• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 5
  • شماره15 دوره5
  • 15
    شماره 15 دوره 5 بهار 1392

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - بررسی اثربخشی برنامه ی درسی علوم به شیو هی آموزش محور با برنامه ی درسی علوم به شیوه پژوهش محور در دور هی ابتدایی
        سیروس اسدیان افسانه حبیبی آذر
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - پیش بینی پیشرفت تحصیلی براساس مؤلف ههای سازگاری در دانش آموزان
        محمدرضا تمنائی فر اعظم منصوری نیک
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - تأثیر کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات بر توانمند سازی شغلی دبیران شهرستان بوشهر
        آذر جمالی پریسا ایران نژاد رمضان جهانیان
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - بررسی وضعیت هوش اخلاقی و ابعاد و مؤلف ههای آن در دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه خوارزمی)
        رمضان جهانیان ایرج ساعی ارسی مونا طیبا
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - پیش بینی افسردگی و اضطراب بر اساس مفهوم خدا در دانشجویان
        باقر غباری بناب علی اکبر حدادی کوهسار
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - رابطه سلامت عمومی و حمایت اجتماعی ادراک شده با رضایت از زندگی در سالمندان
        زینب فردی نژاد حسن احدی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - رابطه سب کهای فرزندپروری والدین و کمال گرایی با اضطراب اجتماعی دانش آموزان تیزهوش
        معصومه قاسمی پور کردمحله سعیده بزازیان
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - تاریخ علم هرمنوتیک و نقش ویلهلم دیلتای در بسط و تفصیل آن
        روح اله نوری
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود