• Home
  • عباس پاپی

    List of Articles عباس پاپی


  • Article

    1 - تدوین مدل باندلینگ محصولات کشاورزی
    Journal of Interdisciplinary Studies in Marketing Management , Issue 8 , Year , Spring 2024
    هدف از این پژوهش تدوین مدل باندلینگ محصولات کشاورزی می باشد. این پژوهش از نظر هدف بنیادی و از نظر روش کیفی و از رویکرد نظریه پردازی داده بنیاد استفاده شده است، مشارکت کنندگان در این پژوهش شامل کلیه خبرگان شرکت‌های صادرکننده محصولات کشاورزی استان خوزستان با سابقه صادراتی More
    هدف از این پژوهش تدوین مدل باندلینگ محصولات کشاورزی می باشد. این پژوهش از نظر هدف بنیادی و از نظر روش کیفی و از رویکرد نظریه پردازی داده بنیاد استفاده شده است، مشارکت کنندگان در این پژوهش شامل کلیه خبرگان شرکت‌های صادرکننده محصولات کشاورزی استان خوزستان با سابقه صادراتی حداقل 10 سال می‌باشند.در این قسمت در مرحله کدگذاری باز 389 کد استخراج شده از 16 مصاحبه نیمه ساختاریافته با خبرگان و متخصصان آگاه حوزه پژوهش به 110 مفهوم انتزاعی تر تبدیل شده و در نهایت 31 بعد و 13 مقوله اصلی در قالب یک مدل پارادایمی تحت عنوان مدیریتی، عوامل زیر ساختی صادرات، عوامل سیاسی، عوامل اقتصادی، عوامل اجتماعی و فرهنگی، قوانین و نظام اداری دولتی، سیاست های اقتصادی دولت، راهبرد بازاریابی صادرات، راهبردهای حمایتی دولت، ارزش آفرینی، بهبود شرایط اقتصادی، ایجاد مزیت رقابتی و باندلینگ حمایت های دولتی با رویکرد ایجاد مزیت رقابتی در بازارهای بین المللی شناسایی شده اند. باندلینگ حمایتی محصولات کشاورزی افزایش قدرت پذیری صادرات را از لحاظ کاهش قیمت و افزایش تنوع ایجاد میکند این امر می‌تواند مزیت رقابتی خوبی نسبت به سایر رقبا ایجاد و به رشد صادرات منجر شود و با توجه شرایط منطقه می توان از حداکثر ظرفیت در جهت رسیدن به بازدهی در صادرات محصولات کشاورزی استفاده نمود. Manuscript profile