احمدی.زینب
بررسی تأثیر رهبری اخلاقی بر رفتارهای داوطلبانه کارکنان اداره جهاد کشاورزی استان اصفهان
[
دوره23,
شماره
67
- زمستانسال
1396]
اشکانی.مهدی
تدوین استراتژیهای بازاریابی بر اساس ارزش دوره عمر و ارجاع مشتری (مورد مطالعه: صنعت خدمات اینترنت پرسرعت)
[
دوره23,
شماره
64
- بهارسال
1396]
اعرابی.فاطمه السادات
الگوی تعاملی استراتژی های ارتباطات سازمانی و استراتژی های منابع انسانی با عملکرد (مورد مطالعه: واحدهای پژوهشی دارای مجوز از وزارت علوم و تحقیقات و فناوری)
[
دوره23,
شماره
64
- بهارسال
1396]
آ
آذر.عادل
مدیریت راهبردی پرتفولیوی کسب وکارها شکل گیری دوسوتوانی در سطح شرکتهای هلدینگ
[
دوره23,
شماره
65
- تابستانسال
1396]
آرمان.مانی
بررسی انتقال فناوری به عنوان انگیزه ورود به اتحاد راهبردی فناورانه بین المللی در صنعت نفت
[
دوره23,
شماره
67
- زمستانسال
1396]
آزادبخت.الیزا
نقش مدیریت دانش مشتری در خلق مزیت رقابتی در سازمانهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: شرکتهای مستقر در شهرک صنعتی شهرستان خرم آباد)
[
دوره23,
شماره
66
- پاییزسال
1396]
آقاجانی.حسنعلی
تعیین راهبردها و عدد تابآوری زنجیره تأمین ایران خودرو
[
دوره23,
شماره
66
- پاییزسال
1396]
ب
بازرگانی.حسین
طراحی نقشه استراتژی با استفاده از مفهوم خانه استراتژی و کپراس فازی در یک شرکت دانش بنیان
[
دوره23,
شماره
65
- تابستانسال
1396]
بوداقی.حسین
بررسی تأثیر استراتژیهای بازاریابی رابطهمند بر رضایتمندی مشتریان و وفاداری مشتریان بانک انصار
[
دوره23,
شماره
66
- پاییزسال
1396]
بودلایی.حسن
طراحی مدل رویکرد قابلیت های سازمانی مبتنی بر تئوری نقاط مرجع استراتژیک
[
دوره23,
شماره
65
- تابستانسال
1396]
ت
تختائی شهی.مریم
مدیریت راهبردی مالی با شناسایی فاکتورهای لازم جهت استقرار نظام بودجهریزی بر مبنای عملکرد در دانشگاه آزاد اسلامی کشور
[
دوره23,
شماره
64
- بهارسال
1396]
توکلی.احمد
بررسی تأثیر کیفیت خدمات درک شده بر وفاداری مشتری به واسطه ی تصویر ذهنی شرکت و رضایت مشتری با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر هزینه ها ی جابجایی (مورد مطالعه: شعب بانک سینا در مشهد)
[
دوره23,
شماره
65
- تابستانسال
1396]
ج
جبارزاده کرباسی.بهرام
اثر هوشمندی کاری بر کنترل و اقدامات راهبردی در صنعت بیمه
[
دوره23,
شماره
67
- زمستانسال
1396]
جوانمرد.حبیب اله
شناسایی الگوی عوامل مرتبط با انتخاب استراتژی مدیریت دانش (مورد مطالعه: سه سازمان صنعتی)
[
دوره23,
شماره
65
- تابستانسال
1396]
ح
حری.محمدصادق
شناسایی الگوی عوامل مرتبط با انتخاب استراتژی مدیریت دانش (مورد مطالعه: سه سازمان صنعتی)
[
دوره23,
شماره
65
- تابستانسال
1396]
حسینپور.داود
تأثیر راهبردهای توسعه منابع انسانی بر اثربخشی سازمانی با نقش میانجی اعتماد متقابل و رضایت شغلی کارکنان در سازمان ورزش و جوانان استان مازندران
[
دوره23,
شماره
65
- تابستانسال
1396]
حقیقی.محمد
