ا

  • اسماعیل پور.حسن شاخص‌ها و مؤلفه‌های مدل بازاریابی اجتماعی مبتنی بر نگرش مشتریان به برند: رویکردی نوین در مدیریت راهبردی فرآیند بازاریابی [ دوره31, شماره 96 - بهار سال 1404]

آ

  • آقا گل زاده سیلاخور.غلامحسین مدلسازی ساختاری تفسیری شاخص های فضیلت سازمانی بر مبنای مسئولیت اجتماعی در شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران [ دوره31, شماره 96 - بهار سال 1404]
  • آقایاری.ویدا ارائه مدل ارزيابي خط مشي هاي منابع انسانی بخش دولتي در زمينه جذب و استخدام [ دوره31, شماره 96 - بهار سال 1404]
  • آندرواژ.لیلا شاخص‌ها و مؤلفه‌های مدل بازاریابی اجتماعی مبتنی بر نگرش مشتریان به برند: رویکردی نوین در مدیریت راهبردی فرآیند بازاریابی [ دوره31, شماره 96 - بهار سال 1404]

ب

  • بارانی.صمد شناسایی ابعاد و الویت بندی مولفه های حکمرانی داده در سازمان امور مالیاتی [ دوره31, شماره 96 - بهار سال 1404]
  • باقری.فاطمه مدلسازی ساختاری تفسیری شاخص های فضیلت سازمانی بر مبنای مسئولیت اجتماعی در شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران [ دوره31, شماره 96 - بهار سال 1404]
  • بهزادی موزری.سعید شناسایی ابعاد و الویت بندی مولفه های حکمرانی داده در سازمان امور مالیاتی [ دوره31, شماره 96 - بهار سال 1404]
  • بهشتی باویل. رضا طراحي الگوي ارتقاي منزلت اجتماعی معلمان با رويكرد بهبود جايگاه حرفه‌اي [ دوره31, شماره 96 - بهار سال 1404]

ت

  • تیزفهم فرد.غلامرضا شاخص‌ها و مؤلفه‌های مدل بازاریابی اجتماعی مبتنی بر نگرش مشتریان به برند: رویکردی نوین در مدیریت راهبردی فرآیند بازاریابی [ دوره31, شماره 96 - بهار سال 1404]

چ

  • چراغعلی.محمد حسن مدل راهبردی اکوسیستم تجاری‌سازی پژوهش‌های موسسات تحقیقات کشاورزی [ دوره31, شماره 96 - بهار سال 1404]
  • چراغعلی.ودیعه مدل راهبردی اکوسیستم تجاری‌سازی پژوهش‌های موسسات تحقیقات کشاورزی [ دوره31, شماره 96 - بهار سال 1404]

خ

  • خمسه.عباس مدل راهبردی اکوسیستم تجاری‌سازی پژوهش‌های موسسات تحقیقات کشاورزی [ دوره31, شماره 96 - بهار سال 1404]

د

  • دانش فرد.کرم اله طراحي الگوي ارتقاي منزلت اجتماعی معلمان با رويكرد بهبود جايگاه حرفه‌اي [ دوره31, شماره 96 - بهار سال 1404]

ر

  • رادفر.رضا مدل راهبردی اکوسیستم تجاری‌سازی پژوهش‌های موسسات تحقیقات کشاورزی [ دوره31, شماره 96 - بهار سال 1404]

س

  • سالار.جمشید مدلسازی ساختاری تفسیری شاخص های فضیلت سازمانی بر مبنای مسئولیت اجتماعی در شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران [ دوره31, شماره 96 - بهار سال 1404]

ط

  • طبیبی.سید جمال الدین ارائه مدل ارزيابي خط مشي هاي منابع انسانی بخش دولتي در زمينه جذب و استخدام [ دوره31, شماره 96 - بهار سال 1404]

ک

  • کیائی.مجتبی شناسایی ابعاد و الویت بندی مولفه های حکمرانی داده در سازمان امور مالیاتی [ دوره31, شماره 96 - بهار سال 1404]

م

  • محبی.سراج الدین طراحي الگوي ارتقاي منزلت اجتماعی معلمان با رويكرد بهبود جايگاه حرفه‌اي [ دوره31, شماره 96 - بهار سال 1404]
  • معمارزاده طهران.غلامرضا ارائه مدل ارزيابي خط مشي هاي منابع انسانی بخش دولتي در زمينه جذب و استخدام [ دوره31, شماره 96 - بهار سال 1404]
  • موسی خانی.مرتضی ارائه مدل ارزيابي خط مشي هاي منابع انسانی بخش دولتي در زمينه جذب و استخدام [ دوره31, شماره 96 - بهار سال 1404]