A

  • Abbasian.Gholam-reza بکارگیری سناریو های ارزیابی هدفمند در کلاس اموزش مهارت شنیداری زبان دوم: رویکرد فراگیر محور [ Vol.11, Issue 2 - Spring Year 2021]
  • Abbasian.Gholam-Reza تحلیل یادگیری محور نیازهای زبان تخصصی دانشجویان مهندسی در ایران [ Vol.11, Issue 3 - Summer Year 2021]
  • Abedi.Ahmad تأثیر برنامه ESLE بریادگیری واژگان انگلیسی زبان آموزان استثنایی ایرانی: تمرکز بر ارزیابی مدرسان زبان انگلیسی و کارشناسان یارانه [ Vol.11, Issue 2 - Spring Year 2021]
  • Abooee.Fateme پست مدرنیزم و ترجمه: بررسی ترجمه داستان های پست مدرنیزم [ Vol.11, Issue 5 - Autumn Year 2021]
  • Abshavi.Mojgan مارگارت آتوود و معرفی دنیای پسا انسان [ Vol.11, Issue 5 - Autumn Year 2021]
  • Afraz.Shahram بررسی اثرات شیوه ی پسامتد بر هیجانات تحصیلی ، خودکارامدی تحصیلی، پیشرفت تحصیلی وعزت نفس فراگیران دوره دوم متوسطه پایه دوازدهم شهر زاهدان از منظر تئوری پویا [ Vol.11, Issue 3 - Summer Year 2021]
  • Afzali.Katayoon بررسی انعکاس گفتمان ضد غربی جامعه در ترجمه رمانهای پسا استعماری به فارسی: رمانهای روزهای برمه ای، گذرگاهی به هند و در قلب تاریکی [ Vol.11, Issue 1 - Winter Year 2021]
  • Ahanghari.Saeideh استفاده ازعناصر تعاملی توسط نویسندگان علمی تازه کار و ماهر [ Vol.11, Issue 2 - Spring Year 2021]
  • Ahmadi.Hossein بهبود مهارت های درک مطلب فراگیران جوان ایرانی: خواندن مشارکتی و فردی در کانون توجه [ Vol.11, Issue 5 - Autumn Year 2021]
  • Ahmadi.Hossein وضعیت مدرسان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجه از دیدگاه آنها با توجه به مدل صلاحیت حرفه ای [ Vol.11, Issue 2 - Spring Year 2021]
  • Ahmadi.Hossein دستیابی به مهارت سلاست و روانی نوشتاری یادگیرندگان ربان انگلیسی از روش استراتژی نقشه مفهومی بر مبنای کامپیوتر به همراه ترجمه نسبی فارسی کلمات [ Vol.11, Issue 1 - Winter Year 2021]
  • Ahour.Touran بررسی تعامل کلاسی معلم-زبان آموز: بازخورد زبان آموز-محور در سطوح مختلف و تجربه تدریس [ Vol.11, Issue 4 - Autumn Year 2021]
  • Akbarpour.Leila بررسی بازخورد صریح شفاهی و کتبی بر روی گرامر زبان آموزان [ Vol.11, Issue 5 - Autumn Year 2021]
  • Ameri.Alireza بازنگری نقش بازاندیشی در تربیت معلم زبان انگلیسی: ارائه مدل سه وجهی بازاندیشی [ Vol.11, Issue 1 - Winter Year 2021]
  • Ariarid.Zeinab بررسی تطبیقی ژانر محور راهبرد و مرحله در قسمت بحث مقالات تحقیقاتی رشته روانشناسی بین نویسندگان انگلیسی و فارسی زبان [ Vol.11, Issue 3 - Summer Year 2021]
  • Askari.Mohammad Iman بررسی خطاهای نهان و آشکار در ترجمه ماشینی متون دانشگاهی بر اساس مدل ارزشیابی کیفیت ترجمه هوس 2015 [ Vol.11, Issue 3 - Summer Year 2021]
  • Azarnoosh.Maryam تحقیق ترکیبی ازتاثیرسیلابس مذاکره ای برروی استقلال دانشجویان زبان تخصصی [ Vol.11, Issue 3 - Summer Year 2021]

