• Home
  • سید نوید موسوی زاده

    List of Articles سید نوید موسوی زاده


  • Article

    1 - بررسی نقش روابط عمومی بر تکریم و کسب رضایت ارباب رجوع در عملکرد شرکت صبانت در ایام پاندمی کرونا
    Behavioral Studies in Management , Issue 4 , Year , Autumn 2012
    هدف از تحقیق حاضر بررسی نقش روابط عمومی بر تکریم و کسب رضایت ارباب رجوع در عملکرد شرکت صبانت در ایام پاندمی کرونا می‌باشد. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نوع تحقیقات توصیفی- پیمایشی بود. جامعه آماری پژوهش حاضر عبارت از مخاطبین شرکت صبا نت در ارائه خدمات غیرحضوری مانن More
    هدف از تحقیق حاضر بررسی نقش روابط عمومی بر تکریم و کسب رضایت ارباب رجوع در عملکرد شرکت صبانت در ایام پاندمی کرونا می‌باشد. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نوع تحقیقات توصیفی- پیمایشی بود. جامعه آماری پژوهش حاضر عبارت از مخاطبین شرکت صبا نت در ارائه خدمات غیرحضوری مانند شبکه‌های اجتماعی، گفت و گو آنلاین و خدمات تلفنی در سال 1400 بود. تعیین حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران و روش نمونه‌گیری به ‌صورت نمونه‌گیری در دسترس بود. 265 نفر از مخاطبین که پرسشنامه‌ها را به صورت کامل پاسخ دادند، انتخاب گردیدند. ابزار پژوهش پرسشنامه و از نرم افزار لیزرل 8.8 استفاده گردید. نتایج تجزیه و تحلیل نشان دادند که روابط عمومی بر تکریم و کسب رضایت ارباب رجوع در عملکرد شرکت صبانت تأثیر مثبت و معناداری داشت و یافته‌ها بیانگر این بود که این فناوری‌ها با توانایی و امکاناتی جدیدی که در اختیار سازمان‌ها قرار داده‌اند، باعث افزایش تکریم ارباب رجوع و همچنین افزایش رضایت مشتریان در ایام کرونا شده است. Manuscript profile