فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس بهرام خیری متینه فتحعلی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - ارائه مدلی برای رویگردانی مشتریان از بانک ملی با استفاده از معادلات ساختاریافته (مطالعه موردی: شعب بانک ملی استان ایلام) لطیف امامی یاسان اله پوراشرف زینب طولابی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - تاثیر عناصر آمیخته رسانه بر ارزش ویژه برند خدمات (مطالعه موردی بانک سینا) علی اکبر فرهنگی راضیه عابدینی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - عوامل موثر بر رفتار انتخابی مصرف کننده با توجه به محصولات سبز مبتنی برتئوری ارزش مصرف سید علیرضا سید صالحی مهناز کاظمی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - توسعه برند و نقش تبلیغات بازرگانی (مطالعه موردی: محصولات شرکت تبرک) حدیث ابراهیمی مرضیه باقری قلعه سلیمی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - تاثیر تبلیغات شفاهی بر تمایل به استفاده از خدمات بیمه در میان مشتریان شرکت های بیمه شهر رشت علی داوری امین محمدی آلمانی امیر پورناصرانی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - تحلیل نقش واسطهای رضایت شغلی و تعهد سازمانی در رابطه بین بازاریابی داخلی و مشتری گرایی کارکنان (مطالعه موردی: شرکت های پخش دارویی و غذایی) رضا رستمی پیمان اکبری اکبر ویسمرادی عبدالمجید محمدی نجف آبادی