افقهی فریمانی.علی اکبر
شناسایی عوامل موثر بر تداوم کسب و کار (صنعت قطعه سازی خودرو)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1402]
آ
آقاداود.ارغوان
رتبهبندی عوامل موثر در کسب و کارهای خانگی با استفاده از روش MCDM از منظر گروه نخبگان(مورد مطالعه: صنایع ریسندگی و بافندگی استان اصفهان)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1402]
آقاداود.سید رسول
رتبهبندی عوامل موثر در کسب و کارهای خانگی با استفاده از روش MCDM از منظر گروه نخبگان(مورد مطالعه: صنایع ریسندگی و بافندگی استان اصفهان)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1402]
ح
حدادی.محمدحسن
بررسی اثربخشی نمایشگاههای عرضه محصولات کسب و کارهای خانگی در ارتقاء توانمندیهای بازاریابی و فروش محصولات (مطالعه موردی: استان آذربایجان شرقی)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1402]
د
دانشور.امیر
تاثیر تحول دیجیتال و بازاریابی دیجیتال بر ارتقای برند، جایگاه سازی و تجارت الکترونیک
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1402]
ر
رازنهان.، داود
طراحی مدل مدیریت فرهنگ سازمانی در شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران جهت اجرایی کردن نظامنامه مدیریت توسعه فرهنگ سازمانی
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1402]
رخشانی.جاوید
بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر مدیریت کیفیت جامع و کیفیت خدمات با مشتری در شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل
[
دوره1,
شماره
2
- زمستانسال
1402]
رومیانفر. نسیم
شناسایی عوامل موثر بر تداوم کسب و کار (صنعت قطعه سازی خودرو)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1402]
س
سمائی.سیده سوگند
بررسی تاثیر شایستگی های فروشندگان فروشگاه بر رضایت مشتریان با توجه به نقش تعدیل گری شلوغی فروشگاه (مورد مطالعه: فروشگاه های هایپرمی استان مازندران)
[
دوره1,
شماره
2
- زمستانسال
1402]
ص
صائب نیا.سمیه
بررسی تاثیر بیماری کرونا (کووید-19) بر عملکرد اقتصادی باشگاه ها (مورد مطالعه: باشگاه های تناسب اندام استان تهران)
[
دوره1,
شماره
2
- زمستانسال
1402]
صفری. امید
ارتباط شادکامی در محیط کار با کارآفرینی سازمانی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1402]
صفری. امید
تعین ارتباط بین ساختار سازمانی با کارآفرینی سازمانی از طریق نوآوری استراتژیک در کارکنان اداره کل ورزش و جوانان فارس
[
دوره1,
شماره
2
- زمستانسال
1402]
صفری.غلامرضا
ارتباط شادکامی در محیط کار با کارآفرینی سازمانی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1402]
ط
طهماسبی.نرگس
بررسی نقش جاه طلبی در تحریک خلاقیت بین کارآفرینان استان فارس
[
دوره1,
شماره
2
- زمستانسال
1402]
گ
گلچی.محمدرضا
تاثیر تحول دیجیتال و بازاریابی دیجیتال بر ارتقای برند، جایگاه سازی و تجارت الکترونیک
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1402]
م
محمدی.مهدی
شناسایی تأثیر مدیریت منابع انسانی سبز و مسئولیت اجتماعی شرکت بر عملکرد پایدار با نقش واسطه ای رفتار شهروندی سازمانی نسبت به محیط در بیمارستان امام رضا (ع)-استان اردبیل
[
دوره1,
شماره
2
- زمستانسال
1402]
مرزی علمداری.جبرئیل
شناسایی عوامل موثر بر تداوم کسب و کار (صنعت قطعه سازی خودرو)
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1402]
میرزائیان. شهاب الدین
بررسی تاثیر استراتژی بهره برداری بر عملکرد صادرات با نقش میانجی قابلیت بازاریابی "مطالعه موردی شرکت کاشی تبریز"
[
دوره1,
شماره
1
- پاییزسال
1402]