Abbaszadeh.Fatemeh
بررسی تأثیر مولفه های ایدئولوژیک، اقتصادی و جایگاهی بر ترجمه اخبار سیاسی
[
Vol.10,
Issue
2
- SpringYear
2020]
Afraz.Shahram
توسعه مدل هویت برای زمینه زبان انگلیسی زبان ایرانی: با تمرکز بر مهارت زبان
[
Vol.10,
Issue
1
- WinterYear
2020]
Afraz.Shahram
بررسی تأثیر سیستم پاسخگویی شخصی گنجانیده (PRS) بر انگیزه و مشارکت فراگیران ایرانی
[
Vol.10,
Issue
3
- SummerYear
2020]
Afraz.Shahram
برداشت زبان آموزان انگلیسی در مورد آموزش مهارت های درک مطلب: نمایی از روش تدریس زبان مبتنی بر وظیفه
[
Vol.10,
Issue
2
- SpringYear
2020]
Afraz.Shahram
راهکارهای آموزشی برای بهبود آموزش ترجمه در دانشگاه های ایران
[
Vol.10,
Issue
2
- SpringYear
2020]
Ahanghari.Saeideh
مقدمه مقاله دیالوگیسم در پژوهش نوشته نویسندگان بومی غیر بومی و انگلیسی زبان ایرانی
[
Vol.10,
Issue
2
- SpringYear
2020]
alavi.tannaz
ارزیابی کیفیت ترجمه فارسی قبرستان بر اساس مدل ارزیابی کیفیت ترجمه هاوس
[
Vol.10,
Issue
1
- WinterYear
2020]
Ameri.Alireza
تدوین برنامه درسی ESP از طریق تحلیل نیازهای دانشجویان نیروی انتظامی مرزبانی دانشگاه انتظامی امین: تحلیل وضعیت هدف
[
Vol.10,
Issue
2
- SpringYear
2020]
Asgari.Roghieh
برخورد باهمآییها در ترجمه انگلیسی به فارسی رمان «سهشنبهها با موری»
[
Vol.10,
Issue
3
- SummerYear
2020]
assadi.nader
مدلی مبتنی بر ژانر برای خلاصه نویسی زبان آموزان زبان انگلیسی و نگرش زبان آموزان نسبت به آن: مطالعه روش های ترکیبی
[
Vol.10,
Issue
2
- SpringYear
2020]
Azad.Mahnaz
تأثیر پنج ویژگی بزرگ شخصیتی و سطوح تحصیلات والدین بر نمرات پیشرفت زبان آموزان EFL
[
Vol.10,
Issue
1
- WinterYear
2020]
B
Bagheri Masoudzade.Azar
برداشت زبان آموزان انگلیسی در مورد آموزش مهارت های درک مطلب: نمایی از روش تدریس زبان مبتنی بر وظیفه
[
Vol.10,
Issue
2
- SpringYear
2020]
bagheri.mohammad sadegh
تحقیقی درباره سکوت سازمانی مدرسان زبان انگلیسی، ناامنی شغلی، رضایت شغلی و فرسودگی شغلی
[
Vol.10,
Issue
1
- WinterYear
2020]
bagheri.mohammad sadegh
دیدگاه معلمین ایرانی آِیلتس و تافل آی بی تی درباره ساختار بخش های ادراکی و تولیدی این دو آزمون از منظر اصول ارزیابی پویا و ایستا
[
Vol.10,
Issue
4
- AutumnYear
2020]
baradaran.abdollah
تدوین برنامه درسی ESP از طریق تحلیل نیازهای دانشجویان نیروی انتظامی مرزبانی دانشگاه انتظامی امین: تحلیل وضعیت هدف
[
Vol.10,
Issue
2
- SpringYear
2020]
Bavali.Mohammad
چگونه آموزش صریح و ضمنی فرانشانگرهای گفتمانی رسمی بر مهارت های نوشتاری زبان آموزان تأثیر می گذارد ؟
[
Vol.10,
Issue
3
- SummerYear
2020]
Behjat.Fatemeh
چگونه آموزش صریح و ضمنی فرانشانگرهای گفتمانی رسمی بر مهارت های نوشتاری زبان آموزان تأثیر می گذارد ؟
[
Vol.10,
Issue
3