B

  • Bagheri Masoudzade.Azar بررسی گرایشات منفی برمن در ترجمه فارسی "دختری با گوشواره مروارید" اثر تریسی شوالیه [ Vol.11, Issue 4 - Autumn Year 2021]
  • Bagheri Masoudzade.Azar ترجمه و بومی سازی: بررسی بومی سازی بازی های کامپیوتری در نسخه های ترجمه فارسی [ Vol.11, Issue 2 - Spring Year 2021]
  • Baharlouie.Roya تاثیر فعالیتهای مبتنی بر هوش چندگانه بر پیشرفت مهارتهای گفتاری دانشجویان پسر و دختر زبان انگلیسی [ Vol.11, Issue 4 - Autumn Year 2021]
  • bahremand.alireza تحلیل ژانر چکیده انگلیسی و ترجمه فارسی آنها [ Vol.11, Issue 5 - Autumn Year 2021]
  • Bahremand.Alireza تحلیل ژانر چکیده انگلیسی و ترجمه فارسی آنها [ Vol.11, Issue 5 - Autumn Year 2021]
  • Bavali.Mohammad بررسی دیدگاههای زبان آموزان در مورد بازخورد اصلاحی صریح و بازخورد اصلاحی داربستی نسبت به استفاده از حروف تعریف انگلیسی در گفتار [ Vol.11, Issue 3 - Summer Year 2021]
  • Bavali.Mohammad اثرات بازخورد داربستی و اصلاحات صریح بر استفاده صحیح زبان آموزان ایرانی از حروف تعریف معین و نامعین انگلیسی در بیان شفاهی زبان آموزان [ Vol.11, Issue 1 - Winter Year 2021]
  • Bavali.Mohammad نوشتن گروهی با استفاده از سایتهای ویکی در کلاسهای زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی : با تاکید بر دقت نوشتن [ Vol.11, Issue 1 - Winter Year 2021]
  • Behnam.Biook استفاده ازعناصر تعاملی توسط نویسندگان علمی تازه کار و ماهر [ Vol.11, Issue 2 - Spring Year 2021]
  • Birjandi.Parviz ساختار شناختی مدرسین با سابقه و تازه کار از مفهوم توجه در آموزش زبان انگلیسی [ Vol.11, Issue 5 - Autumn Year 2021]
  • Birjandi.Parviz برسی دقت ارزیابی زبان آموزان ایرانی در ارزیابی مشارکتی خواندن و درک مطلب زبان انگیسی به عنوان زبان خارجی [ Vol.11, Issue 4 - Autumn Year 2021]
  • Bolghari.Mina برسی دقت ارزیابی زبان آموزان ایرانی در ارزیابی مشارکتی خواندن و درک مطلب زبان انگیسی به عنوان زبان خارجی [ Vol.11, Issue 4 - Autumn Year 2021]

D

  • Dastpak.Mehdi مطالعه تطبیقی آزمون نوشتاری آکادمیک آیلتس در حالت کاغذی در مقابل حالت کامپیوتر در میان داوطلبان ایرانی آیلتس در دانشگاه تهران [ Vol.11, Issue 4 - Autumn Year 2021]
  • Dastpak.Mehdi بررسی امتحان کاغذی آیلتس در مقابل حالت رایانه ای آن: شواهدی از آزمون نوشتاری دانشگاهی [ Vol.11, Issue 2 - Spring Year 2021]

E

  • ehterami.elham بررسی بازآفرینی و تاریخ گرایی نو از نظر ایدئولوژی آلتوسر در ترجمه های گلستان سعدی [ Vol.11, Issue 3 - Summer Year 2021]
  • Eslamieh.Razieh بسندگی و مقبولیت در ترجمه اشارات علمی: بررسی چهار ترجمه انگلیسی قرآن بر اساس مدل تکمیلی-تلفیقی شیفت [ Vol.11, Issue 4 - Autumn Year 2021]
  • Esmaeili Bavili.Mina بررسی تعامل کلاسی معلم-زبان آموز: بازخورد زبان آموز-محور در سطوح مختلف و تجربه تدریس [ Vol.11, Issue 4 - Autumn Year 2021]

F

  • Fatehi Ghahfarokhi.Faezeh بازنگری نقش بازاندیشی در تربیت معلم زبان انگلیسی: ارائه مدل سه وجهی بازاندیشی [ Vol.11, Issue 1 - Winter Year 2021]
  • Fatehi Rad.Neda تحلیل برداشت مترجمان ایرانی از تحقیقات با تمرکز به سطح تحصیلات [ Vol.11, Issue 5 - Autumn Year 2021]
  • Fatehi Rad.Neda بررسی گرایشات منفی برمن در ترجمه فارسی "دختری با گوشواره مروارید" اثر تریسی شوالیه [ Vol.11, Issue 4 - Autumn Year 2021]
  • Fatehi Rad.Neda ترجمه و بومی سازی: بررسی بومی سازی بازی های کامپیوتری در نسخه های ترجمه فارسی [ Vol.11, Issue 2 - Spring Year 2021]

G

  • Gangi.Mansour مقایسه ی اثر بخشی استفاده ی فراگیران ایرانی انگلیسی برای اهداف خاص از فرهنگ لغات به تنهایی و فرهنگ لغات بعلاوه گوگل ترنسلیت برای توسعه دانش لغوی و عبارت پردازی [ Vol.11, Issue 3 - Summer Year 2021]
  • Gharaei.Zohreh حضور مترجم در ترجمه‌های فارسی داستان مردگان [ Vol.11, Issue 4 - Autumn Year 2021]
  • Ghobadi.Shima تأثیر برنامه ESLE بریادگیری واژگان انگلیسی زبان آموزان استثنایی ایرانی: تمرکز بر ارزیابی مدرسان زبان انگلیسی و کارشناسان یارانه [ Vol.11, Issue 2 - Spring Year 2021]
  • Ghorbanpour.Elham بکارگیری سناریو های ارزیابی هدفمند در کلاس اموزش مهارت شنیداری زبان دوم: رویکرد فراگیر محور [ Vol.11, Issue 2 - Spring Year 2021]
  • Golaghaei.Nasim مطالعه تطبیقی ترکیب و همبستگی آن با ترتیب فعل / مفعول در انواع تالشی ، گیلکی و تاتی ، متعلق به زبانهای ایرانی شمال غربی ، براساس روش تایپولوژیک Dryer [ Vol.11, Issue 4 - Autumn Year 2021]

H

  • Hadipourfard.Ehsan مطالعه تطبیقی آزمون نوشتاری آکادمیک آیلتس در حالت کاغذی در مقابل حالت کامپیوتر در میان داوطلبان ایرانی آیلتس در دانشگاه تهران [ Vol.11, Issue 4 - Autumn Year 2021]
  • Hadipourfard.Ehsan بررسی امتحان کاغذی آیلتس در مقابل حالت رایانه ای آن: شواهدی از آزمون نوشتاری دانشگاهی [ Vol.11, Issue 2 - Spring Year 2021]
  • Hedayat.Neda مطالعه تطبیقی ترکیب و همبستگی آن با ترتیب فعل / مفعول در انواع تالشی ، گیلکی و تاتی ، متعلق به زبانهای ایرانی شمال غربی ، براساس روش تایپولوژیک Dryer [ Vol.11, Issue 4 - Autumn Year 2021]
  • Hooman.Yalda بررسی اثرات شیوه ی پسامتد بر هیجانات تحصیلی ، خودکارامدی تحصیلی، پیشرفت تحصیلی وعزت نفس فراگیران دوره دوم متوسطه پایه دوازدهم شهر زاهدان از منظر تئوری پویا [ Vol.11, Issue 3 - Summer Year 2021]
  • Hosseini.Mohhamad Sharif محمدشریف حسینی: دکتری آموزش زبان انگلیسی، بخش آموزش زبان انگلیسی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران [ Vol.11, Issue 5 - Autumn Year 2021]
  • Hosseini.Mohhamad Sharif نوشتن گروهی با استفاده از سایتهای ویکی در کلاسهای زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی : با تاکید بر دقت نوشتن [ Vol.11, Issue 1 - Winter Year 2021]
  • Hosseinzadeh.Somayeh نقش آموزش فرم گرای پیشگیرانه برنامه ریزی شده و واکنشی در تقویت دقت دستوری فراگیران زبان دوم [ Vol.11, Issue 4 - Autumn Year 2021]

