت بندی راهکارهای زنجیره تأمین سبز در حوزه بسته بندی مواد غذایی (مورد مطالعه: شرکتهای مانی ماس و پانل در شهرستان فسا)
عاطفه زراعت پیشه اسماعیل حسن پور -
Open Access Article
5 - Examining the impact of social responsibilities of the bank on employee performance and customer satisfaction and loyalty
علی حمیدی زاده رسول ثانوی فرد مهسا اسدالله -
Open Access Article
6 - Presenting a model of social innovation institutionalization with an emphasis on competitive advantage in commercial companiesKhuzestan province
Mohammad Sharifzadegan Fatemeh Behjat -
Open Access Article
7 - بررسی عوامل مؤثر بر تعیین هویت مشتری به وسیله برند و تأثیر آن بر روی وفاداری و طرفداری از برند (مطالعه موردی: برند همراه اول)
اسماعیل حاجی نژاد پرویز سعیدی -
Open Access Article
8 - بهرهگیری از تحلیل عاملی در ارائه مدلی از عوامل مدیریت دانش بازاریابی
فاطمه رضایی مصطفی جعفری -
Open Access Article
9 - Studying the Impact of Artificial Intelligence on Purchase Intention with the Mediating Variables of Perceived Value, Satisfaction and Consumer Engagement in Social Media
Reyhaneh Bidram Somayeh Salehi