List of Articles shahrbanoo gholipour Article 1 - ارائه الگو جهت ارتقا فروش محصولات دیجیتال با رویکرد بازاریابی اجتماعی 10.30495/jisds.2007.21346 mehdi rouholamini yosof adib shahrbano Golipour Fereydoni Journal of Iranian Social Development Studies , Issue 5 , Year , Winter 2008 Article 2 - ارائه الگو جهت ارتقا فروش محصولات دیجیتال با رویکرد بازاریابی اجتماعی 10.30495/jisds.2022.20852 Yousof Adib Mehdi Rouholamini Shahrbanou Golipour Fereydouni Journal of Iranian Social Development Studies , Issue 4 , Year , Winter 2022 Article 3 - Explaining the model of impulse buying behavior of young generation consumers with a mixed approach (Case study: Hypereme chain stores) 10.22034/ssyj.2022.1951764.1231 Elham Fasih Mehdi Rouholamini Shahrbanoo Gholipour Sociological Studies of Youth , Issue 1 , Year , Spring 2023 Article 4 - Designing the Impulse Buying pattern of young generation customers based on the Grounded Theory Approach 10.22034/ssyj.2022.1951763.1230 Elham Fasih Mehdi Rouholamini Shahrbanoo Gholipour Sociological Studies of Youth , Issue 2 , Year , Summer 2022 Article 5 - شناسایی عوامل موثر در درگیری مشتری بر قصد خرید محصولات سازگار با محیط زیست در صنعت مد و لباس پایدار مریم غیاث ابادی فراهانی مهدی روح الامینی پیمان غفاری اشتیانی شهربانو قلی پور فریدونی فصلنامه مدیریت سبز , Issue 10 , Year , Spring 2024 Article 6 - شناسایی مولفه های موثر بر بازاریابی گردشگری تندرستی با استفاده از روش فراترکیب Bahram Ghaffari Shahrbanoo Gholipour Freydouni Mehdi Rouholamini Journal of Interdisciplinary Studies in Marketing Management , Issue 10 , Year , Autumn 2024