I

  • Izadpanah.Jafar بررسی بازخورد صریح شفاهی و کتبی بر روی گرامر زبان آموزان [ Vol.11, Issue 5 - Autumn Year 2021]

J

  • Jafarigohar.Manoochehr تاثیر آزمون بسندگی زبان انگلیسی دانشگاه آزاد بر راهبردهای یادگیری زبان در بین دانشجویان ایرانی مقطع دکتری [ Vol.11, Issue 3 - Summer Year 2021]
  • Jamalifar.Golnaz تاثیر آزمون بسندگی زبان انگلیسی دانشگاه آزاد بر راهبردهای یادگیری زبان در بین دانشجویان ایرانی مقطع دکتری [ Vol.11, Issue 3 - Summer Year 2021]
  • Jamshidian.Fatemeh جایگاه راهبردهای ارتباطی در کتاب های انگلیسی انگلیسی دبیرستان (سری ویژن) [ Vol.11, Issue 2 - Spring Year 2021]
  • Jamshidipour.Ahmadreza بررسی الگوهای تعاملی دونفره در پویایی بازخوردهای همکلاسی فراگیران زبان انگلیسی: با تاکید و تمرکز بر بحث نوشتاری [ Vol.11, Issue 4 - Autumn Year 2021]
  • Jan-nesar Moqaddam.Qotboddin اندازه گیری هویت ارزیابی معلمان زبان انگلیسی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه هویت ارزیابی معلمان [ Vol.11, Issue 1 - Winter Year 2021]
  • Jenabagha.Nasrin تأثیر استفاده از گفتار مجازی (استعاره و مجاز مرسل) از طریق تعامل گفتاری بر عملکرد نوشتن زبان آموزان EFL [ Vol.11, Issue 5 - Autumn Year 2021]