تدوین استراتژیهای بازاریابی بر اساس ارزش دوره عمر و ارجاع مشتری (مورد مطالعه: صنعت خدمات اینترنت پرسرعت)
[
دوره23,
شماره
64
- بهارسال
1396]
حمیدی زاده.محمدرضا
طراحی و تبیین شاخصهای الگوی برتری در سرآمدی مدیریت دانش استراتژیک
[
دوره23,
شماره
64
- بهارسال
1396]
خ
خانی.ناصر
نقش مدیریت دانش مشتری در خلق مزیت رقابتی در سازمانهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: شرکتهای مستقر در شهرک صنعتی شهرستان خرم آباد)
[
دوره23,
شماره
66
- پاییزسال
1396]
خداداد حسینی.سید حمید
مدیریت راهبردی پرتفولیوی کسب وکارها شکل گیری دوسوتوانی در سطح شرکتهای هلدینگ
[
دوره23,
شماره
65
- تابستانسال
1396]
خسروی لقب.زهره
بررسی انتقال فناوری به عنوان انگیزه ورود به اتحاد راهبردی فناورانه بین المللی در صنعت نفت
[
دوره23,
شماره
67
- زمستانسال
1396]
د
دانایی.ابوالفضل
بررسی تأثیر استراتژی رسانههای اجتماعی بر استراتژی بازاریابی رسانههای اجتماعی و عملکرد سازمانی فروشگاههای زنجیرهای
[
دوره23,
شماره
66
- پاییزسال
1396]
روانستان.کاظم
تعیین راهبردها و عدد تابآوری زنجیره تأمین ایران خودرو
[
دوره23,
شماره
66
- پاییزسال
1396]
س
سالار زهی.حبیب الله سالار زهی
بررسی انتقال فناوری به عنوان انگیزه ورود به اتحاد راهبردی فناورانه بین المللی در صنعت نفت
[
دوره23,
شماره
67
- زمستانسال
1396]
سلطانی.ایرج
طراحی و تبیین شاخصهای الگوی برتری در سرآمدی مدیریت دانش استراتژیک
[
دوره23,
شماره
64
- بهارسال
1396]
ش
شریف زاده.فتاح
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر رضایت ارباب رجوع شهرداری تهران با میانجی گری اعتماد عمومی
[
دوره23,
شماره
67
- زمستانسال
1396]
شکاری.غلامعباس
شناسایی و تحلیل عوامل کلیدی مؤثر بر تفکر استراتژیک به عنوان یک شایستگی محوری در سازمان
[
دوره23,
شماره
65
- تابستانسال
1396]
شکوهیار.سجاد
شناسایی و تبیین عوامل زمینه ای مؤثر بر تفکر راهبردی در صنعت پتروشیمی
[
دوره23,
شماره
67
- زمستانسال
1396]
ص
صحت.سعید
بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه بر رشد کسب و کار از طریق برندسازی
[
دوره23,
شماره
66
- پاییزسال
1396]
ط
طالاری.محمد
مدیریت راهبردی پرتفولیوی کسب وکارها شکل گیری دوسوتوانی در سطح شرکتهای هلدینگ
[
دوره23,
شماره
65
- تابستانسال
1396]
ع
عباسی رستمی.نجیبه
بررسی تأثیر رهبری اخلاقی بر رفتارهای داوطلبانه کارکنان اداره جهاد کشاورزی استان اصفهان
[
دوره23,
شماره
67
- زمستانسال
1396]
عباسی.امیرحسین
تدوین استراتژیهای بازاریابی بر اساس ارزش دوره عمر و ارجاع مشتری (مورد مطالعه: صنعت خدمات اینترنت پرسرعت)
[
دوره23,
شماره
64
- بهارسال
1396]
عبدالهی.محمد علی
بررسی نقش تعدیلگر اخلاق حرفهای در رابطه بین سرمایه روانشناختی و هویتسازمانی
[
دوره23,
شماره
64
- بهارسال
1396]
عبدلی.مریم
بررسی تأثیر استراتژیهای بازاریابی رابطهمند بر رضایتمندی مشتریان و وفاداری مشتریان بانک انصار
[
دوره23,
شماره
66
- پاییزسال
1396]
علی احمدی.علیرضا
