• Home
  • سهیل کریمی راد

    List of Articles سهیل کریمی راد


  • Article

    1 - ارزیابی بازاریابی برند محور بر خط مشی های استراتژی رقابت در مدیریت شرکت های دولتی صاحب برند
    Public Policy In Administration , Issue 2 , Year , Summer 2022
    زمینه‌: برندمحوری، توسعه هویت سازمانی را تحریک می‌کند و هویت سازمانی نیز نقش مهمی را در اجرای یک بازاریابی برندمحور و بهبود استراتژی خط مشی‌های استراتژی رقابت ایفا می‌کند. هدف‌: هدف پژوهش حاضر، بررسی تاثیر بازاریابی برندمحوری بر خط مشی‌های استراتژی رقابت با تأکید بر نق More
    زمینه‌: برندمحوری، توسعه هویت سازمانی را تحریک می‌کند و هویت سازمانی نیز نقش مهمی را در اجرای یک بازاریابی برندمحور و بهبود استراتژی خط مشی‌های استراتژی رقابت ایفا می‌کند. هدف‌: هدف پژوهش حاضر، بررسی تاثیر بازاریابی برندمحوری بر خط مشی‌های استراتژی رقابت با تأکید بر نقش مداخله گر هویت سازمانی در شرکت بیمه ایران است. روش‌ها‌: روش پژوهش، توصیفی از نوع همبستگی است. جامعه پژوهش، شامل 400 نفر از کارکنان شرکت بیمه ایران است. روش نمونه گیری مورد استفاده، تصادفی ساده و حجم نمونه بر اساس جدول مورگان 196 نفر بودند. و تجزیه و تحلیل توسط دو نرم‌افزار SPSS و SMART-PLS انجام شد. یافته‌ها‌: یافته‌های تحقیق تاثیر وجود بازاریابی برندمحوری را بر خط مشی‌های استراتژی رقابت از طریق هویت سازمانی تایید می‌کند. نتیجه‌گیری : توجه به بازاریابی برندمحوری شرکت بیمه ایران را مجهز به قابلیت‌ها و توانمندی‌هایی می‌سازد که آن می‌تواند برای شرکت‌ها نتایج و پیامدهای زیادی از جمله رشد شرکت‌ها، سودآوری، افزایش سهم بازار و افزایش رقابت‌پذیری داشته باشد. Manuscript profile