محمد داودی.امیرحسین
تبیین مدل راهبردی برای مدیریت فرآیند پذیرش، انتقال و اشاعه فناوری های نوین رسانه ای از دیدگاه مخاطبان ایرانی
[
دوره22,
شماره
60
- بهارسال
1395]
محمدخانی.کامران
تبیین مدل راهبردی برای مدیریت فرآیند پذیرش، انتقال و اشاعه فناوری های نوین رسانه ای از دیدگاه مخاطبان ایرانی
[
دوره22,
شماره
60
- بهارسال
1395]
محمدزاده.یوسف
تأثیر رانت منابع طبیعی بر روی توسعه کارآفرینی (مطالعه موردی کشورهای منتخب جهان)
[
دوره22,
شماره
61
- تابستانسال
1395]
مظلومی.نادر
مدل جهت گیری های استراتژیک شرکت و تاثیر آن بر عملکرد با نقش تعدیل کننده متغیرهای محیطی (مورد مطالعه: صنعت مواد غذایی ایران)
[
دوره22,
شماره
61
- تابستانسال
1395]
معین الدین.محمود
اندازه گیری کارایی و بهره وری بانک های تجاری ایران با استفاده از مدل ترکیبی تاپسیس فازی، تحلیل پوششی داده ها و شاخص بهره وری مالم کوئیست
[
دوره22,
شماره
63
- زمستانسال
1395]
ملکی.محمد حسن
ارزیابی عملکرد شعب بانک انصار با رویکرد کارت امتیازی متوازن و تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره ANP و VIKOR
[
دوره22,
شماره
62
- پاییزسال
1395]
منتیان.محمدعلی
توسعه یک مدل استراتژیک برای انتخاب تأمین کنندگان با استفاده از رویکردهای مدلسازی معادلات ساختاری و منطق فازی
[
دوره22,
شماره
60
- بهارسال
1395]
میر.هدیه
تاثیر بازدهی سهام بر تابع تقاضای بازار کار ایران
[
دوره22,
شماره
63
- زمستانسال
1395]
میرسعیدی.فاطمه
به کارگیری و مقایسه روشهای وزندهی ساده، تحلیل سلسله مراتبی فازی و ماشین بردار پشتیبان در شناسایی عوامل داخلی و خارجی در تحلیل سوات
[
دوره22,
شماره
60
- بهارسال
1395]
میرمحمدی.سید محمد
بخش بندی فروشگاه های زنجیره ای بر مبنای مزایای مورد انتظار مشتریان (مورد پژوهشی فروشگاه زنجیرهای آدان)
[
دوره22,
شماره
61
- تابستانسال
1395]