- SummerYear
2020]
Behnam.Biook
مقدمه مقاله دیالوگیسم در پژوهش نوشته نویسندگان بومی غیر بومی و انگلیسی زبان ایرانی
[
Vol.10,
Issue
2
- SpringYear
2020]
Birjandi.Parviz
نشانگرهای فراگفتمانی در یک پیکره زبانی زبان آموزان: مورد زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی
[
Vol.10,
Issue
3
- SummerYear
2020]
Bonyadi.Alireza
رویکردی مبتنی بر مهارت برای ارزیابی عملکرد ترجمه دانشجویان زبان انگلیسی
[
Vol.10,
Issue
2
- SpringYear
2020]
D
Daneshvar.Arezoo
دیدگاه معلمین ایرانی آِیلتس و تافل آی بی تی درباره ساختار بخش های ادراکی و تولیدی این دو آزمون از منظر اصول ارزیابی پویا و ایستا
[
Vol.10,
Issue
4
- AutumnYear
2020]
davatgari asl.haniyeh
مدلی مبتنی بر ژانر برای خلاصه نویسی زبان آموزان زبان انگلیسی و نگرش زبان آموزان نسبت به آن: مطالعه روش های ترکیبی
[
Vol.10,
Issue
2
- SpringYear
2020]
davatgari asl.haniyeh
تاثیر تدریس زبان انگلیسی به شیوه معکوس بر درک مطلب زبان آموزان: با تمرکز بر سطح مهارت فراگیران در زبان انگلیسی
[
Vol.10,
Issue
4
- AutumnYear
2020]
E
Eslamieh.Razieh
دیالوگیسم در میان هتروگلوسیا فرآیند فرازبانی بازتاب: براندازی امپریالیسم فرهنگی و زبانی استعماری
[
Vol.10,
Issue
1
- WinterYear
2020]
F
Farnia.Maryam
تناقضات در اضطراب نوشتاری: مطالعه موردی کیفی یادگیری گسترده در زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی
[
Vol.10,
Issue
2
- SpringYear
2020]
farsi.shohreh
تاثیر تدریس زبان انگلیسی به شیوه معکوس بر درک مطلب زبان آموزان: با تمرکز بر سطح مهارت فراگیران در زبان انگلیسی
[
Vol.10,
Issue
4
- AutumnYear
2020]
Fatehi Rad.Neda
بررسی استفاده از فرهنگ لغت دوزبانه در ترجمه لغات با تعدد معنی از دیدگاه مترجمان ایرانی
[
Vol.10,
Issue
4
- AutumnYear
2020]
G
Geramipour.Masoud
انتخاب بهترین مدل مناسب در ارزیابی تشخیصی شناختی
[
Vol.10,
Issue
3
- SummerYear
2020]
Ghaemi.Farid
بررسی مقایسه ای تاثیر انواع طرز فکر روی یادگیری گرامر توسط زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجه
[
Vol.10,
Issue
4
- AutumnYear
2020]
Ghafoori.Nasei
تأثیر یادگیری مبتنی بر مسئله با داربست های سخت بر درک مطلب زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی
[
Vol.10,
Issue
2
- SpringYear
2020]
Ghamoushi.Masoumeh
پیشرفت تعامل ای هویت حرفه ای و توانش معلمان زبان انگلیسی از طریق مشارکت در بسترهای گفتگوی الکترونیکی
[
Vol.10,
Issue
4
- AutumnYear
2020]
ghonsooly.Behzad
تناقضات در اضطراب نوشتاری: مطالعه موردی کیفی یادگیری گسترده در زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی
[
Vol.10,
Issue
2
- SpringYear
2020]
H
Hashamdar.Mohammad
بررسی مقایسه ای تاثیر انواع طرز فکر روی یادگیری گرامر توسط زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجه
[
Vol.10,
Issue
4
- AutumnYear
2020]
Hashtroodi.Pantea
معیارهایی برای ارزیابی ELT Pod/Vodcasts در توسعه مواد آنلاین و پیامدهای آنها برای آموزش معلمان و یادگیری زبان به کمک هنر
[
Vol.10,
Issue
1
- WinterYear
2020]
Hosseini.Sajedeh Sadat
آموزش نیروی کار آینده: توسعه مهارت های نرم در برنامه های کارشناسی ترجمه در ایران
[
Vol.10,
Issue
3
- SummerYear
2020]
J
Jafari.Sakine
فرآیندهای واژهسازی و ترکیب در زبان ترکی آذربایجان
[
Vol.10,
Issue
4
- AutumnYear
2020]
Jafarigohar.Manoochehr
تناقضات در اضطراب نوشتاری: مطالعه موردی کیفی یادگیری گسترده در زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی
[
Vol.10,
Issue
2
- SpringYear
2020]
Jalali.Valeh
بررسی استفاده از فرهنگ لغت دوزبانه در ترجمه لغات با تعدد معنی از دیدگاه مترجمان ایرانی
[
Vol.10,
Issue
4
- AutumnYear
2020]
Javid.Mehdi
تدوین برنامه درسی ESP از طریق تحلیل نیازهای دانشجویان نیروی انتظامی مرزبانی دانشگاه انتظامی امین: تحلیل وضعیت هدف
[
Vol.10,
Issue
2
- SpringYear
2020]
Jaza'ei.Morvarid
فرآیندهای واژهسازی و ترکیب در زبان ترکی آذربایجان
[
Vol.10,
Issue
4
- AutumnYear
2020]
K
Kerremans.Koen
آموزش نیروی کار آینده: توسعه مهارت های نرم در برنامه های کارشناسی ترجمه در ایران
[
Vol.10,
Issue
3
- SummerYear
2020]
Khanmohammad.Hajar
برخورد باهمآییها در ترجمه انگلیسی به فارسی رمان «سهشنبهها با موری»
[
Vol.10,
Issue
3
- SummerYear
2020]
L
Lak.Morteza
خانه و تعلق دیاسپوریک در لندنی های تنها اثر سم سلون و بودای حاشیه نشینان اثر حنیف قریشی
[
Vol.10,
Issue
4
- AutumnYear
2020]
M
Marashi.Hamid
تاثیر مدالیته ورودی و حالت حسی بر درک شنیداری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی متوسطه
[
Vol.10,
Issue
1
- WinterYear
2020]
Marashi.Hamid
انتخاب بهترین مدل مناسب در ارزیابی تشخیصی شناختی
[
Vol.10,
Issue
3
- SummerYear
2020]
Memarzia.Narcisse
راهکارهای آموزشی برای بهبود آموزش ترجمه در دانشگاه های ایران
[
Vol.10,
Issue
2
- SpringYear
2020]
Mirahmadi Kia.Amir
توسعه مدل هویت برای زمینه زبان انگلیسی زبان ایرانی: با تمرکز بر مهارت زبان
[
Vol.10,
Issue
1
- WinterYear
2020]
Moghaddasi.Mohammad Ebrahim
چگونه آموزش صریح و ضمنی فرانشانگرهای گفتمانی رسمی بر مهارت های نوشتاری زبان آموزان تأثیر می گذارد ؟
[
Vol.10,
Issue
3
- SummerYear
2020]
Mohseni.Ahmad
تدوین برنامه درسی ESP از طریق تحلیل نیازهای دانشجویان نیروی انتظامی مرزبانی دانشگاه انتظامی امین: تحلیل وضعیت هدف
[
Vol.10,
Issue
2
- SpringYear
2020]
Mohseni.Maryam
توسعه مواد آموزشی زبان برای توسعه حرفه ای معلمان
[
Vol.10,
Issue
1
- WinterYear
2020]
N
Najafi Sarem.Saeid
تاثیر مدالیته ورودی و حالت حسی بر درک شنیداری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی متوسطه
[
Vol.10,
Issue
1
- WinterYear
2020]
Nazari.Mohsen
تناقضات در اضطراب نوشتاری: مطالعه موردی کیفی یادگیری گسترده در زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی
[
Vol.10,
Issue
2
- SpringYear
2020]
Noroozi.Iraj
ارزیابی کیفیت ترجمه فارسی قبرستان بر اساس مدل ارزیابی کیفیت ترجمه هاوس
[
Vol.10,
Issue
1
- WinterYear
2020]
O
Oliaei.Samad
بررسی تأثیر سیستم پاسخگویی شخصی گنجانیده (PRS) بر انگیزه و مشارکت فراگیران ایرانی
[
Vol.10,
Issue
3
- SummerYear
2020]
Oroji.Mohammadreza
فرآیندهای واژهسازی و ترکیب در زبان ترکی آذربایجان
[
Vol.10,
Issue
4
- AutumnYear
2020]
R
rabi.ali
بررسی عملکرد اجتماعی ترجمه های فارسی "دختری که رهایش کردی" از طریق راهبردهای واژگان و دستوری مترجمان
[
Vol.10,
Issue
3
- SummerYear
2020]
Rahmanpanah.Hossein
توسعه مواد آموزشی زبان برای توسعه حرفه ای معلمان
[
Vol.10,
Issue
1
- WinterYear
2020]
Rashvand Semiyari.Shokouh
تأثیر پنج ویژگی بزرگ شخصیتی و سطوح تحصیلات والدین بر نمرات پیشرفت زبان آموزان EFL
[
Vol.10,
Issue
1
- WinterYear
2020]
Razmjoo.Seyyed Ayatollah
توسعه مدل هویت برای زمینه زبان انگلیسی زبان ایرانی: با تمرکز بر مهارت زبان
[
Vol.10,
Issue
1
- WinterYear
2020]
Razmjoo.Seyyed Ayatollah
راهکارهای آموزشی برای بهبود آموزش ترجمه در دانشگاه های ایران
[
Vol.10,
Issue
2
- SpringYear
2020]
Reyhani Monfared.Zahra
مرحله جهانی سازی: جایگزینی برای توسعه قابل درک در ترجمه های ادبی
[
Vol.10,
Issue
1
- WinterYear
2020]
Rezaie Golandoz.Ghafour
نشانگرهای فراگفتمانی در یک پیکره زبانی زبان آموزان: مورد زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی
[
Vol.10,
Issue
3
- SummerYear
2020]
Rostami Abu Saidi.Ali Asghar
برداشت زبان آموزان انگلیسی در مورد آموزش مهارت های درک مطلب: نمایی از روش تدریس زبان مبتنی بر وظیفه
[
Vol.10,
Issue
2
- SpringYear
2020]
S
sadighi.firooz
تحقیقی درباره سکوت سازمانی مدرسان زبان انگلیسی، ناامنی شغلی، رضایت شغلی و فرسودگی شغلی
[
Vol.10,
Issue
1
- WinterYear
2020]
sadighi.firooz
دیدگاه معلمین ایرانی آِیلتس و تافل آی بی تی درباره ساختار بخش های ادراکی و تولیدی این دو آزمون از منظر اصول ارزیابی پویا و ایستا
[
Vol.10,
Issue
4
- AutumnYear
2020]
Saeidi.Mahnaz
تأثیر یادگیری مبتنی بر مسئله با داربست های سخت بر درک مطلب زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی
[
Vol.10,
Issue
2
- SpringYear
2020]
safari.fateme
ارتباط بین دانش صریح زبان آموزان در زبان مادری و مهارت ترجمه آنها
[
Vol.10,
Issue
4
- AutumnYear
2020]
Samadi.Linda
تحقیقی درباره سکوت سازمانی مدرسان زبان انگلیسی، ناامنی شغلی، رضایت شغلی و فرسودگی شغلی
[
Vol.10,
Issue
1
- WinterYear
2020]
Sarlak.Hojat
بررسی مقایسه ای تاثیر انواع طرز فکر روی یادگیری گرامر توسط زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجه
[
Vol.10,
Issue
4
- AutumnYear
2020]
Satariyan.Adnan
ترجمه متون سیاسی با و بدون اسکوپوس تعریف شده: مورد مترجمان ایرانی
[
Vol.10,
Issue
1
- WinterYear
2020]
Shahmirzadi.Niloufar
انتخاب بهترین مدل مناسب در ارزیابی تشخیصی شناختی
[
Vol.10,
Issue
3
- SummerYear
2020]
Sharififar.Masoud
بررسی تأثیر مولفه های ایدئولوژیک، اقتصادی و جایگاهی بر ترجمه اخبار سیاسی
[
Vol.10,
Issue
2
- SpringYear
2020]
Shoari.Elnaz
مدلی مبتنی بر ژانر برای خلاصه نویسی زبان آموزان زبان انگلیسی و نگرش زبان آموزان نسبت به آن: مطالعه روش های ترکیبی
[
Vol.10,
Issue
2
- SpringYear
2020]
Siyyari.Masood
انتخاب بهترین مدل مناسب در ارزیابی تشخیصی شناختی
[
Vol.10,
Issue
3
- SummerYear
2020]
Suzani.Samad Mirza
بررسی تأثیر سیستم پاسخگویی شخصی گنجانیده (PRS) بر انگیزه و مشارکت فراگیران ایرانی
[
Vol.10,
Issue
3
- SummerYear
2020]
T
Tajvidi.Gholam-Reza
آموزش نیروی کار آینده: توسعه مهارت های نرم در برنامه های کارشناسی ترجمه در ایران
[
Vol.10,
Issue
3
- SummerYear
2020]
Y
Yamini.Morteza
دیدگاه معلمین ایرانی آِیلتس و تافل آی بی تی درباره ساختار بخش های ادراکی و تولیدی این دو آزمون از منظر اصول ارزیابی پویا و ایستا
[
Vol.10,
Issue
4
- AutumnYear
2020]
Yarmohammadi.Lotfollah
تحقیقی درباره سکوت سازمانی مدرسان زبان انگلیسی، ناامنی شغلی، رضایت شغلی و فرسودگی شغلی
[
Vol.10,
Issue
1
- WinterYear
2020]
Yarmohammadi.Lotfollah
دیدگاه معلمین ایرانی آِیلتس و تافل آی بی تی درباره ساختار بخش های ادراکی و تولیدی این دو آزمون از منظر اصول ارزیابی پویا و ایستا
[
Vol.10,
Issue
4
- AutumnYear
2020]
Yazdani Moghaddam.Massood
معیارهایی برای ارزیابی ELT Pod/Vodcasts در توسعه مواد آنلاین و پیامدهای آنها برای آموزش معلمان و یادگیری زبان به کمک هنر
[
Vol.10,
Issue
1
- WinterYear
2020]
Z
Zamanian.Mustafa
بررسی تأثیر سیستم پاسخگویی شخصی گنجانیده (PRS) بر انگیزه و مشارکت فراگیران ایرانی
[
Vol.10,
Issue
3
- SummerYear
2020]
Zandrahimi.Mina
بررسی تأثیر مولفه های ایدئولوژیک، اقتصادی و جایگاهی بر ترجمه اخبار سیاسی
[
Vol.10,
Issue
2
- SpringYear
2020]
Zargari.Zeinab
بررسی عملکرد اجتماعی ترجمه های فارسی "دختری که رهایش کردی" از طریق راهبردهای واژگان و دستوری مترجمان
[
Vol.10,
Issue
3
- SummerYear
2020]
zoghi.masoud
تاثیر تدریس زبان انگلیسی به شیوه معکوس بر درک مطلب زبان آموزان: با تمرکز بر سطح مهارت فراگیران در زبان انگلیسی
[
Vol.10,
Issue
4
- AutumnYear
2020]