Generation Reflection in TV Commercial and Advertisement
Subject Areas : Sociological Studies of Youth
Ahmad Askari
1
(M.A Student of Tehran University)
Ali Ghasemi Ardahaee
2
(PHD Student of Tehran University)
Keywords:
Abstract :
) فارسی
1. اینگلهارت،ر،(1373)، تحول فرهنگیدرجوامع پیشرفته صنعتی، ترجمه مریم وتر، تهران: کویر.
2.بالس، ک،(1380)،فرهنگ و زندگی روزمره، ترجمه ح پاینده، تهران، فصلنامه ارغنون.
3.پاینده، ح، (1385)، قرائتی نقادانه از آگهیهای تجاری در تلویزیون، تهران، نشر روزنگار.
4.پناهی، م. ح، (1380)، فاصله نسلی واختلافات خانوادگی وچگونگی برخورد با آن، فصلنامه علمی پژوهشی علوم انسانی، سال یازدهم، شماره 37 و 38 ، تهران، دانشگاه الزهرا .
5.قاضی نژاد، م،(1383)، نسلها و ارزشها، پایاننامه دکترای جامعهشناسی، دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران.
6.کاظمی، ع و محسنی آهویی، اِ ،(1387)،تبعیض سنی: ارزیابی گفتمان سیاست فرهنگی در هویتبخشی به جوانان ایرانی، نامۀ علوم اجتماعی، شمارۀ 33، بهار 1387.
7.ضمیران، محمد،(1382)، درآمدی بر نشانهشناسی هنر، تهران: قصه.
8.ویمر، راجر دی و دومینیک، جوزف آر،(1384)، تحقیق در رسانههای جمعی، ترجمۀ کاووس سید امامی، تهران، سروش.
ب) انگلیسی
1- Bourdieu, P (1984) Distinction: A Social Critique of the Judgement of Taste, London: Routledge.
2- Klimova S (2000) Youth socialization and social changes: a research agenda, available online at lucy.ukc.ad.uk .
3- Rempel, W (1965) The role of value in karl-Mannheims sociology of knowledge, mouton & co puplishers, The Hague 1969.
4- Schuman H and Scott I (1989) Generation and collective memories, American sociological review, vol 54.