ا

  • اجلی قشلاجوقی.مهدی تبیین موانع تولید به هنگام در صنعت گاز با استفاده از رویکرد ترکیبی مدل سازی ساختاری تفسیری و تحلیل مسیر [ دوره22, شماره 60 - بهار سال 1395]
  • ادیبی سده.محمدحسین توسعه یک مدل استراتژیک برای انتخاب تأمین کنندگان با استفاده از رویکردهای مدلسازی معادلات ساختاری و منطق فازی [ دوره22, شماره 60 - بهار سال 1395]
  • امیراصلانی.مریم تاثیر راهبرد های مدیریت دانش بر عملکرد مدیریت دانش در شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران [ دوره22, شماره 60 - بهار سال 1395]
  • امینی خیابانی.غلامرضا نقش پویایی‌های برند در موقعیت استراتژیک کسب و کار بین المللی (مطالعه موردی: صنایع دستی داستو) [ دوره22, شماره 61 - تابستان سال 1395]
  • امینی.محمد تقی پیاده سازی مدل کنترل استراتژیک هاریسون در صنعت خرده فروشی (مورد مطالعه: فروشگاه های بزرگ مواد غذایی و مصرفی شهر شیراز) [ دوره22, شماره 63 - زمستان سال 1395]
  • امینی.محمدتقی طراحی و توسعه الگوی تعاملی تغییرات محیطی با کنترل استراتژیک" بر اساس مدل کنترل استراتژیک لورانژ [ دوره22, شماره 63 - زمستان سال 1395]
  • ایزدخواه.محمد مهدی بخش بندی فروشگاه های زنجیره ای بر مبنای مزایای مورد انتظار مشتریان (مورد پژوهشی فروشگاه زنجیره‌ای آدان) [ دوره22, شماره 61 - تابستان سال 1395]