فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - شناسایی مولفه های موثر بر بازاریابی گردشگری تندرستی با استفاده از روش فراترکیب بهرام غفاری شهربانو قلی پور فریدونی مهدی روح الامینی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - ارائه مدل برندسازی احساسی در تصمیم خرید مصرفکننده با رویکرد بر بستهبندی سبز سجاد فاتحی سینا نعمتی زاده سید عباس حیدری دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - الگوی فضای کالبدی تجاری و کارآفرینی برای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی محمد انصاری فریدون آزما روح اله سمیعی طیبه تجری دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - طراحی و اعتباریابی مدل بازاریابی اجتماعی با نقش مسئولیت اجتماعی و نگرش مشتریان به برند با رویکرد آمیخته (مطالعه موردی: سازمان تامین اجتماعی کشور) غلامرضا تیزفهم فرد حسن اسماعیل پور فریز طاهری کیا لیلا اندرواژ دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر حفظ مشتری بر اساس نقش میانجی کیفیت خدمات (مطالعه موردی: شرکت ترب) سید کامران یگانگی زهرا نشاطی مریم ابراهیمی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - تعیین وضعیت استارت آپ های خدماتی مجازی ایران از نظر مولفه های مدل بازاریابی بین الملل استارت آپ های خدماتی مجازی ایران مصطفی رسول رویسی همایون یوسفی ادریس محمودی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - تأثیر استراتژی تبلیغات دیجیتال بر نگرش و قصد خرید محصولات و خدمات مالی مایا مجرد اردکانی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - بررسی نقش آمیختههای بازاریابی بر بهبود فروش محصولات کشاورزی در شهرستان سقز حسین شریفی لقمان رشیدپور سلیمان رسولی آذر