List of Articles Open Access Article Abstract Page Full-Text 1 - طراحی الگوی بهبود برنامه ریزی خطوط تولید با انتخاب تامین کننده مناسب و تلفیق رویکردهای موثر 20.1001.1.22520104.1391.4.14.1.8 Open Access Article Abstract Page Full-Text 2 - اثر فروشگرایی و مشتریگرایی بر کیفیت رابطه با مشتری و حفظ مشتری در حوزه خدمات بانکی 20.1001.1.22520104.1391.4.14.2.9 Open Access Article Abstract Page Full-Text 3 - مقایسه توان تبیین مدل های پارامتریک (اقتصادسنجی) و شبکه عصبی در سنجش میزان ارزش در معرض خطر پرتفوی شرکت های سرمایهگذاری برای تعیین پرتفوی مناسب 20.1001.1.22520104.1391.4.14.3.0 Open Access Article Abstract Page Full-Text 4 - ویژگی های تجارت الکترونیک و پذیرش آن توسط مشتریان 20.1001.1.22520104.1391.4.14.4.1 Open Access Article Abstract Page Full-Text 5 - عوامل مؤثر بر نوآوری و نقش انتظارات کارکنان از پیامدهای عملکردی و مزایای تصویری آن در بانکها 20.1001.1.22520104.1391.4.14.5.2 Open Access Article Abstract Page Full-Text 6 - عوامل موثر در تعیین محل کارخانههای صنایع لبنی 20.1001.1.22520104.1391.4.14.6.3 Open Access Article Abstract Page Full-Text 7 - تأثیر انگیزههای لذت جویانه و ویترینگردی بر خرید ناگهانی 20.1001.1.22520104.1391.4.14.7.4 Open Access Article Abstract Page Full-Text 8 - امکان سنجی پیادهسازی نظام مدیریت دانش دردفتر مرکزی شرکت مهندسان مشاور آبران در تهران 20.1001.1.22520104.1391.4.14.8.5 Open Access Article Abstract Page Full-Text 9 - موقعیت استراتژیک بیمارستانهای تابعه دانشگاه آزاد اسلامی 20.1001.1.22520104.1391.4.14.9.6 Open Access Article Abstract Page Full-Text 10 - بررسی اثر تبلیغات بازاریابی و ترفیع قیمت بر ارزش ویژه برند در شرکت بیمه ایران 20.1001.1.22520104.1391.4.14.10.7 Open Access Article Abstract Page Full-Text 11 - شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رفتار شهروندی برندی 20.1001.1.22520104.1391.4.14.11.8 Open Access Article Abstract Page Full-Text 12 - آرمانهای شخصی و ترجیح نام تجاری تجملی 20.1001.1.22520104.1391.4.14.12.9 Open Access Article Abstract Page Full-Text 13 - تاثیر هوش هیجانی و بازاریابیدرونی بر مشتریگرایی و کیفیت خدمات 20.1001.1.22520104.1391.4.14.13.0