ابراهیمی.زینب
ارائه مدل مفهومی مؤلفه های بی انگیزگی تحصیلی: یک مطالعه سنتز پژوهی
[
دوره1,
شماره
3
- تابستانسال
1404]
الهی. عبدالکریم
اهداف و محتوای برنامه درسی توانمندسازی معلمان چندپایه دوره ابتدایی
[
دوره1,
شماره
3
- تابستانسال
1404]
آ
آسایی. مجتبی
واکاوی درس روش تحقیق در آموزش زبان انگلیسی: برنامههای درسی و سند وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
[
دوره1,
شماره
1
- زمستانسال
1403]
ب
بریمانی.ابوالقاسم
تحلیل محتوای کتابهای درسی فارسی دوره ابتدایی با توجه به ساحتهای ششگانه تربیت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
[
دوره1,
شماره
2
- بهارسال
1404]
بیانی.علی اصغر
اهداف و محتوای برنامه درسی توانمندسازی معلمان چندپایه دوره ابتدایی
[
دوره1,
شماره
3
- تابستانسال
1404]
پ
پاکدامن.مجید
ادراک معلمان از رفتارهای غیرکلامی شان در کلاس درس: یک نظریه داده بنیاد
[
دوره1,
شماره
3
- تابستانسال
1404]
ث
ثانوی گروسی.فاطمه
ادراک معلمان از رفتارهای غیرکلامی شان در کلاس درس: یک نظریه داده بنیاد
[
دوره1,
شماره
3
- تابستانسال
1404]
ج
جعفرزاده حصاری. مهسا
بررسی تطبیقی فرآیند ارزشیابی دانش آموزان مقطع ابتدایی در مدارس ایران با چهار سیستم برجسته آموزش و پرورش در جهان
[
دوره1,
شماره
3
- تابستانسال
1404]
جلیلی.راضیه
ارائه مدل مفهومی مؤلفه های بی انگیزگی تحصیلی: یک مطالعه سنتز پژوهی
[
دوره1,
شماره
3
- تابستانسال
1404]
ح
حمیدی.مهدیه
آسیبشناسی عدم گرایش دانشآموزان به مهارت تفکر خلاق و ارائه راهکارهایی جهت تقویت و توسعه استفاده از آن
[
دوره1,
شماره
2
- بهارسال
1404]
دلجو.حافظعلی
واکاوی چالش ها و فرصتهاي هوش مصنوعی در نظام آموزشی با تأکید بر توسعه حرفه ای معلمان
[
دوره1,
شماره
3
- تابستانسال
1404]
ذ
ذاكري.مختار
تجربه زیسته دانشجویان از برنامه درسی مجازی (مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان هرمزگان)
[
دوره1,
شماره
1
- زمستانسال
1403]
ر
رسولی.قادر
تحلیل تجارب مدیران مدارس در به کارگیری سبک های رهبری آموزشی: یک مطالعه کیفی مبتنی بر تحلیل مضمون
[
دوره1,
شماره
1
- زمستانسال
1403]
رضایی راد.مجتبی
طراحی الگوی بهبود کیفیت آموزشی و پرورشی مدارس متوسطه دولتی عادی استان مازندران
[
دوره1,
شماره
3
- تابستانسال
1404]
س
ستاری.صدرالدین
واکاوی چالش ها و فرصتهاي هوش مصنوعی در نظام آموزشی با تأکید بر توسعه حرفه ای معلمان
[
دوره1,
شماره
3
- تابستانسال
1404]
سلیمانی.توران
واکاوی چالش ها و فرصتهاي هوش مصنوعی در نظام آموزشی با تأکید بر توسعه حرفه ای معلمان
[
دوره1,
شماره
3
- تابستانسال
1404]
ش
شریعت نیا.کاظم
اهداف و محتوای برنامه درسی توانمندسازی معلمان چندپایه دوره ابتدایی
[
دوره1,
شماره
3
- تابستانسال
1404]
شمشیری.بابک
واکاوی دیدگاه نوجوانان از معنای زندگی
[
دوره1,
شماره
2
- بهارسال
1404]
ص
صادقی.علیرضا
واکاوی نقش فناوریهای موبایلی در تحول محیطهای یادگیری
[
دوره1,
شماره
2
- بهارسال
1404]
صادقي.عليرضا
پدیدارشناسی تجارب زیسته دانش آموزان افغانستانی از برنامه های درسی کسب شده
[
دوره1,
شماره
1
- زمستانسال
1403]
صائمی.حسن
اهداف و محتوای برنامه درسی توانمندسازی معلمان چندپایه دوره ابتدایی
[
دوره1,
شماره
3
- تابستانسال
1404]
صلاحی.سمانه
ارائه مدل مفهومی مؤلفه های بی انگیزگی تحصیلی: یک مطالعه سنتز پژوهی
[
دوره1,
شماره
3
- تابستانسال
1404]
ع
عسکر شمسی.میثم
طراحی الگوی بهبود کیفیت آموزشی و پرورشی مدارس متوسطه دولتی عادی استان مازندران
[
دوره1,
شماره
3
- تابستانسال
1404]
غ
غربا. مبینا
پدیدارشناسی تجارب زیسته دانش آموزان افغانستانی از برنامه های درسی کسب شده
[
دوره1,
شماره
1
- زمستانسال
1403]
ف
فریدون نژاد. مژگان
آسیبشناسی عدم گرایش دانشآموزان به مهارت تفکر خلاق و ارائه راهکارهایی جهت تقویت و توسعه استفاده از آن
[
دوره1,
شماره
2
- بهارسال
1404]
فریدونی. زهرا
واکاوی دیدگاه نوجوانان از معنای زندگی
[
دوره1,
شماره
2
- بهارسال
1404]
ق
قادری.مصطفی
پدیدارشناسی تجارب زیسته دانش آموزان افغانستانی از برنامه های درسی کسب شده
[
دوره1,
شماره
1
- زمستانسال
1403]
قادری.مصطفی
واکاوی نقش فناوریهای موبایلی در تحول محیطهای یادگیری
[
دوره1,
شماره
2
- بهارسال
1404]
ک
کارشکی.حسین
ادراک معلمان از رفتارهای غیرکلامی شان در کلاس درس: یک نظریه داده بنیاد
[
دوره1,
شماره
3
- تابستانسال
1404]