Subject Areas :
1 - دانشیار گروه مدیریت آموزشی، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، واحد کرمانشاه، دانشگاه آزاد اسلامی، کرمانشاه، ایران
2 - علوم تربیتی ،ادبیات علوم انسانی ،دانشگاه آزاد اسلامی،کرمانشاه
Keywords:
Abstract :
- حسنی، محمد؛ احمدی، غلامعلی(1386)زمینه یابی اجرای ارزشیابی کیفی – توصیفی در مدارس ابتدایی شهر تهران، نشریه فصلنامۀ نوآوریهای آموزشی، شمارۀ 23 ،سال ششم، زمستان 13. 122-86..
- حمزه لو، زهره؛ رحیمی، سعدا(1399). بررسی کیفیت آموزش و یادگیری در فضای مجازی شاد از نظر دانش آموزان دوره ابتدایی در نیمسال دوم سال تحصیلی 99-1398مجله پیشرفت های نوین در روانشناسی، علوم تربیتی و آموزش و پرورش. 3 (29)،آبان 1399 .14-1.
- رضایی، علی محمد (1399). ارزشیابی از آموخته های دانشجویان در دوران کرونا: چالش ها و راهکارها. فصلنامه روان شناسی تربیتی, 16(55)، 179-214.
- عباس کسانی، حامد؛ شمس مورگانی، غلامرضا؛ سراجی، فرهاد؛ رضایی زاده، مرتضی(1398)، ارزشیابی یادگیرندگان در محیط یادگیری الکترونیکی، رشد فناوری.16(61)،33-23.
- فضل علی زاده، شهرام؛ محمدپور، آرزو (1396) بررسی طرح ارزشیابی توصیفی در اجرا از نظر معلمان، والدین و کارشناسان آموزش و پرورش شهرستان کبودرآهنگ، مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی. 18، 238-227.
- مصیبی اردکانی، ملیحه؛ رضاپور، میرصالح یاسر؛ بهجتی اردکانی، فاطمه(1400) مشکلات و چالش های آموزش مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا در مقطع ابتدایی، نشریه آموزشی پژوهی دانشگاه فرهنگیان. 7(27)،80-64
- مولائی قولنجی، یعقوب(1399)بررسی چالش ها و مشکلات تدریس فضای مجازی در ایام شیوع ویروس کرونا از دیدگاه معلمان،اولین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در فرایندهای تعلیم و تربیت،میناب https://civilica.com/doc/1116579