• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 2
  • شماره5 دوره2
  • 5
    شماره 5 دوره 2 تابستان 1396

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - بررسی نقش مسئولیت‌های اجتماعی، کیفیت خدمات و هویت مشترک سازمان و مشتری بر رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: بانک پاسارگاد)
        عبداله نعامی سیده شیما افتخاری سینجانی علی اکبر شهری مجارشین
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - بررسی تأثیر برنامه‌ریزی منابع سازمانی، مدیریت زنجیره تأمین و مدیریت منابع انسانی بر عملکرد شرکت
        غلامرضا خرمی احد محمودزاده
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - دسته‌بندی توانمندسازهای چابکی تأمین‌کنندگان در صنعت قطعه‌سازی خودرو
        مصطفی ضیائی حاجی پیرلو
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - تأثیر CRM و ERP بر ارزش عملکرد سازمان با در نظر گرفتن نقش میانجی سیستم‌ و فرآیند یکپارچه (مطالعه موردی: شرکت محورسازان ایران‌خودرو)
        محمد محمودی میمند فاطمه شعبان نژاد
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - تأثیر تبلیغات دهان به دهان بر ترجیحات مشتری
        سیامک فرخی علی یاوری جعفر بیک زاد
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - ارزیابی رابطه بین سرمایه اجتماعی و عملکرد صادرات با تاکید بر نقش میانجی همکاری و تعهد سازمانی (مطالعه موردی: شرکت اسنوا)
        هما کاوسی کلجاهی حسین بوداقی خواجه نوبر
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - مدیریت استراتژیک دانش در سازمان با رویکرد تکنولوژی اطلاعات
        ناصر فقهی فرهمند
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود