S

  • sadighi.firooz دیدگاه معلمین ایرانی آِیلتس و تافل آی بی تی درباره ساختار بخش های ادراکی و تولیدی این دو آزمون از منظر اصول ارزیابی پویا و ایستا [ Vol.10, Issue 4 - Autumn Year 2020]
  • sadighi.firooz تحقیقی درباره سکوت سازمانی مدرسان زبان انگلیسی، ناامنی شغلی، رضایت شغلی و فرسودگی شغلی [ Vol.10, Issue 1 - Winter Year 2020]
  • Saeidi.Mahnaz تأثیر یادگیری مبتنی بر مسئله با داربست های سخت بر درک مطلب زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی [ Vol.10, Issue 2 - Spring Year 2020]
  • safari.fateme ارتباط بین دانش صریح زبان آموزان در زبان مادری و مهارت ترجمه آنها [ Vol.10, Issue 4 - Autumn Year 2020]
  • Salehi.Alireza انشا [ Vol.10, Issue 2 - Spring Year 2020]
  • Samadi.Linda تحقیقی درباره سکوت سازمانی مدرسان زبان انگلیسی، ناامنی شغلی، رضایت شغلی و فرسودگی شغلی [ Vol.10, Issue 1 - Winter Year 2020]
  • Sarlak.Hojat بررسی مقایسه ای تاثیر انواع طرز فکر روی یادگیری گرامر توسط زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجه [ Vol.10, Issue 4 - Autumn Year 2020]
  • Satariyan.Adnan ترجمه متون سیاسی با و بدون اسکوپوس تعریف شده: مورد مترجمان ایرانی [ Vol.10, Issue 1 - Winter Year 2020]
  • Shahmirzadi.Niloufar انتخاب بهترین مدل مناسب در ارزیابی تشخیصی شناختی [ Vol.10, Issue 3 - Summer Year 2020]
  • Sharififar.Masoud بررسی تأثیر مولفه های ایدئولوژیک، اقتصادی و جایگاهی بر ترجمه اخبار سیاسی [ Vol.10, Issue 2 - Spring Year 2020]
  • Shoari.Elnaz مدلی مبتنی بر ژانر برای خلاصه نویسی زبان آموزان زبان انگلیسی و نگرش زبان آموزان نسبت به آن: مطالعه روش های ترکیبی [ Vol.10, Issue 2 - Spring Year 2020]
  • Siyyari.Masood انتخاب بهترین مدل مناسب در ارزیابی تشخیصی شناختی [ Vol.10, Issue 3 - Summer Year 2020]
  • Suzani.Samad Mirza بررسی تأثیر سیستم پاسخگویی شخصی گنجانیده (PRS) بر انگیزه و مشارکت فراگیران ایرانی [ Vol.10, Issue 3 - Summer Year 2020]