K

  • Karimi.Mohadese تحلیل برداشت مترجمان ایرانی از تحقیقات با تمرکز به سطح تحصیلات [ Vol.11, Issue 5 - Autumn Year 2021]
  • Khajavy.Gholam Hassan اندازه گیری هویت ارزیابی معلمان زبان انگلیسی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه هویت ارزیابی معلمان [ Vol.11, Issue 1 - Winter Year 2021]
  • Khalaji.Hamidreza وضعیت مدرسان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجه از دیدگاه آنها با توجه به مدل صلاحیت حرفه ای [ Vol.11, Issue 2 - Spring Year 2021]
  • Khatib.Mohammad ساختار شناختی مدرسین با سابقه و تازه کار از مفهوم توجه در آموزش زبان انگلیسی [ Vol.11, Issue 5 - Autumn Year 2021]
  • Khatib.Mohammad تاثیر یادگیری رو در روی پروژه محور بر مهارتهای گفتاری [ Vol.11, Issue 1 - Winter Year 2021]
  • Khodabakhshzadeh.Hossein اندازه گیری هویت ارزیابی معلمان زبان انگلیسی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه هویت ارزیابی معلمان [ Vol.11, Issue 1 - Winter Year 2021]
  • khodareza.Mohammad Reza تأثیر ارزیابی پویای مداخله گر بر درک مطلب زبان آموزان [ Vol.11, Issue 5 - Autumn Year 2021]
  • khodareza.Mohammad Reza تأثیر ارزیابی پویای مداخله گر بر درک مطلب زبان آموزان [ Vol.11, Issue 4 - Autumn Year 2021]
  • Khoshsiama.Hoshang مقایسه ی اثر بخشی استفاده ی فراگیران ایرانی انگلیسی برای اهداف خاص از فرهنگ لغات به تنهایی و فرهنگ لغات بعلاوه گوگل ترنسلیت برای توسعه دانش لغوی و عبارت پردازی [ Vol.11, Issue 3 - Summer Year 2021]
  • Koochehbaghi.Akram بررسی انعکاس گفتمان ضد غربی جامعه در ترجمه رمانهای پسا استعماری به فارسی: رمانهای روزهای برمه ای، گذرگاهی به هند و در قلب تاریکی [ Vol.11, Issue 1 - Winter Year 2021]
  • koohafkan.Mania بهبود مهارت های درک مطلب فراگیران جوان ایرانی: خواندن مشارکتی و فردی در کانون توجه [ Vol.11, Issue 5 - Autumn Year 2021]

L

  • Lotfi-Khajouei.Marjan تاثیر فعالیتهای مبتنی بر هوش چندگانه بر پیشرفت مهارتهای گفتاری دانشجویان پسر و دختر زبان انگلیسی [ Vol.11, Issue 4 - Autumn Year 2021]

M

  • Maftoon.Parviz برسی دقت ارزیابی زبان آموزان ایرانی در ارزیابی مشارکتی خواندن و درک مطلب زبان انگیسی به عنوان زبان خارجی [ Vol.11, Issue 4 - Autumn Year 2021]
  • Marzban.Amir تأثیر استفاده از گفتار مجازی (استعاره و مجاز مرسل) از طریق تعامل گفتاری بر عملکرد نوشتن زبان آموزان EFL [ Vol.11, Issue 5 - Autumn Year 2021]
  • Mashhadi.Jamshid دستیابی به مهارت سلاست و روانی نوشتاری یادگیرندگان ربان انگلیسی از روش استراتژی نقشه مفهومی بر مبنای کامپیوتر به همراه ترجمه نسبی فارسی کلمات [ Vol.11, Issue 1 - Winter Year 2021]
  • Mirza Suzani.Samad مطالعه ی تطبیقی از جابجایی درترجمه های انگلیسی گلستان سعدی: مطالعه موردی ترجمه تکستون و ریهاتسک [ Vol.11, Issue 1 - Winter Year 2021]
  • Moeinzadeh.Nezamaddin پست مدرنیزم و ترجمه: بررسی ترجمه داستان های پست مدرنیزم [ Vol.11, Issue 5 - Autumn Year 2021]
  • Mohseni.Ahmad تحلیل یادگیری محور نیازهای زبان تخصصی دانشجویان مهندسی در ایران [ Vol.11, Issue 3 - Summer Year 2021]
  • Mohseni.Ahmad بکارگیری سناریو های ارزیابی هدفمند در کلاس اموزش مهارت شنیداری زبان دوم: رویکرد فراگیر محور [ Vol.11, Issue 2 - Spring Year 2021]
  • Mohseni.Ahmad بازنگری نقش بازاندیشی در تربیت معلم زبان انگلیسی: ارائه مدل سه وجهی بازاندیشی [ Vol.11, Issue 1 - Winter Year 2021]
  • Mojavezi.Ahmad بهبود توانایی گفتاری زبان آموزان ایرانی در زبان انگلیسی از طریق تکیه گاه سازی انگیزشی و مبتنی بر فراشناخت [ Vol.11, Issue 3 - Summer Year 2021]
  • Mokhtari.Marzieh بسندگی و مقبولیت در ترجمه اشارات علمی: بررسی چهار ترجمه انگلیسی قرآن بر اساس مدل تکمیلی-تلفیقی شیفت [ Vol.11, Issue 4 - Autumn Year 2021]
  • Moseni.Ahmad بررسی خطاهای نهان و آشکار در ترجمه ماشینی متون دانشگاهی بر اساس مدل ارزشیابی کیفیت ترجمه هوس 2015 [ Vol.11, Issue 3 - Summer Year 2021]
  • Mostafavi.Sartoon تحلیل یادگیری محور نیازهای زبان تخصصی دانشجویان مهندسی در ایران [ Vol.11, Issue 3 - Summer Year 2021]
  • Motallebzadeh.Khalil اندازه گیری هویت ارزیابی معلمان زبان انگلیسی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه هویت ارزیابی معلمان [ Vol.11, Issue 1 - Winter Year 2021]

