Subject Areas : Financial Economics
محمدرضا کاباران زاده قدیم 1 , امیر حسین کرد نوری 2
1 - استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی.تهران.ایران
2 - کارشناس ارشد مدیریت کارآفرینی.دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی.تهران.ایران
Keywords:
Abstract :
منابع
- [1]Zawawia, E.M.A, Kamaruzzamanb, S.N., Ithnina, Z., Zulkarnaina, S.H. A. 2011. Conceptual framework for describing CSF of building maintenance management, The 2nd International Building Control Conference, Procedia Engineering 20 (1): 110–117.
[2]- ثابتی، منصور، رضوی، سید محمدرضا، 1389، شناسایی و رتبه بندی عوامل حیاتی موفقیت در انتقال فناوری سیستم های لطلاعاتی در صنایع خودروسازی، چهارمین کنفرانس مدیریت تکنولوژی، تهران، انجمن مدیریت تکنولوژی ایران
- [3]Watson, H. J., and M. N. Frolick. (1993). Determining information requirements for an EIS. MIS Quarterly 17(3): 255-269.
- [4]Bruno, A., and J.leidecker.(1984). Identifying and using critical success factors. Long Range Planning 17(1), 23-32.
- [5]Pinto, J., and D.Slevin. (1987). Critical factors in successful project implementation. IEEE Transactions on Engineering Management 34(1): 22-27.
- [6]Caralli, R., the Critical Success Factors Method: Establishing A Foundation for Enterprise Security Management, July 2004.
- [7]Rockart, J.F. (1979).Chief executives define their own data needs. Harvard Business Review, 57(2), 81-93.
[8]- مغویی نژاد، حسن، 1378، بررسی عوامل موثر بر افزایش میزان سپرده گذاری مشتریان در شعب بانک تجارت شهرستان رفسنجان (از دیدگاه مشتریان)، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان.
[9]- یزدانی دهنوی، محسن، مولفه های موثر بر موفقیت بانک ها و موسسات مالی در تجهیز منابع پولی، مجله مدیرساز، سال هشتم، شماره 17، 1384.
[10]- رسولیان، محسن، پورعابدین، زهرا، بررسی مقایسه ای عوامل موثر بر موفقیت بانک های دولتی و خصوصی-از دید مشتریان، پژوهش های مدیریت راهبردی، شماره 43، تابستان 1388.
[11]- زادمهر، حسن، 1390، شناسایی عوامل حیاتی موفقیت در مدیریت فرآیندهای کسب و کار در شعب بانک ملت، پایان نامه کارشناسی ارشد مؤسسه عالی بانکداری ایران.
[12]- ملک اخلاق، اسماعیل، رمضانیان، محمدرحیم، رفیعی امام، فائقه، شناسایی و رتبه بندی عوامل موفقیت بانکداری الکترونیکی، فصلنامه علمی پژوهشی چشم انداز مدیریت صنعتی، سال دوم، شماره 7، پاییز 1391.
[13]- مومنی، ماندان، خیری، بهرام، حسنی، مهتاب، بررسی عوامل موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) در بانک ملی شعب شهر تهران، بانک مقالات بازاریابی، 1392.
- [14]Chen, (1999), “critical success factors for various strategies in the banking industry”, International Journal of Bank Marketing, vol.17, ISS: 2,83-92.
- [15]Sarang, sharifa. (2005).”The implementation of process management in the retail banking sector”, dissertation: University of Johannesburg.
- [16]Yong-chin Liu, Jung-Hung, (2006), “Services and the long-term profitability in Taiwan’s banks”, Global Finance Journal, vol.17, ISS:2, December 2006, 177-191
- [17]Cheng, T.H, & Chiu, I.S.F, (2008),”Critical success factors of business process in the banking sector industry”, Knowledge and process management, vol.15, 258-269.
- [18]Trkman, P. (2010).”The critical success factors of business process management”: International journal of information management, Volume 30, Issue 2, April 2010, 125-134.
- [19]Zhou, Q. and Huang, W. Zhang, O. (2010). Identifying critical success factors in emergency management using a fuzzy DMATEL method, Safety Science.
[20]- پور اشرف، ی، طراحی مدل مسیری رضایتمندی مشتری در بانک های تجاری، رساله دوره دکتری، مدیریت بازاریابی بین الملل، دانشگاه تربیت مدرس، دانشکده علوم انسانی، 1383.
[21]- خاکی، غلامرضا، روش تحقیق با رویکردی به پایان نامه نویسی، 1390، چاپ 8، تهران، انتشارات درایت.
[22]- هومن، حیدرعلی، پایه های پژوهش در علوم رفتاری (شناخت روش علمی)، 1368، تهران، انتشارات سلسله.
[23]- سرمد، زهره، حجازی، الهه، بازرگان، عباس، روش های تحقیق در علوم رفتاری، 1388، تهران، انتشارات آگه.
[24]- دلاور، علی، 1379، مقدمهای بر تحلیل عاملی، تهران، انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی.
- [25]Forman, E.H., & Gass, S.I., (2001).The analytic hierarchy process-an exposition, Operations research, 49(4):469-486.
[26]- قدسی پور، حسن، فرآیند تحلیل سلسله مراتبی،1384، تهران، انتشارات دانشگاه صنعتی امیرکبیر.
[27]- خاتمی فیروزآبادی، علی، حمزه جونقانی، ستار، تصمیم گیری چند معیاره در مدیریت، انتشارات سازمان مدیریت صنعتی،1392.
- [28]Ananda, J., & Herath, G. (2008). Multi-attribute preference modelling and regional land-use planning. Ecological Economics, 65(2), 325–335.
- [29]Deng, H. (1999). Multicriteria analysis with fuzzy pairwise comparison. International Journal of Approximate Reasoning, 21(3), 215–231.
- [30]Mikhailov, L. (2003). Deriving priorities from fuzzy pairwise comparison judgements. Fuzzy Sets and Systems, 134(3), 365–385.
- [31]Saaty, T. L., & Vargas, L. G. (2001). Models, methods, concepts and applications of the analytic hierarchy process. Springer.
- [32]Aczel, J. & saaty, T. (1983),”Procedure for synthesizing Ratio judgments.”Journal of mathematical psychology, 27, 93-102.