اسماعیل پور.حسن
شاخصها و مؤلفههای مدل بازاریابی اجتماعی مبتنی بر نگرش مشتریان به برند: رویکردی نوین در مدیریت راهبردی فرآیند بازاریابی
[
دوره31,
شماره
96
- بهارسال
1404]
آ
آقا گل زاده سیلاخور.غلامحسین
مدلسازی ساختاری تفسیری شاخص های فضیلت سازمانی بر مبنای مسئولیت اجتماعی در شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران
[
دوره31,
شماره
96
- بهارسال
1404]
آقایاری.ویدا
ارائه مدل ارزيابي خط مشي هاي منابع انسانی بخش دولتي در زمينه جذب و استخدام
[
دوره31,
شماره
96
- بهارسال
1404]
آندرواژ.لیلا
شاخصها و مؤلفههای مدل بازاریابی اجتماعی مبتنی بر نگرش مشتریان به برند: رویکردی نوین در مدیریت راهبردی فرآیند بازاریابی
[
دوره31,
شماره
96
- بهارسال
1404]
ب
بارانی.صمد
شناسایی ابعاد و الویت بندی مولفه های حکمرانی داده در سازمان امور مالیاتی
[
دوره31,
شماره
96
- بهارسال
1404]
باقری.فاطمه
مدلسازی ساختاری تفسیری شاخص های فضیلت سازمانی بر مبنای مسئولیت اجتماعی در شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران
[
دوره31,
شماره
96
- بهارسال
1404]
بهزادی موزری.سعید
شناسایی ابعاد و الویت بندی مولفه های حکمرانی داده در سازمان امور مالیاتی
[
دوره31,
شماره
96
- بهارسال
1404]
سالار.جمشید
مدلسازی ساختاری تفسیری شاخص های فضیلت سازمانی بر مبنای مسئولیت اجتماعی در شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران
[
دوره31,
شماره
96
- بهارسال
1404]
ط
طبیبی.سید جمال الدین
ارائه مدل ارزيابي خط مشي هاي منابع انسانی بخش دولتي در زمينه جذب و استخدام
[
دوره31,
شماره
96
- بهارسال
1404]
ک
کیائی.مجتبی
شناسایی ابعاد و الویت بندی مولفه های حکمرانی داده در سازمان امور مالیاتی
[
دوره31,
شماره
96
- بهارسال
1404]
م
محبی.سراج الدین
طراحي الگوي ارتقاي منزلت اجتماعی معلمان با رويكرد بهبود جايگاه حرفهاي
[
دوره31,
شماره
96
- بهارسال
1404]
معمارزاده طهران.غلامرضا
ارائه مدل ارزيابي خط مشي هاي منابع انسانی بخش دولتي در زمينه جذب و استخدام
[
دوره31,
شماره
96
- بهارسال
1404]
موسی خانی.مرتضی
ارائه مدل ارزيابي خط مشي هاي منابع انسانی بخش دولتي در زمينه جذب و استخدام
[
دوره31,
شماره
96
- بهارسال
1404]