N

  • Najafi karimi.Shaban تأثیر استفاده از گفتار مجازی (استعاره و مجاز مرسل) از طریق تعامل گفتاری بر عملکرد نوشتن زبان آموزان EFL [ Vol.11, Issue 5 - Autumn Year 2021]
  • Nakisaei.Niloofar مطالعه ی تطبیقی از جابجایی درترجمه های انگلیسی گلستان سعدی: مطالعه موردی ترجمه تکستون و ریهاتسک [ Vol.11, Issue 1 - Winter Year 2021]
  • Nasiri Ziba.Farinaz مطالعه تطبیقی ترکیب و همبستگی آن با ترتیب فعل / مفعول در انواع تالشی ، گیلکی و تاتی ، متعلق به زبانهای ایرانی شمال غربی ، براساس روش تایپولوژیک Dryer [ Vol.11, Issue 4 - Autumn Year 2021]
  • Nemati.Azadeh مطالعه ی تطبیقی از جابجایی درترجمه های انگلیسی گلستان سعدی: مطالعه موردی ترجمه تکستون و ریهاتسک [ Vol.11, Issue 1 - Winter Year 2021]

O

  • Okati.Farideh بهبود توانایی گفتاری زبان آموزان ایرانی در زبان انگلیسی از طریق تکیه گاه سازی انگیزشی و مبتنی بر فراشناخت [ Vol.11, Issue 3 - Summer Year 2021]

P

  • Peyvandi.Golnaz تحقیق ترکیبی ازتاثیرسیلابس مذاکره ای برروی استقلال دانشجویان زبان تخصصی [ Vol.11, Issue 3 - Summer Year 2021]

R

  • Rabbani Yekta.Razieh تاثیر طرح حضار بر راهکارهای مدیریت وجهه مترجمان شفاهی در کنفرانس های خبری فوتبال [ Vol.11, Issue 3 - Summer Year 2021]
  • Rajabi.Payman دستیابی به مهارت سلاست و روانی نوشتاری یادگیرندگان ربان انگلیسی از روش استراتژی نقشه مفهومی بر مبنای کامپیوتر به همراه ترجمه نسبی فارسی کلمات [ Vol.11, Issue 1 - Winter Year 2021]
  • Ranjbar.Mahsa بررسی خطاهای نهان و آشکار در ترجمه ماشینی متون دانشگاهی بر اساس مدل ارزشیابی کیفیت ترجمه هوس 2015 [ Vol.11, Issue 3 - Summer Year 2021]
  • Rassaei.Ehsan بررسی دیدگاههای زبان آموزان در مورد بازخورد اصلاحی صریح و بازخورد اصلاحی داربستی نسبت به استفاده از حروف تعریف انگلیسی در گفتار [ Vol.11, Issue 3 - Summer Year 2021]
  • Rassaei.Ehsan اثرات بازخورد داربستی و اصلاحات صریح بر استفاده صحیح زبان آموزان ایرانی از حروف تعریف معین و نامعین انگلیسی در بیان شفاهی زبان آموزان [ Vol.11, Issue 1 - Winter Year 2021]
  • Rezvani.Reza بررسی اثرات شیوه ی پسامتد بر هیجانات تحصیلی ، خودکارامدی تحصیلی، پیشرفت تحصیلی وعزت نفس فراگیران دوره دوم متوسطه پایه دوازدهم شهر زاهدان از منظر تئوری پویا [ Vol.11, Issue 3 - Summer Year 2021]
  • Rezvani.Reza نوشتن گروهی با استفاده از سایتهای ویکی در کلاسهای زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی : با تاکید بر دقت نوشتن [ Vol.11, Issue 1 - Winter Year 2021]
  • Riasati.Mohammad Javad مطالعه تطبیقی آزمون نوشتاری آکادمیک آیلتس در حالت کاغذی در مقابل حالت کامپیوتر در میان داوطلبان ایرانی آیلتس در دانشگاه تهران [ Vol.11, Issue 4 - Autumn Year 2021]
  • Riasati.Mohammad Javad بررسی امتحان کاغذی آیلتس در مقابل حالت رایانه ای آن: شواهدی از آزمون نوشتاری دانشگاهی [ Vol.11, Issue 2 - Spring Year 2021]

