• Home
  • پیمان علیدوست ذوقی

    List of Articles پیمان علیدوست ذوقی


  • Article

    1 - بازاریابی رسانه های اجتماعی و هویت اجتماعی برند با تمرکز بر تعامل مشتری در فرآیند سرمایه گذاری
    Journal of Investment Knowledge , Issue 2 , Year , Summer 2021
    هدف این پژوهش بازاریابی رسانه های اجتماعی و هویت اجتماعی برند با تمرکز بر تعامل مشتری در فرآیند سرمایه گذاری می باشد. این پژوهش کیفی بوده و از روش نظریه داده بنیاد یا گراندد تئوری استفاده شده است. داده ها با تکنیک مصاحبه عمیق نیمه ساختار یافته بوده. 20 نفر از متخصصین و More
    هدف این پژوهش بازاریابی رسانه های اجتماعی و هویت اجتماعی برند با تمرکز بر تعامل مشتری در فرآیند سرمایه گذاری می باشد. این پژوهش کیفی بوده و از روش نظریه داده بنیاد یا گراندد تئوری استفاده شده است. داده ها با تکنیک مصاحبه عمیق نیمه ساختار یافته بوده. 20 نفر از متخصصین و خبرگان اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و مدیرانی که حداقل 15 سال سابقه در امور مدیریت داشته اند به روش نمونه گیری هدفمند و با تکنیک گلوله برفی انتخاب شدند. جهت تحلیل داده ها از روش مقایسه مداوم در طی سه مرحله کدگذاری باز، محوری و انتخابی استفاده شده است. یافته های کیفی به وسیله نرم افزار MAXQDA تحلیل شده و در نهایت مدل پارادایمی بازاریابی رسانه های اجتماعی تبیین شده است. یافته ها نشان می دهد که رسانه های اجتماعی، از طریق مشارکت فعال و به صورت تهاجمی، تأثیر بیشتری بر شیوه رفتار مصرف کنندگان دارد. Manuscript profile