ترسیم و تحلیل الگوی اسلامی ایرانی نظام علم و فناوری ایران بر اساس اسناد بالادستی با روش شناسی SODA
[
دوره23,
شماره
67
- زمستانسال
1396]
ف
فتح آبادی.حسین
شناسایی و تبیین عوامل زمینه ای مؤثر بر تفکر راهبردی در صنعت پتروشیمی
[
دوره23,
شماره
67
- زمستانسال
1396]
فتحی.محمد رضا
طراحی نقشه استراتژی با استفاده از مفهوم خانه استراتژی و کپراس فازی در یک شرکت دانش بنیان
[
دوره23,
شماره
65
- تابستانسال
1396]
فرهنگی.علی اکبر
الگوی تعاملی استراتژی های ارتباطات سازمانی و استراتژی های منابع انسانی با عملکرد (مورد مطالعه: واحدهای پژوهشی دارای مجوز از وزارت علوم و تحقیقات و فناوری)
[
دوره23,
شماره
64
- بهارسال
1396]
فشارکی.محمد
بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه بر رشد کسب و کار از طریق برندسازی
[
دوره23,
شماره
66
- پاییزسال
1396]
ق
قربانی پاجی.عقیل
تأثیر راهبردهای توسعه منابع انسانی بر اثربخشی سازمانی با نقش میانجی اعتماد متقابل و رضایت شغلی کارکنان در سازمان ورزش و جوانان استان مازندران
[
دوره23,
شماره
65
- تابستانسال
1396]
قربانی.محمود
بررسی نقش تعدیلگر اخلاق حرفهای در رابطه بین سرمایه روانشناختی و هویتسازمانی
[
دوره23,
شماره
64
- بهارسال
1396]
قلی زاده.مریم
طراحی و تبیین شاخصهای الگوی برتری در سرآمدی مدیریت دانش استراتژیک
[
دوره23,
شماره
64
- بهارسال
1396]
ک
کاشانی.رکسانا
شناسایی و تحلیل عوامل کلیدی مؤثر بر تفکر استراتژیک به عنوان یک شایستگی محوری در سازمان
[
دوره23,
شماره
65
- تابستانسال
1396]
کاویانی.حسن
شناسایی و تبیین عوامل زمینه ای مؤثر بر تفکر راهبردی در صنعت پتروشیمی
[
دوره23,
شماره
67
- زمستانسال
1396]
کردناییج.اسداله
مدیریت راهبردی پرتفولیوی کسب وکارها شکل گیری دوسوتوانی در سطح شرکتهای هلدینگ
[
دوره23,
شماره
65
- تابستانسال
1396]
کفاش پور.آذر
بررسی تأثیر کیفیت خدمات درک شده بر وفاداری مشتری به واسطه ی تصویر ذهنی شرکت و رضایت مشتری با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر هزینه ها ی جابجایی (مورد مطالعه: شعب بانک سینا در مشهد)
[
دوره23,
شماره
65
- تابستانسال
1396]
کوشکی جهرمی.علی رضا
طراحی مدل رویکرد قابلیت های سازمانی مبتنی بر تئوری نقاط مرجع استراتژیک
[
دوره23,
شماره
65
- تابستانسال
1396]
گ
گورکی.احسان
برآورد نیروی انسانی اداری مورد نیاز بر اساس روش زمان سنجی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز
[
دوره23,
شماره
64
- بهارسال
1396]
م
محمدی‏ پور.رحمت ‏ا له
مدیریت راهبردی مالی با شناسایی فاکتورهای لازم جهت استقرار نظام بودجهریزی بر مبنای عملکرد در دانشگاه آزاد اسلامی کشور
[
دوره23,
شماره
64
- بهارسال
1396]
مصلح.عبدالمجید
بررسی انتقال فناوری به عنوان انگیزه ورود به اتحاد راهبردی فناورانه بین المللی در صنعت نفت
[
دوره23,
شماره
67
- زمستانسال
1396]
معصومی.رحیم
برآورد نیروی انسانی اداری مورد نیاز بر اساس روش زمان سنجی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز
[
دوره23,
شماره
64
- بهارسال