S

  • sadighi.firooz بررسی بازخورد صریح شفاهی و کتبی بر روی گرامر زبان آموزان [ Vol.11, Issue 5 - Autumn Year 2021]
  • Salehi.Hadi تاثیر فعالیتهای مبتنی بر هوش چندگانه بر پیشرفت مهارتهای گفتاری دانشجویان پسر و دختر زبان انگلیسی [ Vol.11, Issue 4 - Autumn Year 2021]
  • Salehi.Hadi تاثیر آزمون بسندگی زبان انگلیسی دانشگاه آزاد بر راهبردهای یادگیری زبان در بین دانشجویان ایرانی مقطع دکتری [ Vol.11, Issue 3 - Summer Year 2021]
  • Salehi.Hadi جایگاه راهبردهای ارتباطی در کتاب های انگلیسی انگلیسی دبیرستان (سری ویژن) [ Vol.11, Issue 2 - Spring Year 2021]
  • Samaee.Lotfollah بررسی دیدگاههای زبان آموزان در مورد بازخورد اصلاحی صریح و بازخورد اصلاحی داربستی نسبت به استفاده از حروف تعریف انگلیسی در گفتار [ Vol.11, Issue 3 - Summer Year 2021]
  • Samaee.Lotfollah اثرات بازخورد داربستی و اصلاحات صریح بر استفاده صحیح زبان آموزان ایرانی از حروف تعریف معین و نامعین انگلیسی در بیان شفاهی زبان آموزان [ Vol.11, Issue 1 - Winter Year 2021]
  • Sanatifar.Mohammad Saleh پایبندی به اخلاقیات و رسالت اجتماعی در میان مترجمان حرفه ای ایرانی [ Vol.11, Issue 2 - Spring Year 2021]
  • Saniei.Andisheh مطالعه تطبیقی ترکیب و همبستگی آن با ترتیب فعل / مفعول در انواع تالشی ، گیلکی و تاتی ، متعلق به زبانهای ایرانی شمال غربی ، براساس روش تایپولوژیک Dryer [ Vol.11, Issue 4 - Autumn Year 2021]
  • Sarlak.Alireza تاثیر طرح حضار بر راهکارهای مدیریت وجهه مترجمان شفاهی در کنفرانس های خبری فوتبال [ Vol.11, Issue 3 - Summer Year 2021]
  • Seifoori.Zohreh بررسی تعامل کلاسی معلم-زبان آموز: بازخورد زبان آموز-محور در سطوح مختلف و تجربه تدریس [ Vol.11, Issue 4 - Autumn Year 2021]
  • Shabani.Karim نقش آموزش فرم گرای پیشگیرانه برنامه ریزی شده و واکنشی در تقویت دقت دستوری فراگیران زبان دوم [ Vol.11, Issue 4 - Autumn Year 2021]
  • Shahrokhi.Mohsen تأثیر برنامه ESLE بریادگیری واژگان انگلیسی زبان آموزان استثنایی ایرانی: تمرکز بر ارزیابی مدرسان زبان انگلیسی و کارشناسان یارانه [ Vol.11, Issue 2 - Spring Year 2021]
  • Shokri.Hossein تأثیر ارزیابی پویای مداخله گر بر درک مطلب زبان آموزان [ Vol.11, Issue 5 - Autumn Year 2021]
  • Shokri.Hossein تأثیر ارزیابی پویای مداخله گر بر درک مطلب زبان آموزان [ Vol.11, Issue 4 - Autumn Year 2021]
  • Siyyari.Masood تحقیق ترکیبی ازتاثیرسیلابس مذاکره ای برروی استقلال دانشجویان زبان تخصصی [ Vol.11, Issue 3 - Summer Year 2021]

