ا

آ

  • آقاداود.ارغوان رتبه‌بندی عوامل موثر در کسب و کارهای خانگی با استفاده از روش MCDM از منظر گروه نخبگان(مورد مطالعه: صنایع ریسندگی و بافندگی استان اصفهان) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1402]
  • آقاداود.سید رسول رتبه‌بندی عوامل موثر در کسب و کارهای خانگی با استفاده از روش MCDM از منظر گروه نخبگان(مورد مطالعه: صنایع ریسندگی و بافندگی استان اصفهان) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1402]

ح

  • حدادی.محمدحسن بررسی اثربخشی نمایشگاههای عرضه محصولات کسب و کارهای خانگی در ارتقاء توانمندیهای بازاریابی و فروش محصولات (مطالعه موردی: استان آذربایجان شرقی) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1402]

د

  • دانشور.امیر تاثیر تحول دیجیتال و بازاریابی دیجیتال بر ارتقای برند، جایگاه سازی و تجارت الکترونیک [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1402]

ر

  • رازنهان.، داود طراحی مدل مدیریت فرهنگ سازمانی در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران جهت اجرایی کردن نظام‌نامه مدیریت توسعه فرهنگ سازمانی [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1402]
  • رخشانی.جاوید بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر مدیریت کیفیت جامع و کیفیت خدمات با مشتری در شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل [ دوره1, شماره 2 - زمستان سال 1402]
  • رومیانفر. نسیم شناسایی عوامل موثر بر تداوم کسب و کار (صنعت قطعه سازی خودرو) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1402]

س

  • سمائی.سیده سوگند بررسی تاثیر شایستگی های فروشندگان فروشگاه بر رضایت مشتریان با توجه به نقش تعدیل گری شلوغی فروشگاه (مورد مطالعه: فروشگاه های هایپرمی استان مازندران) [ دوره1, شماره 2 - زمستان سال 1402]

ص

  • صائب نیا.سمیه بررسی تاثیر بیماری کرونا (کووید-19) بر عملکرد اقتصادی باشگاه ها (مورد مطالعه: باشگاه های تناسب اندام استان تهران) [ دوره1, شماره 2 - زمستان سال 1402]
  • صفری. امید ارتباط شادکامی در محیط کار با کارآفرینی سازمانی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1402]
  • صفری. امید تعین ارتباط بین ساختار سازمانی با کارآفرینی سازمانی از طریق نوآوری استراتژیک در کارکنان اداره کل ورزش و جوانان فارس [ دوره1, شماره 2 - زمستان سال 1402]
  • صفری.غلامرضا ارتباط شادکامی در محیط کار با کارآفرینی سازمانی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1402]

ط

  • طهماسبی.نرگس بررسی نقش جاه طلبی در تحریک خلاقیت بین کارآفرینان استان فارس [ دوره1, شماره 2 - زمستان سال 1402]

گ

  • گلچی.محمدرضا تاثیر تحول دیجیتال و بازاریابی دیجیتال بر ارتقای برند، جایگاه سازی و تجارت الکترونیک [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1402]

م

  • محمدی.مهدی شناسایی تأثیر مدیریت منابع انسانی سبز و مسئولیت اجتماعی شرکت بر عملکرد پایدار با نقش واسطه ای رفتار شهروندی سازمانی نسبت به محیط در بیمارستان امام رضا (ع)-استان اردبیل [ دوره1, شماره 2 - زمستان سال 1402]
  • مرزی علمداری.جبرئیل شناسایی عوامل موثر بر تداوم کسب و کار (صنعت قطعه سازی خودرو) [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1402]
  • میرزائیان. شهاب الدین بررسی تاثیر استراتژی بهره برداری بر عملکرد صادرات با نقش میانجی قابلیت بازاریابی "مطالعه موردی شرکت کاشی تبریز" [ دوره1, شماره 1 - پاییز سال 1402]