م

  • محمد داودی.امیرحسین تبیین مدل راهبردی برای مدیریت فرآیند پذیرش، انتقال و اشاعه فناوری های نوین رسانه ای از دیدگاه مخاطبان ایرانی [ دوره22, شماره 60 - بهار سال 1395]
  • محمدخانی.کامران تبیین مدل راهبردی برای مدیریت فرآیند پذیرش، انتقال و اشاعه فناوری های نوین رسانه ای از دیدگاه مخاطبان ایرانی [ دوره22, شماره 60 - بهار سال 1395]
  • محمدزاده.یوسف تأثیر رانت منابع طبیعی بر روی توسعه کارآفرینی (مطالعه موردی کشورهای منتخب جهان) [ دوره22, شماره 61 - تابستان سال 1395]
  • مظلومی.نادر مدل جهت گیری های استراتژیک شرکت و تاثیر آن بر عملکرد با نقش تعدیل کننده متغیرهای محیطی (مورد مطالعه: صنعت مواد غذایی ایران) [ دوره22, شماره 61 - تابستان سال 1395]
  • معین الدین.محمود اندازه گیری کارایی و بهره وری بانک های تجاری ایران با استفاده از مدل ترکیبی تاپسیس فازی، تحلیل پوششی داده ها و شاخص بهره وری مالم کوئیست [ دوره22, شماره 63 - زمستان سال 1395]
  • ملکی.محمد حسن ارزیابی عملکرد شعب بانک انصار با رویکرد کارت امتیازی متوازن و تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره ANP و VIKOR [ دوره22, شماره 62 - پاییز سال 1395]
  • منتیان.محمدعلی توسعه یک مدل استراتژیک برای انتخاب تأمین کنندگان با استفاده از رویکردهای مدلسازی معادلات ساختاری و منطق فازی [ دوره22, شماره 60 - بهار سال 1395]
  • میر.هدیه تاثیر بازدهی سهام بر تابع تقاضای بازار کار ایران [ دوره22, شماره 63 - زمستان سال 1395]
  • میرسعیدی.فاطمه به کارگیری و مقایسه روش‌های وزن‌دهی ساده، تحلیل سلسله مراتبی فازی و ماشین بردار پشتیبان در شناسایی عوامل داخلی و خارجی در تحلیل سوات [ دوره22, شماره 60 - بهار سال 1395]
  • میرمحمدی.سید محمد بخش بندی فروشگاه های زنجیره ای بر مبنای مزایای مورد انتظار مشتریان (مورد پژوهشی فروشگاه زنجیره‌ای آدان) [ دوره22, شماره 61 - تابستان سال 1395]