مقدمة في المجلة
علمی
فصلنامه بازاریابی خدمات عمومی، مجلهاي است نظري و تجربي كه به مسايل مختلف توسعه در جمهوري اسلامي ايران ميپردازد و هدف از انتشار آن، زمينهسازي براي پيشرفت ايران و دستيابي به اهداف چشمانداز بيست ساله است.
با عنایت به ارزیابی فصلنامه "بازاریابی خدمات عمومی" توسط سامانه ارزیابی نشریات دانشگاه آزاد اسلامی، این نشریه موفق به کسب رتبه "ب" گردید و از این پس مقالات چاپ شده در این نشریه حائز امتیاز برای محققان می باشد. هم اکنون این نشریه آماده پذیرش مقالات پژوهشگران و اساتید محترم جهت چاپ در شماره بعدی می باشد.
دانشجویان کلیه واحدهای دانشگاهی می توانند به منظور تکمیل امتیازات خود جهت انجام دفاع از رساله دکتری تخصصی نسبت به ارسال مقاله به مجله فوق اقدام نمایند.همچنین اساتید محترم دانشگاه و دانشجویان کارشناسی ارشد نیز می تواننداز امتیاز پذیرش و چاپ مقاله در فصلنامه بازاریابی خدمات عمومی استفاده نمایند.
-
حرية الوصول المقاله
1 - تاثیر توصیه مسافران بر تبلیغات دهان به دهان و قصد استفاده مجدد با نقش میانجی ایمنی و ارزش ادراک شده و نقش تعدیلگر تحصیلات.
مجید پابرجای زنجانی احمد راه چمنیالعدد 2 , المجلد 2 , تابستان 1403 -
حرية الوصول المقاله
2 - بررسی پیشایندها و پیامدهای عشق به برند با رویکرد تقابل فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی و تجربه زیسته مشتریان (مورد مطالعه: شرکت عالیفرد، گروه صنعتی سن ایچ)
فرینوش لازار رضا کیانیالعدد 2 , المجلد 2 , تابستان 1403 -
حرية الوصول المقاله
3 - مدل ساختاری تمایل به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک براساس ابعاد شخصیتی و مدیریت برند
مرضیه یاری زنگنه علیرضا نیک سرشتالعدد 2 , المجلد 2 , تابستان 1403 -
حرية الوصول المقاله
4 - تخلف برند و پیامدهای آن در صنعت بانکداری ایران
غلامرضا شهبازی سلیمان ایران زاده باقر عسگر نژاد نوریالعدد 2 , المجلد 2 , تابستان 1403 -
حرية الوصول المقاله
5 - تاثیر تایید کنندههای مشهور برندهای بینالمللی بر عشق به برند از طریق تعاملات آنلاین برند: بررسی نقش نگرش به برند (مشتریان برند مک در ایران)
فاطمه بهنام فيض آبادي اميد بهبودي محسن مرادیالعدد 2 , المجلد 2 , تابستان 1403 -
حرية الوصول المقاله
6 - واکاوی نقش واسطهای رضایت شغلی در رابطه فرهنگ یادگیری سازمانی با قصد ترک شغل و رفتار درون نقشی
روح اله سمیعیالعدد 2 , المجلد 2 , تابستان 1403
-
حرية الوصول المقاله
1 - واکاوی تاثیر ذهنیت فلسفی بر غوغاسالاری با توجه به نقش میانجی شجاعت اخلاقی حرفهای و توسعه مدل
حميد عرفانيان خان زاده اعظم بابكي راد محمد رافتي سيد وحيد شالباف يزديالعدد 1 , المجلد 1 , بهار 1402 -
حرية الوصول المقاله
2 - طراحی الگوی همترازی عناصر سازمانی با استراتژی های سازمان و رابطه آن با عملکرد
فریده دفاعی سید محمد اعرابی صاحب بدریالعدد 2 , المجلد 1 , تابستان 1402 -
حرية الوصول المقاله
3 - بررسی راهکارهای استراتژیک تجاری و خدمات بازرگانی جهت توسعه صادرات محصولات مزیت¬دار استان آذربایجان غربی در بازارهای هدف منتخب
مجتبی حیدری محمد سلیمانی علی اوسط حضرتیالعدد 2 , المجلد 1 , تابستان 1402 -
حرية الوصول المقاله
4 - مفهومپردازی کوتولهپروری؛ با تأکید بر جنبههای تاریک جانشینپروری
مریم رزمجو جعفر بیک زادالعدد 2 , المجلد 1 , تابستان 1402 -
حرية الوصول المقاله
5 - بررسی تطبیقی نظرات مشتریان و مدیران کاریابی های غیردولتی درزمینه رابطه عوامل بازاریابی خدمت با جذب مشتری
فریدون امیدیالعدد 1 , المجلد 1 , بهار 1402 -
حرية الوصول المقاله
6 - تاثیر بازاریابی رابطه مند بر حفظ مشتری از طریق تعامل مشتری با توجه به رفتار شهروندی
رضا پورمحمد مراد رضایی دیزگاهالعدد 2 , المجلد 1 , تابستان 1402 -
حرية الوصول المقاله
7 - مطالعه عوامل مؤثر بر مهارتهای ارتباطی در سازمانهای دولتی
داود كيا كجوريالعدد 2 , المجلد 1 , تابستان 1402 -
حرية الوصول المقاله
8 - تبیین مفهوم بازاریابی خدمات عمومی
رضا طیران محمد طالقانیالعدد 1 , المجلد 1 , بهار 1402 -
حرية الوصول المقاله
9 - شناسايي و اولويت بندي عوامل تاثيرگذار بر عملكرد كاركنان در دوران كرونا
شهره نام جویان میثم چکین مرضیه محمدیالعدد 2 , المجلد 1 , تابستان 1402 -
حرية الوصول المقاله
10 - طراحی نظام برون¬سپاری خدمات در سازمان¬های حمایتی (مطالعه موردی: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس)
یلدا شرفیان حبیب اله رعنایی کردشولی مسلم علیمحمدلوالعدد 1 , المجلد 1 , بهار 1402