T

  • tabatabaei.omid تاثیر فعالیتهای مبتنی بر هوش چندگانه بر پیشرفت مهارتهای گفتاری دانشجویان پسر و دختر زبان انگلیسی [ Vol.11, Issue 4 - Autumn Year 2021]
  • tabatabaei.omid تاثیر آزمون بسندگی زبان انگلیسی دانشگاه آزاد بر راهبردهای یادگیری زبان در بین دانشجویان ایرانی مقطع دکتری [ Vol.11, Issue 3 - Summer Year 2021]
  • Tabatabaei.Omid جایگاه راهبردهای ارتباطی در کتاب های انگلیسی انگلیسی دبیرستان (سری ویژن) [ Vol.11, Issue 2 - Spring Year 2021]
  • Tasnimi.Mahshad مطالعه موارد خاص فرهنگ در "دوزخ" از انگلیسی به فارسی بر اساس طبقه بندی Vinay و Darbelnet [ Vol.11, Issue 5 - Autumn Year 2021]

V

  • Vahid Dastjerdi.Hossein پیکره و مطالعات ترجمه: مفاهیم و کاربردها [ Vol.11, Issue 3 - Summer Year 2021]
  • Vahid Dastjerdi.Hossein جایگاه راهبردهای ارتباطی در کتاب های انگلیسی انگلیسی دبیرستان (سری ویژن) [ Vol.11, Issue 2 - Spring Year 2021]
  • Vasheghani Farahani.Mehrdad پیکره و مطالعات ترجمه: مفاهیم و کاربردها [ Vol.11, Issue 3 - Summer Year 2021]

Y

  • Yazdani Moghadam.Masoumeh مقایسه ی اثر بخشی استفاده ی فراگیران ایرانی انگلیسی برای اهداف خاص از فرهنگ لغات به تنهایی و فرهنگ لغات بعلاوه گوگل ترنسلیت برای توسعه دانش لغوی و عبارت پردازی [ Vol.11, Issue 3 - Summer Year 2021]
  • Yazdani Moghaddam.Massood ساختار شناختی مدرسین با سابقه و تازه کار از مفهوم توجه در آموزش زبان انگلیسی [ Vol.11, Issue 5 - Autumn Year 2021]
  • Yazdani Moghaddam.Massood بازنگری نقش بازاندیشی در تربیت معلم زبان انگلیسی: ارائه مدل سه وجهی بازاندیشی [ Vol.11, Issue 1 - Winter Year 2021]

Z

  • Zainodiny Mofrad.Esmail تحلیل ژانر چکیده انگلیسی و ترجمه فارسی آنها [ Vol.11, Issue 5 - Autumn Year 2021]
  • Zargaran.Zahra ساختار شناختی مدرسین با سابقه و تازه کار از مفهوم توجه در آموزش زبان انگلیسی [ Vol.11, Issue 5 - Autumn Year 2021]