فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - نقش و تأثیر پیشایند های روانشناختی و نام تجاری بر مصرف کالاهای لوکس در قشر جوانان (مطالعه موردی: ساعت لوکس) محمد علی عبدالوند ناهید ریحانی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - ارزیابی نقش و تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی، کیفیت کلی خدمات و رضایت مشتری بر فرایندتصمیم گیری خرید مصرف کنندگان درخریدهای آنلاین کامبیز حیدرزاده احسان عادل پور دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - ارزیابی تاثیرات مشترک متغیرهای شناختی و ارتباطی برند بر رفتارخرید مصرف کنندگان منصور صمدی زینب ضیائی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - اندازه گیری رضایت مشتریان با استفاده از منطق فازی ( مطالعه موردی: دستگاههای خودپرداز بانک صادرات ایران در شهر تهران ) رضا رادفر فرهاد حسین زاده لطفی آیسان خلیلو دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - بررسی تاثیر تکنولوژی سیستم شناسایی از طریق امواج رادیویی بر کارآیی زنجیره تامین با تاکید برصنایع غذایی بهرام خیری ثمینه ذوالفقاری دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - ارزیابی کیفیت خدمات بانک ملی با استفاده ازروش سروکوال از نظر مشتریان استفاده کننده از خدمات بانکداری الکترونیک ( مطالعه موردی: بانک ملی شهر یزد ) شهناز نایب زاده حسن دهقان دهنوی محمد رضا فیضی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - ارزیابی تاثیر درگیری محصول بر میزان وفاداری به برند تلفن های همراه (مطالعه موردی: دانشجویان ) حمیدرضا سعیدنیا سحر جمالی نژاد دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - بررسی تاثیرات شایستگی نام تجاری بر وفاداری مشتریان دو بانک ملی ایران ( دولتی ) و بانک پارسیان ( خصوصی ) مهرداد حسن زاده علی قدیری دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 9 - بررسی عوامل موثر بر رفتار مصرف کنندگان در ترجیح برندهای خارجی به برندهای داخلی ( مطالعه موردی: دانشجویان ) پیمان غفاری آشتیانی پروانه چارستاد ندا لونی