M

  • Maftoon.Parviz برسی دقت ارزیابی زبان آموزان ایرانی در ارزیابی مشارکتی خواندن و درک مطلب زبان انگیسی به عنوان زبان خارجی [ Vol.11, Issue 4 - Autumn Year 2021]
  • Marzban.Amir تأثیر استفاده از گفتار مجازی (استعاره و مجاز مرسل) از طریق تعامل گفتاری بر عملکرد نوشتن زبان آموزان EFL [ Vol.11, Issue 5 - Autumn Year 2021]
  • Mashhadi.Jamshid دستیابی به مهارت سلاست و روانی نوشتاری یادگیرندگان ربان انگلیسی از روش استراتژی نقشه مفهومی بر مبنای کامپیوتر به همراه ترجمه نسبی فارسی کلمات [ Vol.11, Issue 1 - Winter Year 2021]
  • Mirza Suzani.Samad مطالعه ی تطبیقی از جابجایی درترجمه های انگلیسی گلستان سعدی: مطالعه موردی ترجمه تکستون و ریهاتسک [ Vol.11, Issue 1 - Winter Year 2021]
  • Moeinzadeh.Nezamaddin پست مدرنیزم و ترجمه: بررسی ترجمه داستان های پست مدرنیزم [ Vol.11, Issue 5 - Autumn Year 2021]
  • Mohseni.Ahmad بازنگری نقش بازاندیشی در تربیت معلم زبان انگلیسی: ارائه مدل سه وجهی بازاندیشی [ Vol.11, Issue 1 - Winter Year 2021]
  • Mohseni.Ahmad بکارگیری سناریو های ارزیابی هدفمند در کلاس اموزش مهارت شنیداری زبان دوم: رویکرد فراگیر محور [ Vol.11, Issue 2 - Spring Year 2021]
  • Mohseni.Ahmad تحلیل یادگیری محور نیازهای زبان تخصصی دانشجویان مهندسی در ایران [ Vol.11, Issue 3 - Summer Year 2021]
  • Mojavezi.Ahmad بهبود توانایی گفتاری زبان آموزان ایرانی در زبان انگلیسی از طریق تکیه گاه سازی انگیزشی و مبتنی بر فراشناخت [ Vol.11, Issue 3 - Summer Year 2021]
  • Mokhtari.Marzieh بسندگی و مقبولیت در ترجمه اشارات علمی: بررسی چهار ترجمه انگلیسی قرآن بر اساس مدل تکمیلی-تلفیقی شیفت [ Vol.11, Issue 4 - Autumn Year 2021]
  • Moseni.Ahmad بررسی خطاهای نهان و آشکار در ترجمه ماشینی متون دانشگاهی بر اساس مدل ارزشیابی کیفیت ترجمه هوس 2015 [ Vol.11, Issue 3 - Summer Year 2021]
  • Mostafavi.Sartoon تحلیل یادگیری محور نیازهای زبان تخصصی دانشجویان مهندسی در ایران [ Vol.11, Issue 3 - Summer Year 2021]
  • Motallebzadeh.Khalil اندازه گیری هویت ارزیابی معلمان زبان انگلیسی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه هویت ارزیابی معلمان [ Vol.11, Issue 1 - Winter Year 2021]