sadighi.firooz
دیدگاه معلمین ایرانی آِیلتس و تافل آی بی تی درباره ساختار بخش های ادراکی و تولیدی این دو آزمون از منظر اصول ارزیابی پویا و ایستا
[
Vol.10,
Issue
4
- AutumnYear
2020]
sadighi.firooz
تحقیقی درباره سکوت سازمانی مدرسان زبان انگلیسی، ناامنی شغلی، رضایت شغلی و فرسودگی شغلی
[
Vol.10,
Issue
1
- WinterYear
2020]
Saeidi.Mahnaz
تأثیر یادگیری مبتنی بر مسئله با داربست های سخت بر درک مطلب زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی
[
Vol.10,
Issue
2
- SpringYear
2020]
safari.fateme
ارتباط بین دانش صریح زبان آموزان در زبان مادری و مهارت ترجمه آنها
[
Vol.10,
Issue
4
- AutumnYear
2020]
Samadi.Linda
تحقیقی درباره سکوت سازمانی مدرسان زبان انگلیسی، ناامنی شغلی، رضایت شغلی و فرسودگی شغلی
[
Vol.10,
Issue
1
- WinterYear
2020]
Sarlak.Hojat
بررسی مقایسه ای تاثیر انواع طرز فکر روی یادگیری گرامر توسط زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجه
[
Vol.10,
Issue
4
- AutumnYear
2020]
Satariyan.Adnan
ترجمه متون سیاسی با و بدون اسکوپوس تعریف شده: مورد مترجمان ایرانی
[
Vol.10,
Issue
1
- WinterYear
2020]
Shahmirzadi.Niloufar
انتخاب بهترین مدل مناسب در ارزیابی تشخیصی شناختی
[
Vol.10,
Issue
3
- SummerYear
2020]
Sharififar.Masoud
بررسی تأثیر مولفه های ایدئولوژیک، اقتصادی و جایگاهی بر ترجمه اخبار سیاسی
[
Vol.10,
Issue
2
- SpringYear
2020]
Shoari.Elnaz
مدلی مبتنی بر ژانر برای خلاصه نویسی زبان آموزان زبان انگلیسی و نگرش زبان آموزان نسبت به آن: مطالعه روش های ترکیبی
[
Vol.10,
Issue
2
- SpringYear
2020]
Siyyari.Masood
انتخاب بهترین مدل مناسب در ارزیابی تشخیصی شناختی
[
Vol.10,
Issue
3
- SummerYear
2020]
Suzani.Samad Mirza
بررسی تأثیر سیستم پاسخگویی شخصی گنجانیده (PRS) بر انگیزه و مشارکت فراگیران ایرانی
[
Vol.10,
Issue
3
- SummerYear
2020]