1396]
معین.مسلم
بررسی تأثیر استراتژی رسانههای اجتماعی بر استراتژی بازاریابی رسانههای اجتماعی و عملکرد سازمانی فروشگاههای زنجیرهای
[
دوره23,
شماره
66
- پاییزسال
1396]
موسوی.سید محسن
بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه بر رشد کسب و کار از طریق برندسازی
[
دوره23,
شماره
66
- پاییزسال
1396]
موسی خانی.مرتضی
آسیبشناسی انتخاب و پایداری اعضای هیاتعلمی در دانشگاه آزاد اسلامی با رویکرد راهبردی
[
دوره23,
شماره
64
- بهارسال
1396]
میرزایی.محسن
شناسایی الگوی عوامل مرتبط با انتخاب استراتژی مدیریت دانش (مورد مطالعه: سه سازمان صنعتی)
[
دوره23,
شماره
65
- تابستانسال
1396]
ن
نادری بنی.محمود
بررسی تأثیر رهبری اخلاقی بر رفتارهای داوطلبانه کارکنان اداره جهاد کشاورزی استان اصفهان
[
دوره23,
شماره
67
- زمستانسال
1396]
نجف بیگی.رضا
آسیبشناسی انتخاب و پایداری اعضای هیاتعلمی در دانشگاه آزاد اسلامی با رویکرد راهبردی
[
دوره23,
شماره
64
- بهارسال
1396]
نظری.محسن
نقش شبکهسازی در حل مسائل راهبردی خوشههای کسبوکار طلا و توسعه اقتصاد منطقهای
[
دوره23,
شماره
67
- زمستانسال
1396]
نگهداری.سعیده
برآورد نیروی انسانی اداری مورد نیاز بر اساس روش زمان سنجی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز
[
دوره23,
شماره
64
- بهارسال
1396]
نیکو.حسین
بررسی تأثیر کیفیت خدمات درک شده بر وفاداری مشتری به واسطه ی تصویر ذهنی شرکت و رضایت مشتری با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر هزینه ها ی جابجایی (مورد مطالعه: شعب بانک سینا در مشهد)
[
دوره23,
شماره
65
- تابستانسال
1396]
و
وحیدی.امین
ترسیم و تحلیل الگوی اسلامی ایرانی نظام علم و فناوری ایران بر اساس اسناد بالادستی با روش شناسی SODA
[
دوره23,
شماره
67
- زمستانسال
1396]
وظیفه دوست.حسین
بررسی تأثیر استراتژیهای بازاریابی رابطهمند بر رضایتمندی مشتریان و وفاداری مشتریان بانک انصار
[
دوره23,
شماره
66
- پاییزسال
1396]
ولیان.بهنام
طراحی مدل رویکرد قابلیت های سازمانی مبتنی بر تئوری نقاط مرجع استراتژیک
[
دوره23,
شماره
65
- تابستانسال
1396]
ویشلقی.مهدیه
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر رضایت ارباب رجوع شهرداری تهران با میانجی گری اعتماد عمومی
[
دوره23,
شماره
67
- زمستانسال
1396]
ه
هزاوه حصار مسکن.بابک
تدوین استراتژیهای بازاریابی بر اساس ارزش دوره عمر و ارجاع مشتری (مورد مطالعه: صنعت خدمات اینترنت پرسرعت)
[
دوره23,
شماره
64
- بهارسال
1396]
همت فر.محمود
مدیریت راهبردی مالی با شناسایی فاکتورهای لازم جهت استقرار نظام بودجهریزی بر مبنای عملکرد در دانشگاه آزاد اسلامی کشور
[
دوره23,
شماره
64
- بهارسال
1396]
ی
یحیی زاده فر.محمود
تعیین راهبردها و عدد تابآوری زنجیره تأمین ایران خودرو
[
دوره23,
شماره
66
- پاییزسال
1396]
یعقوبی.نورمحمد
بررسی انتقال فناوری به عنوان انگیزه ورود به اتحاد راهبردی فناورانه بین المللی در صنعت نفت
[
دوره23,
شماره
67
- زمستانسال
1396]