فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - ارزیابی عناصر ساختاری معماری در انتقال پیام های مذهبی به مخاطب ماندانا صنیعی علی دلاور دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - بررسی عوامل موثر بر کارآفرینی مدیران روابط عمومی سازمان های شهر تهران افشین محمدی علیرضا تلخابی علیشاه کبری لشکری دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - سنجش مدیریت ارتباط با مشتری با بررسی مقایسه ای دیدگاه های مشترکان با کارشناسان و سردبیران نشریه های تخصصی بهارک ناطقی پور دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - بررسی تأثیر تبلیغات تلویزیونی شرکت آب و فاضلاب استان تهران بر میزان صرفه جویی آب در میان شهروندان مناطق شش گانه آبفای تهران بیتا شاه منصوری فاطمه توکل دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - تأملی بر تفوق مفهومی « نبأ » بر « خبر » در قرآن کریم حسین صدری نیا دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - بررسی نقش شبکه های مجازی در ابعاد مختلف رضایتمندی از دیدگاه کاربران اینترنتی شهر تهران حسین ملایی نوشهر دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - دیپلماسی دیجیتال و روابط میان دولت ها در جوامع معاصر علی اکبر فرهنگی علیرضا قرائتی حسن کربلایی حاجی اوغلی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - عملکرد روزنامه های ایران و همشهری از دیدگاه مخاطبان فیروز دیندار فرکوش دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 9 - رویکردی انتقادی به پدیده تروریسم: نظریه سنتی و انتقادی کیهان برزگر رحمت حاجی مینه دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 10 - بررسی میزان رعایت اخلاق رسانهای در روزنامه همشهری از دیدگاه دانشجویان رشته علوم ارتباطات و روزنامه نگاری دانشگاه علامه طباطبایی نازنین ملکیان سیده نسرین پور انواری دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 11 - نقش رسانه های جدید در روابط اجتماعی دانشجویان با تاکید بر اینترنت (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی و دانشگاه تهران) سید محمد مهدی زاده سعید ابراهیمی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 12 - رویکردی تطبیقی به سواد رسانه ای در کشورهای توسعه یافته سید غلامرضا فلسفی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 13 - نقش مؤلفه های فرهنگی دراستقرار مدیریت دانایی در دانشگاه آزاد اسلامی 1 اسماعیل کاوسی سید محمود هاشمی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 14 - بررسی مشکلات، موانع و راهکارهایی در جهت ایجاد و بهبود روابط عمومی الکترونیک محمد رضا حقیقی محمد سلطانی فر