Subject Areas : Strategic Management Researches
Mehrshad Moghaddamnejad 1 , zahra sadeghi araei 2
1 - kashan university
2 - گروه آموزشی مدیریت و کارافرینی، دانشکده علوم انسانی، دانشگاه کاشان، کاشان، ایران
Keywords:
Abstract :
ابوطالبی، نرگس. (1399). بررسی موانع و چالش های تحقیق و پژوهش در نظام آموزش و پرورش و نقش پژوهش در بهبود و توسعه نظام آموزشی کشور. ماهنامه آفاق علوم انسانی، 4، 41، 67-83.
ابهری علی آباد، حمید و رضیان، عبدالله. (1386). مفهوم و ماهیت وقف و وضعیت مالکیت مال موقوفه در فقه امامیه و حقوق مدنی ایران. مقالات و بررسیها، 86، 11-30.
اکبری، ابوالفضل، بهروان، حسین، نوغانی¬دخت¬بهمنی، محسن و اصغرپور ماسوله، احمدرضا. (1400). تحلیل جامعه شناختی تأثیر نهاد وقف بر توسعه در شهر مشهد (مطالعۀ تطبیقی-تاریخی دورههای تیموری، صفویه و پهلوی). مجلّۀ علوم اجتماعي دانشكدة ادبيات و علوم انساني دانشگاه فردوسي مشهد، 19، 1-32.
اکرامی فر، محمدرضا. (1383). مشارکت خیرین در ارائه خدمات به آموزش و پرورش موانع و راهکارها. آموزش علوم اجتماعی، 7، 2، 53-58.
اهلرز، اکارت. (1993). موقوفات دینی و شهر شرق اسلامی، ترجمه و نگارش: مصطفی مؤمنی و محمدحسن ضیاء توانا. فصلنامه وقف میراث جاودان، 3، 2، 50-53.
اورجی، فاطمه و چاهیان بروجنی، علی اصغر. (1397). نقش موقوفات در گسترش مراکز علمی و درمانی آل بویه. پژوهشنامه تاریخ اسلام، 8، 32، 5-28.
ایزدی نیا، زینب. (1394). بررسی مسأله وقف در حکومت آل بویه. وقف میراث جاویدان، 91-92، 63-80.
بنی اسد، رضا، موحد نسب، سعید، و باقری میبدی، مهدی. (1401). شناسایی و اولویتبندی مؤلفههای ارتقاء سواد رسانهای دانشجویان در فضای مجازی بر اساس الگوی آمیخته بازاریابی اجتماعی. پژوهش های مدیریت راهبردی، 28(87)، 13-44.
جعفری هرندی، محمد. (1384). نقش وقف و بنیادهای خیریه در توسعه کشورهای غربی. میراث جاویدان، 14، 53، 7-22.
خورشیدی، غلامحسین و مقدمی، صابر. (1382). تبیین مفهوم بازاریابی اجتماعی. فصلنامه پژوهشنامه بازرگانی، 28، 141-163.
دهخدا، علی اکبر. (1377). لغت نامه دهخدا. تهران: دانشگاه تهران، موسسه انتشارات و چاپ روزنه، 2.
رعنایی، وحید، دادی پور، سکینه، داوودی، سیدحسین، آقاملایی، تیمور و پیله ور، زهرا. (1399). اثربخشی مداخلات مبتنی بر نظریه بازاریابی اجتماعی در ترویج رفتارهای تغذیه ای سالم: یک مطالعه مروری نظام مند. آموزش و سلامت جامعه، 7، 2، 135-143.
زارعی، یاسر و راسخی، زهرا. (1397). بررسی کاهش انگیزه فرهنگ وقف در بین شهروندان (مطالعه موردی همدان). کنفرانس ملی توسعه اجتماعی. اهواز: دانشگاه شهید چمران اهواز.
شاه حسینی، پروانه و معیری، هاله. (1398). زنان و وقف (نمونه موردی: شهر تهران در دوره های قاجاریه و پهلوی). جغرافیا، 17، 60، 149-165.
صادقی آرانی زهرا. (1401).کنترل انتشار پاندمی COVID-۱۹: مرورِ شواهدی از رویکرد آمیختهی بازاریابی اجتماعی، نشریه مرور سیستماتیک در علوم پزشکی، 2 (3): 12-1.
صالحی، ابراهیم. (1383). دیدگاه های نظری توسعه آموزش عالی. ماهنامه علمی پژوهشی دانشور رفتار، 11، 5، 55-68.
طیبی ابوالحسنی، سیدامیرحسین. (1398). درآمدی بر روش تحقیق: رویه های استاندارد تحلیل داده های کیفی. سیاست نامه علم و فناوری، 9، 2، 67-95.
عزت آبادی پور، حسام، بختیاری، محمد و شیخی، سینا. (1400). اظهار نظر کارشناسی درباره طرح حمایت از خیرین سلامت. گزارش های کارشناسی (مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی)، 132، 29، 211-233.
علیزاده بیرجندی، زهرا و پورسلطانی، سمیه. (1398). بررسی انگیزه ها و اقدامات حاج حسین آقا ملک در راستای وقف علمی. کارکرد وقف در توسعه انسانی با تأکید بر وقف علمی. بیرجند: دانشگاه بیرجند.
فیض, علیرضا. (1372). یادگارهای ماندگار: وقف و انگیزه های آن. وقف میراث جاویدان، 1، 4، 33-36.
کشاورز، محمد. (1388). بررسی انگیزه های واقفان در شهر تهران. میراث جاویدان، 68، 100-109.
منصوری، علی و سلیمیان ریزی، ملیحه. (1398). بررسی عوامل مؤثر بر جذب و توسعه مشارکت های خیرین کتابخانه ساز. مطالعات کتابداری و علم اطلاعات، 28، 19-32.
مهرمحمدی، محمود و فراستخواه, مقصود. (1381). بررسی راهکارهای افزایش دسترسی به آموزش عالی. فصلنامه پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی، 8، 3، 79-96.
نجفی، محمدحسن، (1362). جواهر الکلام فی شرائع الاسلام، ج۲۸، ص۳.
نیازی، محسن، جعفرپور، مرتضی و کارکنان نصرآبادی، محمد. (1394). جامعه شناسی وقف. تهران: معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه، 1.
یگانه، راحله. (1387). ابعاد اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی وقف. rasekhoon.net ، (21 تیر 1402).
Acker, J. (2023). Five Steps to Creating a Successful Endowment. ecf vital practice, 3.
American Council on Education. (2021). Understanding College and University Endowments. Washington, DC: American Council on Education. 1.
braun, v., & clark, v. (2006). using thematic analysis in psychology. Qualitative Research in Psychology, 3, 2. 77-101.
Charmaz, K. (2005). Grounded theory in the 21st century: A qualitative method for advancing social justice research. Handbook of qualitative research, 3, 507-535.
Creswell, J. W., & Creswell, J. D. (2005). Research in organizations: Foundations and methods of inquiry, Nebraska: Berrett-Koehler, 1.
Darmawan, D., & Grenier, E. (2021). Competitive Advantage and Service Marketing Mix. Journal of Social Science Studies (JOS3), 1(2), 75-80.
French, J., & Gordon, R. (2018). Strategic social marketing: For behaviour and social change. London: Sage, 3.
Glaser, b., & Strauss, A. (1999). Discovery of Grounded Theory,Strategies for Qualitative Research. New york: Routledge, 1.
gordon, r. (2011). Re-thinking and re-tooling the social marketing mix. Australasian Marketing Journal. 20, 2, 122-126.
Gupta, R. (2023). What is "snowball technique" or "snowball sampling" in research?, research scholar, Department of Lifelong Learning & Extension CSJM University, Kanpur, U.P. India.
Hager, m. A. (2006). Should Your Nonprofit Build an Endowment. financial management, 1, 55-57.
Harvard, e. L. (2019). Motivations for Charitable Giving Among Generations X and Y: Applying an Extended Theory of Planned Behavior to Independent School Alumni. School of Professional and Continuing Studies Nonprofit Studies Capstone Projects. 7.
He, J., Chen, H., & Tsai, F.-S. (2020). Strategy Orientation, Innovation Capacity Endowment, and International R&D Intensity of Listed Companies in China. Sustainability, 12(1), 344.
Kaliyadan, F., & Kulkarni, V. (2019). Types of variables, descriptive statistics, and sample size. Indian dermatology online journal, 10(1), 82.
khanagar, s., & sampath, n. (2019). Social Marketing: An Approach to Planned Social Change. indian association of public health dentistry. 9, 18, 815-821.
Kotler, P. and Zaltman, G. (1971) Social Marketing: An Approach to Planned Social Change. Journal of Marketing, 35, 8-12.
Lahtinen, V., Dietrich, T., & Rundle-Thiele, S. (2020). Long live the marketing mix. Testing the effectiveness of the commercial marketing mix in a social marketing context. Journal of Social Marketing, 10(3), 357-375.
Liamputtong, P. (2020). Qualitative Research Methods. Docklands, Vic.: Oxford University Press, 5.
Lim, W. M. (2021). A marketing mix typology for integrated care: the 10 Ps. Journal of Strategic Marketing, 29(5), 453-469.
madanchi, m., shahverdiani, s., & hamidifar, f. (2016). Endowment and Charity Financing Model to Develop Science and Technology. International Journal of Finance and Managerial Accounting, 1, 4.
Nassaji, H. (2020). Good qualitative research. Language Teaching Research, 24(4), 427-431.
Nguyen, N. P., & Mogaji, E. (2022). Universities’ Endowments in Developing Countries: The Perspectives, Stakeholders and Practical Implications. Cham: Palgrave.1.
Octavia, a. (2018). The impact of social marketing mix and message effectiveness to target audience behavior of hiv/aids. international conference of organisational innovation, kne social science, 19-30.
Saduman, s., & aysun, s. (2009). The socio-economic role of Waqf system in the Muslim Ottoman cities’ formation and evolution. Trakia Journal of Sciences, 7, 2, 272-275.
Siripipatthanakul, S., & Chana, P. (2021). Service marketing mix (7Ps) and patient satisfaction in clinics: A review article. International of Trend in Scientific Research and Development, 5 (5), 842-850.
Smith, t. (2022). Understanding Endowments: Types and Policies That Govern Them. www.investopedia.com. (July 11, 2023).
Stepanova, a., horbas, i., derkach, o., & ovcharenko, t. (2020). Endowment as a Fundraising Tool of the Research University. European Journal of Sustainable Development. 9, 2, 366.
Strauss, A., & Corbin, J. (1998). Basics of qualitative research techniques and Procedures for Developing Grounded Theory. Thousand Oaks, CA: Sage Publications, 1.
Tenny, S., Brannan, J. M., & Brannan, G. D. (2022). Qualitative Study. Treasure Island (FL): StatPearls Publishing, 1.
Thorat, s. b., kishor, s. b., & meghe, b. (2013). Social Media Marketing Mix: Applicability Review for Marketing in Education. International Proceedings of Economics Development and Research ( IPEDR), 59, 4, 16-20.
Weinreich, n. k. (1999). Hands-On Social Marketing: A Step-by-Step Guide to Designing Change for Good. New york: SAGE Publications, 2.